Net was het nog semi neukbaar kerel.quote:
Ik had al vrij snel (na een post) door dat hij dat niet deed.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Huh je deed toch iets in de accountancy?
Ja. Parttime.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Huh je deed toch iets in de accountancy?
Haar huid is slecht. Lichaam is net een 6je.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Net was het nog semi neukbaar kerel.
Ophouden hoor. Ik ga zo huilen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:36 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Gezien zijn naam en zijn afbeelding plus de coole talk zal het wel een puber zijn die nooit een chick gaat scoren. Met een 6 mag hij nog blij zijn. Maar dat zou een zesje niet eens willen
Tussendoor kan ik wel paar minuten kwijt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om te FOK!ken.
Kun je geen andere hobby zoeken?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Tussendoor kan ik wel paar minuten kwijt.
Das toch niet semi neukbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Haar huid is slecht. Lichaam is net een 6je.
Huid van een 20-jarig obisitas varken is nog altijd 10x beter dan de huid van een 40-jarig sport en gezondsheids-vrouwtje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Haar huid is slecht. Lichaam is net een 6je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |