abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:00:19 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179676459
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 16:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee!! Ik wil juist gewoon geen verf/ontkleuringen meer, gewoon natuurlijk grijs (met zwart in mijn geval) laten worden, net als bij mannen van een zeker leeftijd :) En het is ook niet gelig verder, maar ben nog niet op de helft met uitgroeien :P
Je verfde je haar in een compleet andere tint dan je eigen kleur nu is. Een warme donkere tint ipv een koele lichte tint (grijs *) ).
Als je de overgang van ene naar andere rustiger wilt laten verlopen kun je de kleuren wat meer naar elkaar laten gaan door de warmte uit je huidige 'teint' te halen.
Dat kan met zilvershampoo.
De paars/blauwtinten werken heel goed als je even laat inwerken, en neutraliseren de warme gloed van je geverfde stukken haar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179676567
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:00 schreef Molo het volgende:

Je verfde je haar in een compleet andere tint dan je eigen kleur nu is. Een warme donkere tint ipv een koele lichte tint (grijs *) ).
Als je de overgang van ene naar andere rustiger wilt laten verlopen kun je de kleuren wat meer naar elkaar laten gaan door de warmte uit je huidige 'teint' te halen.
Dat kan met zilvershampoo.
De paars/blauwtinten werken heel goed als je even laat inwerken, en neutraliseren de warme gloed van je geverfde stukken haar
Ja moeder, ik ga het wel proberen :+
Overigens nogmaals is mijn eigen kleur niet koel en licht maar zwart (heel donker echt, met veel grijs erdoor)
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:09:41 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179676602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja moeder, ik ga het wel proberen :+
Overigens nogmaals is mijn eigen kleur niet koel en licht maar zwart (heel donker echt, met veel grijs erdoor)
Wel mooi als dat uitgegroeid is :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179676633
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:09 schreef Molo het volgende:

Wel mooi als dat uitgegroeid is :9
Hope so *O*
pi_179676641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 16:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee!! Ik wil juist gewoon geen verf/ontkleuringen meer, gewoon natuurlijk grijs (met zwart in mijn geval) laten worden, net als bij mannen van een zeker leeftijd :) En het is ook niet gelig verder, maar ben nog niet op de helft met uitgroeien :P
dikke kans trouwens dat die zilvershampoo ook gedeeltelijk helpt om je verf weg te krijgen die nog zit i resterend (okay ik zou gewoon lekker doen en niet de 50 euro versie kapsalon, maar gewoon ff bij kruidvat neuzen, zie het als van die blauwe korrels voor je witte was)
pi_179676660
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Je verfde je haar in een compleet andere tint dan je eigen kleur nu is. Een warme donkere tint ipv een koele lichte tint (grijs *) ).
Als je de overgang van ene naar andere rustiger wilt laten verlopen kun je de kleuren wat meer naar elkaar laten gaan door de warmte uit je huidige 'teint' te halen.
Dat kan met zilvershampoo.
De paars/blauwtinten werken heel goed als je even laat inwerken, en neutraliseren de warme gloed van je geverfde stukken haar
ik zie het al spuit elf en Molo neemt ook gewoon de tijd uit te leggen wat mijn brein doet en ik niet uit mn vingers krijg..... Molo had ik al gezegd dat ik een hekel aan je heb vandaag? (niet alleen vandaag dus, maar of ik dat vandaag al gezegd had.... voor de duidelijkheid )
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:14:47 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179676691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:12 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik zie het al spuit elf en Molo neemt ook gewoon de tijd uit te leggen wat mijn brein doet en ik niet uit mn vingers krijg..... Molo had ik al gezegd dat ik een hekel aan je heb vandaag? (niet alleen vandaag dus, maar of ik dat vandaag al gezegd had.... voor de duidelijkheid )
Vandaag nog niet :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179676735
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Vandaag nog niet :9
ahh zie je wel!!! ik wist dat ik wat vergat!

Molo, ik heb een hekel aan je! xxx
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:20:24 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179676792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

ahh zie je wel!!! ik wist dat ik wat vergat!

Molo, ik heb een hekel aan je! xxx
No problem babe

Had je deze al genoemd aan Bluezz?

Deze werkt prrrrima als je even laat intrekken, fèf uuro

https://www.kruidvat.nl/p(...)ansshampoo/p/2660750
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179676894
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef Molo het volgende:

[..]

No problem babe

Had je deze al genoemd aan Bluezz?

Deze werkt prrrrima als je even laat intrekken, fèf uuro

https://www.kruidvat.nl/p(...)ansshampoo/p/2660750
\nee nog niet gedaan, doe jij dat ff dan laat ik het ff los voor ik weer een spuit11 ben!
pi_179676958
zo, alles ingepakt voor een weekendje kamperen met de kerk. Zin in :Y

Vandaag had ik een behoorlijke tot do lijst en het is allemaal wel gelukt, maar vraag niet in welk tempo :O Zó traaaaag vandaag.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_179676964
Krea heeft het overleefd. Hoezee. :+

En Kwak, sterkte... hoe is het nu met je? Vet balen.

Ik ben net weer thuis van lompe-kinderen-gym met de jongste.
Zit daar al 7 jaar aan de kant (dit is nummer drie die er op zit) _O- soort van permanente zwemles.
pi_179676974
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:28 schreef Lot_1 het volgende:
zo, alles ingepakt voor een weekendje kamperen met de kerk. Zin in :Y

Vandaag had ik een behoorlijke tot do lijst en het is allemaal wel gelukt, maar vraag niet in welk tempo :O Zó traaaaag vandaag.
O, dat zijn altijd de betere weekenden! Wij hebben er eind juni 1 ^O^
pi_179676996
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:28 schreef Lot_1 het volgende:
zo, alles ingepakt voor een weekendje kamperen met de kerk. Zin in :Y

Vandaag had ik een behoorlijke tot do lijst en het is allemaal wel gelukt, maar vraag niet in welk tempo :O Zó traaaaag vandaag.
how the fuck krijg je een kerk in je rugzak joh? ;)
pi_179677002
Leuk dat je voor een natuurlijke kleur gaat Bluez! Ik heb een collega met asblond haar en veel grijze plukken. Net een soort highlights, en het staat echt prachtig.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_179677037
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:30 schreef liedetector het volgende:

[..]

how the fuck krijg je een kerk in je rugzak joh? ;)
Ik twijfelde nog om 'gemeente' te schrijven maar daar wordt het ook niet direct duidelijker van :P
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:34:56 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179677102
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:09 schreef Molo het volgende:

Wel mooi als dat uitgegroeid is :9
Ter illustratie, de huidige stand van zaken bij B.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_179677117
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:28 schreef freecell het volgende:
Krea heeft het overleefd. Hoezee. :+

En Kwak, sterkte... hoe is het nu met je? Vet balen.

Ik ben net weer thuis van lompe-kinderen-gym met de jongste.
Zit daar al 7 jaar aan de kant (dit is nummer drie die er op zit) _O- soort van permanente zwemles.
is dat speciaal voor lompe kinderen ja? En zijn die van jou zo wild?
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:45:59 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179677331
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ter illustratie, de huidige stand van zaken bij B.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zilvershampoo eroverheen knallen, in handdoekdroog haar twintig minuten laten intrekken en dan uitspoelen, of een koele toner bij de kapper. Is wat sterker.

Verschil is nu vrij groot.
Vind je inmiddels eigen kleur mooi Bluezz

Groetjes van een jonge greylocks hier :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179677338
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:28 schreef freecell het volgende:
Krea heeft het overleefd. Hoezee. :+

En Kwak, sterkte... hoe is het nu met je? Vet balen.

Ik ben net weer thuis van lompe-kinderen-gym met de jongste.
Zit daar al 7 jaar aan de kant (dit is nummer drie die er op zit) _O- soort van permanente zwemles.
oh daar had ik vroeger ook heen gemoeten! Is er ook gym cool lompe volwassenen?
pi_179677343
Gaaf Bluezz dat je gaat voor je eigen kleur! ^O^ ^O^ ^O^ Echt leuk!
Mijn zus heeft het ook zo laten worden, is ook fantastisch.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:35 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

is dat speciaal voor lompe kinderen ja? En zijn die van jou zo wild?
Is voor kinderen met een beperking op het gebied van lijfjes/motoriek.
Kindje met braces, eentje zonder armen, 2 met down, 1 die maf loopt, maar ik weet niet precies waarom eigenlijk.... dat idee.
En dan gaan zij fijn gymmen met 3 fysiotherapeuten (vinden de kinderen te gek) en gaan wij in de kantine thee drinken. Het is een soort lompe-kinderen-ouders-vrijmibo. En echt, het is heel gezellig altijd _O- Inclusief bijbehorende zwarte humor uiteraard.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:48:14 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179677362
Als ik dan nog meer commentaar mag leveren, eyeliner boven je oog ipv eronder >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179677365
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:46 schreef Goitske het volgende:

[..]

oh daar had ik vroeger ook heen gemoeten! Is er ook gym cool lompe volwassenen?
Als kind moest ik naar MBRT. dat vond ik echt vreselijk _O- Voor volwassenen gaat niet bestaan ben ik bang ;)
pi_179677377
Ik ben vandaag best trots op mezelf
Vandaag een bakdag met een vriendin en voor het eerst witte bolletjes gemaakt. Zij is meer een brood bakker en ik een banket bakker zeg maar.

Ze heeft zolang lopen prutsen met witte bolletjes dat ze nu een eigen recept heeft bedacht en ze zijn echt zo lekker!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179677384
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:48 schreef Molo het volgende:
Als ik dan nog meer commentaar mag leveren, eyeliner boven je oog ipv eronder >:O
Ik vind hem zo wel leuk eigenlijk. Beide is ook prima. Het is maar een heel subtiel lijntje onder en ik vind hem wel wat toevoegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')