owquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, lieve LCMS.
Nee hoor, IF is alleen maar een extra tool om junk op te ruimen. Sowieso snap ik dat geblaat ook niet dat het zo slecht zou zijn. Junk is ook gewoon voeding, en grotendeels voedzaam.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nogal tegenstrijdig met het IF leven lijkt me
Pil niet nemen & eventuele condooms lek prikken werkt altijd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat dat mijn enige optie of ik sta op straat.
Ik gok dat je het een week volhoudtquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou daar ik wil dus mee stoppen. Dit weekend begin ik ermee. Kijken of ik een secreet word.
Nee, over 5 weken ben ik 2 maanden pleitte.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Was mijn goede vriend Haags nou echt 5 weken weg?
Ja ook dit, je houdt het simpelweg niet vol.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok dat je het een week volhoudt
Ik zal je missenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, over 5 weken ben ik 2 maanden pleitte.
Ik zet het alvast in de agendaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok dat je het een week volhoudt
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Was mijn goede vriend Haags nou echt 5 weken weg?
We gaan het zienquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ook dit, je houdt het simpelweg niet vol.
Sow, gaan ze dat nog in je face zeggen of zijn ze zo ineens vertrokken? ;squote:Op donderdag 7 juni 2018 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat ik te weinig dingen doe.
Dat zou tof zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je kunt het, ik denk dat je het minimaal 10 weken volhoudt
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien. We gaan het zien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt simpelweg te veel van eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |