owquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, lieve LCMS.
Nee hoor, IF is alleen maar een extra tool om junk op te ruimen. Sowieso snap ik dat geblaat ook niet dat het zo slecht zou zijn. Junk is ook gewoon voeding, en grotendeels voedzaam.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nogal tegenstrijdig met het IF leven lijkt me
Pil niet nemen & eventuele condooms lek prikken werkt altijd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat dat mijn enige optie of ik sta op straat.
Ik gok dat je het een week volhoudtquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou daar ik wil dus mee stoppen. Dit weekend begin ik ermee. Kijken of ik een secreet word.
Nee, over 5 weken ben ik 2 maanden pleitte.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Was mijn goede vriend Haags nou echt 5 weken weg?
Ja ook dit, je houdt het simpelweg niet vol.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok dat je het een week volhoudt
Ik zal je missenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, over 5 weken ben ik 2 maanden pleitte.
Ik zet het alvast in de agendaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok dat je het een week volhoudt
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Was mijn goede vriend Haags nou echt 5 weken weg?
We gaan het zienquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ook dit, je houdt het simpelweg niet vol.
Sow, gaan ze dat nog in je face zeggen of zijn ze zo ineens vertrokken? ;squote:Op donderdag 7 juni 2018 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat ik te weinig dingen doe.
Dat zou tof zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je kunt het, ik denk dat je het minimaal 10 weken volhoudt
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien. We gaan het zien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij houdt simpelweg te veel van eten.
Ik denk dat je zelf ook wel weet hoe dit gaat eindigen. Hardlopen is je redding en anders moet je maar accepteren ;pquote:
Ze gaan gewoon met z'n tweeën (want is een stelletje) ergens wonen waarschijnlijk zodra we hier weg moeten begin volgend jaar. Ze zeiden nog wel 'mocht het toch nog mega gezellig worden de komende tijd dan willen we misschien toch verder met de mensen' nou dat gaat dus toch niet gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sow, gaan ze dat nog in je face zeggen of zijn ze zo ineens vertrokken? ;s
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Okay. Maar wordt t gesloopt dan of zo?
Apart wonen heeft ook zeker zijn voordelenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik zie wel hoe ik dit ga oplossen.Samenwonen vind ik echt wel te snel na 1 jaar.
anti-kraak een optie?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik zie wel hoe ik dit ga oplossen.Samenwonen vind ik echt wel te snel na 1 jaar.
Ja misschien maar moet ik helaas mijn kat wel wegdoen want hier mag je nergens huisdieren hebben als je anti-kraak woont maar goed het is altijd beter dan dakloos zijn.quote:
Ik heb tijdje antikraak gewoond met kat? is wel lastiger te vinden jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja misschien maar moet ik helaas mijn kat wel wegdoen want hier mag je nergens huisdieren hebben als je anti-kraak woont maar goed het is altijd beter dan dakloos zijn.
Hier in Emmen (en omgeving) is het onmogelijk helaas.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb tijdje antikraak gewoond met kat? is wel lastiger te vinden ja
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in Emmen (en omgeving) is het onmogelijk helaas.
Je mag in mijn schuurtje voor 50 euro per maandquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Je wil gewoon in haar schuurtje voor 50 euro per keer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je mag in mijn schuurtje voor 50 euro per maand
Nou zeg, Ama is geen dame van lichte zedenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je wil gewoon in haar schuurtje voor 50 euro per keer.
Makelaars bellen, zij verhuren ook vaak huisjes van mensen die voor een lange periode naar het buitenland vertrekken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier in Emmen (en omgeving) is het onmogelijk helaas.
Nee Ama zou dat ook nooit doen, ik zeg toch ook dat jij dat zou willen, niet dat ama dat zou doenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou zeg, Ama is geen dame van lichte zeden
Ik blijf liever de rest van mijn leven incel dan dat ik betaal voor seksquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee Ama zou dat ook nooit doen, ik zeg toch ook dat jij dat zou willen, niet dat ama dat zou doen
Terecht welquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik blijf liever de rest van mijn leven incel dan dat ik betaal voor seks
Ben je nog maagd dan ja?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik blijf liever de rest van mijn leven incel dan dat ik betaal voor seks
Helaas nietquote:
volgens mij welquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:12 schreef LCMS het volgende:
Ik wist niet dat je per definitie maagd moest zijn om een incel te zijn, even opzoeken
kut ik ben incelquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:14 schreef LCMS het volgende:
Volgens Urban Dictionary hoef je niet per se maagd te zijn voor een incel. Je moet gewoon denken dat je lelijk bent en vrouwen als lustobjecten zien
Dan ben ik ook incelquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:14 schreef LCMS het volgende:
Volgens Urban Dictionary hoef je niet per se maagd te zijn voor een incel. Je moet gewoon denken dat je lelijk bent en vrouwen als lustobjecten zien
Ik zou nu maar alvast ander plekje zoekenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Ah wel lief. Mijn vriend zegt net al je mag hier wel komen wonen. Maar ik wil dat nog niet denk ik. (Is wel pas over half jaar hé mensen niet nu).
Mooi, wil je nog niet kwijt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:18 schreef Amarantha het volgende:
De rest van 2018 blijf ik nog mooi op mijn plekje.
Ja ik ben natuurlijk alvast aan het rondkijken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou nu maar alvast ander plekje zoeken
Echt hè, en voor 10 euro extra mag ze nog hier naar de wc ookquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aanbod van Hans staat er iig dus heb je wel een vangnet
wc en douche?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, en voor 10 euro extra mag ze nog hier naar de wc ook
Wat een gul aanbod van jequote:Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, en voor 10 euro extra mag ze nog hier naar de wc ook
Ben je zo dik ja?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:22 schreef LCMS het volgende:
Al met al heb je toch zeker 2 vierkante meter voor jezelf
Waar kan ik mijn Star Wars spulletjes neerzetten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:22 schreef LCMS het volgende:
Al met al heb je toch zeker 2 vierkante meter voor jezelf
Kan je mooi teruggeven aan de engineerquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn Star Wars spulletjes neerzetten?
Tussen die van mijquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn Star Wars spulletjes neerzetten?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je mooi teruggeven aan de engineersorry
Ik weet het bby. Het was een walgelijk en een misselijke grap over jouw rug heen. Goedkoop scoren van mij.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Heb niet alles van hem gekregen hoor. Maar heb wel alles gekregen.
De rest van je advocaat en je piloot?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Heb niet alles van hem gekregen hoor. Maar heb wel alles gekregen.
Ik ben met mijn hoofd toch ergens anders nu.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet het bby. Het was een walgelijk en een misselijke grap over jouw rug heen. Goedkoop scoren van mij.
Dan had ik wel hele rijke vriendjes zeg.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De rest van je advocaat en je piloot?
Maak je je zorgen om je plek?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben met mijn hoofd toch ergens anders nu.
Denk niet dat 2 vierkante meter huidoppervlak zo groot is eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de grap was dat jij twee vierkante meter bent en dat je helemaal van ama bent snap je
Ik wil er wel ene van je overnemen dan. Zou wel een rijk vriendje willen hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan had ik wel hele rijke vriendjes zeg.
Ik bedoel gewoon je omtrek snap dat dan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Denk niet dat 2 vierkante meter huidoppervlak zo groot is eigenlijk
Je bent zelf een omtrekquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon je omtrek snap dat dan.
Is boven de rivieren, ergo, kom ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:32 schreef Alexandrier het volgende:
Jongens, wat vinden we van Leiden-Stad?
Ik maak me zorgen om wat ik moet doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maak je je zorgen om je plek?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:32 schreef Alexandrier het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is boven de rivieren, ergo, kom ik niet.
wel een rotstreek van je mede hippies... niet erg communaal zoquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om wat ik moet doen.
Eerst Maastricht, toen Groningen, nu kom je met Leiden... Je moet een studie zoeken waar je wat aan hebt, niet waar je het makkelijkst iemand kan baffenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:32 schreef Alexandrier het volgende:
Als je actief op zoek gaat vanaf nu, wat je al doet toch, dan moet het wel lukken toch. Ingeschreven bij een woningcorporatie?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om wat ik moet doen.
Ik vind het vooral jammer dat ze geen namen willen noemen terwijl het overduidelijk over mij en mijn ex gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel een rotstreek van je mede hippies... niet erg communaal zo
We zullen zien. En anders maar naar Twente verkassen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je actief op zoek gaat vanaf nu, wat je al doet toch, dan moet het wel lukken toch. Ingeschreven bij een woningcorporatie?
Hoeken. Ik ga ze hoeken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ze geen namen willen noemen terwijl het overduidelijk over mij en mijn ex gaat.
Afschuwelijk. Dooie stad, eens in het jaar een mager kermisje, zo racistisch als ik weet niet wat, teveel uni's en schaapse-volgse mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:32 schreef Alexandrier het volgende:
Ik las kanker maar bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd en overal goed...
KANJER
Vrij links, maar ook vrij racistisch. Beetje rare stad, ken er nog steeds geen vinger op leggen.quote:
Heb je het nu tegen jezelf?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo'n hekel aan hè... van die mensen die links zeggen te zijn en dan allemaal dingen doen die niet links zijn...
echt... walgelijk
zou wel uitkijken dat je KKK-kleed niet tussen de spaken komtquote:
Ja, apart he. Maar goed, ik zeg altijd een links meisje wil een rechtse lul.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo'n hekel aan hè... van die mensen die links zeggen te zijn en dan allemaal dingen doen die niet links zijn...
echt... walgelijk
Gekkie, die doe ik toch daar pas aanquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou wel uitkijken dat je KKK-kleed niet tussen de spaken komt
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, apart he. Maar goed, ik zeg altijd een links meisje wil een rechtse lul.
Maar je kan mensen ook niet dwingen om door te gaan als een groep als het niet werkt met sommige mensen. Ik wou ook nog vooral mee om de woonruimte, tijdje daar nog wonen en dan samenwonen met mijn vriend. Mijn huisgenoten begin ik ook wel beetje zat te worden (ruimen nooit hun rotzooi op enz).quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt... walgelijk
KKK-kleed klinkt alsof je echt enorm stottert.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou wel uitkijken dat je KKK-kleed niet tussen de spaken komt
Oh sorry, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Ergens misschien wel goed dat we uit elkaar gaan volgend jaar.
dat zeg ik, ik ga ze hoeken.. allemaal... stelletje hippies...quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je kan mensen ook niet dwingen om door te gaan als een groep als het niet werkt met sommige mensen. Ik wou ook nog vooral mee om de woonruimte, tijdje daar nog wonen en dan samenwonen met mijn vriend. Mijn huisgenoten begin ik ook wel beetje zat te worden (ruimen nooit hun rotzooi op enz).
enkel als ik jou zie, en vlinders in mijn buik omhoog mijn keel in vliegenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KKK-kleed klinkt alsof je echt enorm stottert.
Jij en die engineer?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Denk het wel. Even op jezelf wonenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef Amarantha het volgende:
sowquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
enkel als ik jou zie, en vlinders in mijn buik omhoog mijn keel in vliegen
Moeten nog maar eens zien of ik alleen kom te wonen. Hmm.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het wel. Even op jezelf wonen
Zeker geen optie.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar even weer inwonen thuis of zo?
Vind je Maastricht mooiste stad?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is boven de rivieren, ergo, kom ik niet.
Meeste sociale huurwoningen zijn toch voor jezelf?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moeten nog maar eens zien of ik alleen kom te wonen. Hmm.
Eigenlijk zegt ie gewoon dat hij last krijgt van zijn maag en maagzuur opborrelt als hij jou zietquote:
Ik heb sowieso minder inkomen tot volgend jaar, dat is ook beetje het probleem.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:41 schreef LCMS het volgende:
maar Emmen lijkt me toch niet heel moeilijk qua woonruimteHoewel je hebt misschien wel een beperkt budget...
Krijg je van zoiets ondersteuning?
Ga naar Scheveningen, VET VEEL WATER!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Vind je Maastricht mooiste stad? Heeft eveneens veel water.
Gaat om een woning.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eerst Maastricht, toen Groningen, nu kom je met Leiden... Je moet een studie zoeken waar je wat aan hebt, niet waar je het makkelijkst iemand kan baffen
MAASTRICHT IS DE MOOISTE JAquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Vind je Maastricht mooiste stad?
Nee, ik bedoel of jij bijvoorbeeld recht heb op huurtoeslag enzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sowieso minder inkomen tot volgend jaar, dat is ook beetje het probleem.Waarom dat doet er niet zoveel toe.
Bedoel ik niet kattig hoor. Jij weet het misschien ook wel?
naja zeg... tuurlijk niet...quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ie gewoon dat hij last krijgt van zijn maag en maagzuur opborrelt als hij jou ziet
owquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ie gewoon dat hij last krijgt van zijn maag en maagzuur opborrelt als hij jou ziet
Ik woon in Maastricht, ik ben niet helemaal neutraal.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:42 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Vind je Maastricht mooiste stad? Heeft eveneens veel water.
Mooi zoquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
naja zeg... tuurlijk niet...
da's enkel bij jou, hans der sc
hahahaha
Ja huurtoeslag kan ik wel krijgen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of jij bijvoorbeeld recht heb op huurtoeslag enzoWeet niet hoe dat zit
Zie je wel eens zo'n dp in de goot liggen daar?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ow
[..]
Ik woon in Maastricht, ik ben niet helemaal neutraal.
SINT SERVAASBASILIEKquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ow
[..]
Geen goede prijs-kwaliteitverhouding.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga naar Scheveningen, VET VEEL WATER!!!
lijkt me niet als je geen huur betaaltquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel of jij bijvoorbeeld recht heb op huurtoeslag enzoWeet niet hoe dat zit
Mooi zoquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja huurtoeslag kan ik wel krijgen.
Anne Fleur bedoel jequote:Op donderdag 7 juni 2018 22:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, apart he. Maar goed, ik zeg altijd een links meisje wil een rechtse lul.
Nu niet nee maar als ik zou huren wel. Dacht dat Hans dat bedoelde.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me niet als je geen huur betaalt
Hoewel zou me in Nederland niets verbazen
ik moest lachenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me niet als je geen huur betaalt
Hoewel zou me in Nederland niets verbazen
Gewoon je paspoort weggooien en je aanmelden bij een asielzoekscentrumquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed we zien wel. Zolang ik een relatie heb ben ik sowieso niet dakloos volgend jaar.
Ik zie wel eens junks maar ik weet niet hoe DP eruit ziet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zie je wel eens zo'n dp in de goot liggen daar?
Prima ding ja.quote:
Mentale image? Het liefst door Thierry natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
shiiiit chai, wil je dat niet meer doen...
Serieus? Waarom vind je dat? Vind Maastricht mooiste stad van Zuid-Nederland omdat het veel water heeft en mooie natuur van Zuid-Limburg.quote:
maar red je het wel qua financiën?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Was grapje dus, sorry ik ben er echt niet helemaal bij.
Vertel?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O, ga dan maar naar Maastricht idd
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon je paspoort weggooien en je aanmelden bij een asielzoekscentrum
Wanneer?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar red je het wel qua financiën?
als jij gewoon een mooi bedrag neerlegt voor die Bijbelquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar red je het wel qua financiën?
Volgende week woon je liever in Emmen en week daarop weer in Vlissingen of zoquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:47 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Serieus? Waarom vind je dat? Vind Maastricht mooiste stad van Zuid-Nederland omdat het veel water heeft en mooie natuur van Zuid-Limburg.
Dat, maar ook dat je opduikt wanneer ik het niet verwacht...quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Mentale image? Het liefst door Thierry natuurlijk
Hoezo denk jij opeens dat ik weet waar dat is???quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:47 schreef Alexandrier het volgende:
Froz, ging gisteren kijken naar een woning in de Oosterstraat, midden in het centrum, boven Jumbo en Happi Itali.
Van VK, naar Ama, naar Samzz, hij is wel van de mods danquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week woon je liever in Emmen en week daarop weer in Vlissingen of zo
Opgegroeid of bewuste keuze?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ow
[..]
Mijn hele online identiteit is een leugen. Stiekem ben ik een vrijgezelle Italiaan die in Napels woont en een cursus Nederlands heeft gehad.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Van VK, naar Ama, naar Samzz, hij is wel van de mods dan
Bedoel meer waarom daar? Ga je werken? Ga je daar beetje chillen? Of ga je toch studeren?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:49 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Studeren is in deze context irrelevant.
Den Haag een optie?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Van VK, naar Ama, naar Samzz, hij is wel van de mods dan
Hey Aiciu, nog trannies geneukt langs de weg?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn hele online identiteit is een leugen. Stiekem ben ik een vrijgezelle Italiaan die in Napels woont en een cursus Nederlands heeft gehad.
Oke Aiciuquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn hele online identiteit is een leugen. Stiekem ben ik een vrijgezelle Italiaan die in Napels woont en een cursus Nederlands heeft gehad.
heb echt een hekel aan Italianenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:50 schreef LCMS het volgende:
H
[..]
Hey Aiciu, nog trannies geneukt langs de weg?
quote:
Sow, waarom?quote:
Zijn geen studentensteden en in afgelegen krimpregio.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende week woon je liever in Emmen en week daarop weer in Vlissingen of zo
Iets met een paardenhoofd in bed, denk ik.quote:
Maar jij komt toch niet om te studeren maar om te wonenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:52 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Zijn geen studentensteden en in afgelegen krimpregio.
Omdat je in Groningen woont.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoezo denk jij opeens dat ik weet waar dat is???
Zo mogen we niet praten over een bepaalde medeuser hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iets met een paardenhoofd in bed, denk ik.
ja leg uit danquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat Italianen om tezijn
Verhuur.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedoel meer waarom daar? Ga je werken? Ga je daar beetje chillen? Of ga je toch studeren?
weet niet waarom jij hier insemimyrrt dat remqo met paardenhoofd op Chai doeltquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo mogen we niet praten over een bepaalde medeuser hoor.
Verhuur.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar jij komt toch niet om te studeren maar om te wonen
Het spijt mequote:Op donderdag 7 juni 2018 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo mogen we niet praten over een bepaalde medeuser hoor.
Ik snap echt niet wat hier staat.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet niet waarom jij hier insemimyrrt dat remqo met paardenhoofd op Chai doelt
Soms vraag ik me af of je dom bent of je dom bent. Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:56 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Niet dan? Al die berichten van Chloro en Opso over afspreken in de Blauwe?
Racistisch? Zijn dat studenten of echte inwoners?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Dooie stad, eens in het jaar een mager kermisje, zo racistisch als ik weet niet wat, teveel uni's en schaapse-volgse mensen.
Insinueert, het is een lastig woord.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat hier staat.
Mwa, je houdt toch ook niet van Marokkanen vanwege de couscous of van Turken vanwege de kebab.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Toch altijd fijn dat je hier ook gewoon je verhaal kwijt kan tussen alle grapjes en flauwe opmerkingen door.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je dom bent of je dom bent. Ik weet het niet meer.
Op die fiets.quote:
Ik ben ook die bevolkingsgroepen wel erkentelijk hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mwa, je houdt toch ook niet van Marokkanen vanwege de couscous of van Turken vanwege de kebab.
Had je een verhaal?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Toch altijd fijn dat je hier ook gewoon je verhaal kwijt kan tussen alle grapjes en flauwe opmerkingen door.
Daarom houd ik alleen van Hollanders, vanwege de witlof en de tuinbonenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op die fiets.
[..]
Ik ben ook die bevolkingsgroepen wel erkentelijk hoor.
Goed verhaal, lekker kortquote:
Over een paar uurtjes stap ik op het vliegtuig.quote:
Aight, wel leuk gehad zeker aan al die foto's te zienquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes stap ik op het vliegtuig.
Morgen thuis.
25 graden morgen, lekkere thuiskomstquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes stap ik op het vliegtuig.
Morgen thuis.
echt hequote:Op donderdag 7 juni 2018 23:03 schreef LCMS het volgende:
Wil iets zeggen met FOK!ken en vakantie, maar dan wordt iemand hier erg boos
Ja het was geweldig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Aight, wel leuk gehad zeker aan al die foto's te zien
Afbouwen? Klinkt alsof je een tent mee hadquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja het was geweldig.
Nu afbouwen en fokken vanaf een zonnig terras.
met ama?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Houd dit vol en we gaan echt barbecueën
Hier is het nu 27 graden, wat dat betreft weinig verschil.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
25 graden morgen, lekkere thuiskomst
Kusje van mij?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:07 schreef LCMS het volgende:
haha, jullie raden nooit wat ik in mijn notes aantrof
Dat je zo'n leuke user bent?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:07 schreef LCMS het volgende:
haha, jullie raden nooit wat ik in mijn notes aantrof
In mn broekquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Afbouwen? Klinkt alsof je een tent mee had
oei...quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Denk je dat ik alleen niet gezellig genoeg ben ofzo
Ja, een kippenboerderij bezoeken en zaad strooien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:10 schreef Alexandrier het volgende:
Wil je er wel tijdelijk vanaf helpen. Je weet wat het remedie is tegen tenten in jouw broek.
spuit 11quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Top 100 van dinsdag 5 juni 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 718 Limoentjuh
002. 697 Monopoly
003. 391 aloa
004. 389 LCMS
005. 269 markdeajaxfan
Top 100 van woensdag 6 juni 2018
01. 620 aloa
02. 500 Limoentjuh
02. 500 markdeajaxfan
04. 330 houdjemond
05. 239 FreshFruit72
Wow, geen haags.
Weet plezierigere en eenvoudigere maniere.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, een kippenboerderij bezoeken en zaad strooien.
Tijd voor 24? 1 per uur?quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb al 23 keer gespoten vandaag hoor
gekke tijdenquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb al 23 keer gespoten vandaag hoor
Vertelquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:15 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Weet plezierigere en eenvoudigere maniere.
markdeajaxfanquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Top 100 van dinsdag 5 juni 2018
001. 718 Limoentjuh
002. 697 Monopoly
003. 391 aloa
004. 389 LCMS
005. 269 markdeajaxfan
Top 100 van woensdag 6 juni 2018
01. 620 aloa
02. 500 Limoentjuh
02. 500 markdeajaxfan
04. 330 houdjemond
05. 239 FreshFruit72
Wow, geen haags.
Etto Burrito.quote:
Ik reageer hier alleen op in het desbetreffende topic.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
o trouwens, ik ben introvert...
come at me bro...
doe niet zo autistischquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik reageer hier alleen op in het desbetreffende topic.
Foebalquote:
zeg eens eerlijk.. is voor een onderzoekje hequote:Op donderdag 7 juni 2018 23:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik reageer hier alleen op in het desbetreffende topic.
Ik zal straks even bij een fruitstalletje een banaan kopen.quote:
Nogmaals; ik beantwoord geen vragen buiten het desbetreffende topicquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk.. is voor een onderzoekje he
ja dusquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nogmaals; ik beantwoord geen vragen buiten het desbetreffende topic
Dick wie?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:25 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Betere tent? Wil je er wel tijdelijk vanaf helpen.
Ik dacht aan Dick Vledder, die man van Lucky Letters en resercheur De Cockquote:
Wauw.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja was al duidelijk maar de groep gaat volgens mij niet meer met elkaar verder.. 'we willen niet meer met sommige mensen samenwonen' en daar hoor ik overduidelijk ook bij maar ze willen geen namen noemen.
Ja is ook wel zo, ben er inmiddels ook wel aan toe. Wel leuke tijd gehad hier.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wauw.
Ach sowieso lijkt het mij fijner om gewoon je eigen shit te hebben, zeker als je al wat ouder bent lijkt het mij dat je daar wel een keer aan toe bent, niet opgescheept zitten met wazige gasten van een huisgenoot als je in een 'huiskamer' zit enzo.
Casa Amaquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, ben er inmiddels ook wel aan toe. Wel leuke tijd gehad hier.
Heb je sterk zaadquote:
Ja, ik zie hem daar rechts op de fotoquote:Op donderdag 7 juni 2018 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht aan Dick Vledder, die man van Lucky Letters en resercheur De Cock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |