mss was ik het weer??quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef BirdsEyeView het volgende:
Duurde ff Braam, als je een andere TT wil? of iig een betere weet dan dit.
Schiet hem maar in ga ik hem doorgeven
Het opstarten is idd echt saai.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef Silves het volgende:
Inderdaad..ben al 3x deze week in slaap gevallen..boring.
Ik moet een wat zeggen. Serieus dat TT veranderen omdat jij het doet. Ik denk dat Mods ook een prive leven hebben. Laat gaan lekker belangrijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ja . We zijn verwend met de zwarte envelopen, die mogen ze voor mij er ook in houden..beetje spanning .quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:42 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Het opstarten is idd echt saai.
Hopelijk gaat het snel wat boeiender worden.
Jessie is even naar het toilet, is het enige wat er gebeurt.
En adriaan zit in de aarde te ploeteren
Heb je ook een punt, zag alleen Gert actief net in het tv topicquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet een wat zeggen. Serieus dat TT veranderen omdat jij het doet. Ik denk dat Mods ook een prive leven hebben. Laat gaan lekker belangrijk
Weer zo,n slome stemming..quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:43 schreef BirdsEyeView het volgende:
Silvio tegen John: Jullie willen niet dat ik ga. Hij denkt iig nog twee maanden te blijven.
Volgens John kan niemand dat voor hem beslissen
ik weet het niet. ben gewoon aan het tikken en dan .... ach laat maar ik vraag wel om hulp idd bij iemand als nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:42 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Het opstarten is idd echt saai.
Hopelijk gaat het snel wat boeiender worden.
Jessie is even naar het toilet, is het enige wat er gebeurt.
En adriaan zit in de aarde te ploeteren
Maakt niet uit prima en door.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:43 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Heb je ook een punt, zag alleen Gert actief net in het tv topic
Vliegen vangenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef Silves het volgende:
pffff met zijn maden..laat wat voedsel in de zon liggen..of schijt een hoopje.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:43 schreef Ranah het volgende:
silvio wil toch eigenlijk wel 2 maanden blijven
een paar dagen geleden hadden ze iets gevonden...geen idee wat ze er mee gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]![]()
Ze moeten echt maden vinden voor het vissen.
Zitten daar geen wurmen dan?
o, sorry, had ik lapo? helemaal goedquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef BirdsEyeView het volgende:
En dan ook gelijk alle groente en fruit over één kam scheren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:49 schreef Silves het volgende:
Hij eet alles zegt hij gisteren..alles.lust geen groenten en fruit en pindakaas, verwend rot jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |