abonnement Unibet Coolblue
pi_179666213
Heeft iemand hier ervaring met hypnose, en dan niet op de alternatieve manier, maar meer als therapie om trauma's uit het verleden, die blijven bovendrijven eindelijk eens te verwerken. Door gesprekken met familieleden merk ik dat ik veel dingen die gebeurd zijn niet meer weet.
Ik heb veel ervaring met het alternatieve, of de spirituele wijze van verwerking en het kunnen plaatsen van gebeurtenissen uit mijn jeugd.
Het heeft mij alleen nooit verder gebracht. Ik blijf stokken op bepaalde , zich herhalende dingen, en ik denk dat het een soort rode draad in mijn leven is.
Ik kan er verder niet meer over verduidelijken, want ik wil mijn privacy niet kwijt.
Maar ik zie een patroon , en ik wil dat patroon doorbreken.
Is hypnose dan een middel, en graag referenties.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2018 08:05:17 ]
pi_179968117
Helaas heeft er niemand geantwoord. Ben ook wel benieuwd. Maar je kunt het gewoon eens aanvragen toch? Zo moeilijk moet het niet te vinden zijn.
Eens kijken
pi_179968181
Ik ken alleen negatieve verhalen, waarbij achteraf bleek dat de herinneringen die opgehaald werden tijdens hypnose nep bleken te zijn.
pi_179977054
Toch twee reacties. Dank jullie. :)
Ik zal het proberen uit te leggen. Ik heb door een nare jeugd en nare manier waarop mijn vader overleed, een poosje bij huisarts en psychotherapeut gelopen. Daar kwam ik geen spat verder mee. Antidepressiva, die ik nooit geslikt heb overigens, en ben ook al snel gestopt met die gesprekken.
Ik heb mijn heil toen gezocht in het spirituele. Alternatieve. En daar voelde ik mij best oke bij eigenlijk.
Ik volgde cursussen, transhealing, mediumschap, :@ en heb veel over mezelf geleerd.
Alleen, en nu komt het moeilijke uitleggen, je gaat dan ook in een soort trance, en dan komen er elke keer stukjes naar boven. Stukjes die je verwerken moet, en die dan ook een soort " logisch" lijken.
Het is alleen geen samenhangend geheel. -O-