Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Papkind gaat lekker morgen naar mamsie, prima casting!
Het lijkt wel of dit jaar MBO niveau 2 het maximaal haalbare is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...
Die hoorde alleen dat hij van het kamp komt en goed rondneukt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
was toch 10 euro voor een rondleiding?
Kan ook. Ik dacht dat ze uiteindelijk 5 euro hadden besloten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
was toch 10 euro voor een rondleiding?
Kent Huub zijn eigen programma dan wel...totaal ongeschikt voor dit format.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die hoorde alleen dat hij van het kamp komt en goed rondneukt.
Zo doe je dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
[..]maar Koos heeft geruild een rondleiding voor 4 houten pallets. (en boodschappen voor het zelfgemaakte spel)
Ok thnxquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
[..]maar Koos heeft geruild een rondleiding voor 4 houten pallets. (en boodschappen voor het zelfgemaakte spel)
Stuur hem een mail ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kent Huub zijn eigen programma dan wel...totaal ongeschikt voor dit format.
Ho ho, ik ben het niet.quote:
Weet ik niet eigenlijk, ik ben al blij dat hij niet vergeten was om zijn T-shirt met Talpa-Crew erop uit te trekken.quote:
die 4 palletten kun je overal gratis krijgen want zijn geen EUR palettenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
Net op tijd Coosquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, ik ben al blij dat hij niet vergeten was om zijn T-shirt met Talpa-Crew erop uit te trekken.
Ontken maar weerquote:
Je bent betraptquote:
quote:
is beetje zoals de pyramide in egyptes. zoveel kamers en nog worden er nieuwe ondektquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef Yaksa het volgende:
Dit is al de tweede bezoeker die de bewoners attendeert op een kelder onder het gesloopte pand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |