abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179677938
Ik raak dus echt heel erg kensergeirriteerd als ik bij een luid ding sta, onder een afzuigkap, of naast een luide radio, of bezig ben met gereedschap wat veel herrie maakt of whatever, en iemand praat tegen me aan op een normaal volume. Dan hoor ik je toch niet fucking idioot?!?

En dat ik dan drie keer die machine moet uitzetten om te vragen of ze het kan herhalen, en dan is die domme koe geirriteerd dat ze zich drie keer moet herhalen. :X Ik snap niet dat je je niet even in een ander kan verplaatsen. Als ik vlak naast een tyfushard geluid sta, kan ik niet met je praten stomme schijtbak.

Mijn vrouw heeft dit, mijn schoonfamilie in het geheel, wat collega’s.... Zijn ze allemaal dan zo fucking dom? Houd gewoon je bek effe, dan kan ik verder met die kutplanken voor je ophangen. :r
-nee-
pi_179677962
Gewoon niet op reageren.
pi_179677980
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:21 schreef Marsenal het volgende:
En dat ik dan drie keer die machine moet uitzetten
Normale mensen krijgen dat soort apparaten in 1 poging wel uit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_179678050
Sla die domme koe met die kutplanken op haar kop, zal haar leren!
  vrijdag 8 juni 2018 @ 18:45:23 #5
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179678330
Doen ze bij ons ook altijd op het werk.
Als ik achter de zaagmachine bezig ben met oorkappen op, beginnen ze complete verhalen te lullen.
En als ik daar klaar ben dan zijn ze weer stil. -O-
pindazakje
  vrijdag 8 juni 2018 @ 18:46:01 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179678341
Herkenbaar ja. :').
And so is the past
pi_179678475
Dat je dan zegt ‘Ik kan je niet horen met dat apparaat aan’ en dan wordt er gereageerd met ‘Hoezo? Ik hoor jou prima.’

o|O
-nee-
pi_179678568
Gewoon klappen G
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')