Ik ga vluchten naar Nederland.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:08 schreef Najieto het volgende:
Gecondoleerd. Je leven is zojuist teneinde gekomen.
Negen maanden geleden zat je toch in Nederland?quote:
Thailand amattiequote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Negen maanden geleden zat je toch in Nederland?
Eis een DNA onderzoekquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:06 schreef Aiciu het volgende:
Ik had zo'n wijf geneukt 9 maanden geleden en nu beweert ze dat ik vader ben geworden
Klacht: verwarde wijf zegt dat ik een kind heb gemaakt met haar en wil nu alimentatie.
Sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Nog steeds denken in geslachten.Niet met de tijd mee gaan en een transgender kind hebben.
Postnatale abortus is altijd nog mogelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:26 schreef -river- het volgende:
Weet je zeker dat het te laat is voor abortus?
Ja, precies.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Postnatale abortus is altijd nog mogelijk.
Zou ze doen, maar blijkbaar dus nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:26 schreef -river- het volgende:
Weet je zeker dat het te laat is voor abortus?
Geen inkomen is ook geen alimentatie.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eis een DNA onderzoek
Geen DNA bewijs = geen Alimentatie
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:20 schreef Myrr het volgende:
Onveilig met hoeren neuken, dan neem je je leven ook niet serieus.
Die heeft ze gepakt toen hij out was.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:21 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]hij was serieus genoeg om zijn contactgegevens achter te laten
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
zegt wat over jou dan. Soa test gedaan?
Daar is ze zelf achter gekomen, maar ze heeft mn nieuweste nummer niet en die wissel ik straks ook weer.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:21 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]hij was serieus genoeg om zijn contactgegevens achter te laten
Dit iddquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:01 schreef DoubleDip het volgende:
Haha TS is de sjaak!
maar laat ze eerst maar eens bewijzen dat er echt een kind is en met een dna test dat het ook van jou is.
Als je hier van weg loopt dan ben je echt een smeerlap. Is je eigen schuld dus neem je verantwoordelijkheid!quote:
En zijn Fok! account als ie slim genoeg is.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:30 schreef Fer het volgende:
Er komt een nieuwe generatie die zegt: Ik heb mijn vader nooit ontmoet, ik weet alleen zijn Facebook/Instagram.
En op Tinder tegenkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En zijn Fok! account als ie slim genoeg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |