abonnement Unibet Coolblue
pi_179847524
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:11 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]

Nee dit is echt niet nep. Inderdaad zou een groot deel van de Nederlanders hun lul wel in hun broek kunnen houden, maar dat soort deelnemers worden gewoon niet uitgekozen voor het programma. Als ze mensen gaan casten kijken ze gewoon goed wie op voorhand al onzeker zijn over zijn relatie en wie niet of wie stabiel genoeg voor het programma zijn en wie niet.
Ieder jaar blijkt na afloop dat stellen allang uit elkaar waren of nooit stellen zijn geweest. Zelfde geld voor verleiders, die hebben achteraf ook altijd connecties met de stellen. En toch blijven mensen volhouden dat het echt is? :)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_179848165
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 08:27 schreef Michellee het volgende:
Rosanna doet echt alsof haar relatie ijzersterk is. Zit alle vrouwen af te kraken, terwijl die wel een stuk knapper zijn dan haar.

Het was een best mooi meisje, maar wat heeft die zichzelf allemaal aangedaan.
Ik vond haar echt knap, zo zonde.. :N Ik vind sommige verleidsters nog steeds niet mooier dan Rosanna, maar hoe Rosanna over hen praat is inderdaad niet echt terecht.
pi_179858698
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ieder jaar blijkt na afloop dat stellen allang uit elkaar waren of nooit stellen zijn geweest. Zelfde geld voor verleiders, die hebben achteraf ook altijd connecties met de stellen. En toch blijven mensen volhouden dat het echt is? :)
Dit is gewoon niet waar, wat je vaak achteraf nog hoort is dat koppels al een break hadden gehad en het toch weer gingen proberen. Of dat een relatie al meerdere keren is uitgegaan vanwege eerder vreemdgaan, en dat ze op het moment van inschrijven voor het programma ze toch weer probeerden er iets van te maken, of het peogramma gebruikten als een laatste kans. Dat wilt niet zeggen dat het programma nep is?
En dat verleiders iemand van de koppels al kenden wilt toch totaal niet zeggen dat het programma nep is, want het experiment waar het hele programma over gaat blijft toch gewoon hetzelfde? Ze maken dan zelf toch echt de keuze te zwichten voor die verleiding, en daar gaat het hele programma juist om, dat je in alle omstandigheden (dus ook als je de verleiders al kent/een geschiedenis mee hebt) dat je niet bezwijkt.
Ik weet zeker zodra ze acteurs of iets degelijks gaan gebruiken de populariteit van de show meteen instort, want dat hebben de kijkers echt meteen door/voelen dat meteen dat iets niet oprecht meer is.
  zondag 17 juni 2018 @ 21:53:25 #104
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_179858937
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik vond haar echt knap, zo zonde.. :N Ik vind sommige verleidsters nog steeds niet mooier dan Rosanna, maar hoe Rosanna over hen praat is inderdaad niet echt terecht.
Waarschijnlijk toch ook flink wat onzekerheid bij haar, maar ze was eerder wel echt knap ja

Overigens geloof ik ook niet dat alles 100% echt is, maar goed we kijken toch voor het vermaak
pi_179860385
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:47 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar, wat je vaak achteraf nog hoort is dat koppels al een break hadden gehad en het toch weer gingen proberen. Of dat een relatie al meerdere keren is uitgegaan vanwege eerder vreemdgaan, en dat ze op het moment van inschrijven voor het programma ze toch weer probeerden er iets van te maken, of het peogramma gebruikten als een laatste kans. Dat wilt niet zeggen dat het programma nep is?
En dat verleiders iemand van de koppels al kenden wilt toch totaal niet zeggen dat het programma nep is, want het experiment waar het hele programma over gaat blijft toch gewoon hetzelfde? Ze maken dan zelf toch echt de keuze te zwichten voor die verleiding, en daar gaat het hele programma juist om, dat je in alle omstandigheden (dus ook als je de verleiders al kent/een geschiedenis mee hebt) dat je niet bezwijkt.
Ik weet zeker zodra ze acteurs of iets degelijks gaan gebruiken de populariteit van de show meteen instort, want dat hebben de kijkers echt meteen door/voelen dat meteen dat iets niet oprecht meer is.
Ik heb het door.....jij duidelijk nog niet. 100% geacteerd door verschrikkelijk slechte acteurs, dat zie je toch zo??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_179870553
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ik heb het door.....jij duidelijk nog niet. 100% geacteerd door verschrikkelijk slechte acteurs, dat zie je toch zo??
Nou.... als je zulke emoties kan acteren zoals dat in voorgaande seizoenen gebeurde (waarin vrouwen echt zowat gingen overgeven van ellende) dan mogen ze van mij een Oscar hoor. >:)
  maandag 18 juni 2018 @ 14:50:06 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179871272
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:10 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Nou.... als je zulke emoties kan acteren zoals dat in voorgaande seizoenen gebeurde (waarin vrouwen echt zowat gingen overgeven van ellende) dan mogen ze van mij een Oscar hoor. >:)
Oscar voor Deborah Leemans!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 juni 2018 @ 14:50:47 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179871284
Ik vind dit nieuwe seizoen dus echt HEEL stom.
(omdat ik alleen afl 1 online heb kunnen kijken en de rest niet :{ )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_179872896
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:10 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Nou.... als je zulke emoties kan acteren zoals dat in voorgaande seizoenen gebeurde (waarin vrouwen echt zowat gingen overgeven van ellende) dan mogen ze van mij een Oscar hoor. >:)
Dus wanneer ze bijna 'overgeven' is het voor jouw duidelijk?

Misschien een ander voorbeeld. Je als een goedkope hoer laten neuken op televisie? Dat doet, hoe dom ze ook zijn, helemaal niemand wanneer je weet dat er 12 camera's in je kamer aanwezig zijn.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 18 juni 2018 @ 16:18:07 #110
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179872934
Sneaky Lisa kwam wel heel nep over. Voor de rest is ze top hoor ;)
SOONY
pi_179873689
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ieder jaar blijkt na afloop dat stellen allang uit elkaar waren of nooit stellen zijn geweest. Zelfde geld voor verleiders, die hebben achteraf ook altijd connecties met de stellen. En toch blijven mensen volhouden dat het echt is? :)
Bullshit. Op de Facebook van de kandidaten kan je ook zien voor het programma begint dat van jaren terug in "hun relatie" foto's staan met elkaar of reacties met schatje dit hartje dat. Denk je nu echt dat ze 4 jaar voor ze het programma gaan opzetten al acteurs gaan uitzoeken om hartjes en foto's van elkaar op Facebook te zetten voor een programma wat 4 jaar later zou beginnen? Sommige koppels hebben inderdaad een break gehad, maar ze kiezen juist deze mensen uit voor het programma, omdat deze weer makkelijker uit elkaar gaan. En daarnaast als ze allemaal een acteerverleden zouden hebben of op de acteerschool zouden zitten zou dit allang uitgelekt zijn, en dit is niet zo (behalve uitzonderingen bij verleiders, zoals die videoclip meiden en die actrice dit seizoen). Daarnaast zie je ook niemand na Temptation Island ooit nog iets gerelateerd met acteren doen van de koppels dus lijkt me sterk dat die mensen acteurs zijn.
Ik heb trouwens Rosanna en Niels ook nog samen gezien vorig jaar op Wish Outdoor en 2 maanden terug zag ik Kirstin en Regilio samen (van 2 jaar) terug op koningsdag, of zou dit volgens jou ook een geacteerde verplichting zijn van het programma zodat het echt lijkt? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Nectaro22 op 18-06-2018 17:05:55 ]
/
  maandag 18 juni 2018 @ 17:07:20 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179873947
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:16 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dus wanneer ze bijna 'overgeven' is het voor jouw duidelijk?

Misschien een ander voorbeeld. Je als een goedkope hoer laten neuken op televisie? Dat doet, hoe dom ze ook zijn, helemaal niemand wanneer je weet dat er 12 camera's in je kamer aanwezig zijn.
Dat doen roemhoeren wel degelijk :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_179873981
Tim die ons probeert te overtuigen dat het allemaal nep is. Hier stinkt iets.
pi_179874045
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:57 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]

Bullshit. Op de Facebook van de kandidaten kan je ook zien voor het programma begint dat van jaren terug in "hun relatie" foto's staan met elkaar of reacties met schatje dit hartje dat. Denk je nu echt dat ze 4 jaar voor ze het programma gaan opzetten al acteurs gaan uitzoeken om hartjes en foto's van elkaar op Facebook te zetten voor een programma wat 4 jaar later zou beginnen? Sommige koppels hebben inderdaad een break gehad, maar ze kiezen juist deze mensen uit voor het programma, omdat deze weer makkelijker uit elkaar gaan. En daarnaast als ze allemaal een acteerverleden zouden hebben of op de acteerschool zouden zitten zou dit allang uitgelekt zijn, en dit is niet zo (behalve uitzonderingen bij verleiders, zoals die videoclip meiden en die actrice dit seizoen). Daarnaast zie je ook niemand na Temptation Island ooit nog iets gerelateerd met acteren doen van de koppels dus lijkt me sterk dat die mensen acteurs zijn.
Ik heb trouwens Rosanna en Niels ook nog samen gezien vorig jaar op Wish Outdoor en 2 maanden terug zag ik Kirstin en Regilio samen (van 2 jaar) terug op koningsdag, of zou dit volgens jou ook een geacteerde verplichting zijn van het programma zodat het echt lijkt? :')
Ik zeg niet dat het acteurs zijn? Maar dat het ge ensceneerd is is voor mij volstrekt duidelijk.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 18 juni 2018 @ 19:50:34 #115
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_179878177
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 17:10 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het acteurs zijn? Maar dat het ge ensceneerd is is voor mij volstrekt duidelijk.
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ik heb het door.....jij duidelijk nog niet. 100% geacteerd door verschrikkelijk slechte acteurs, dat zie je toch zo??
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 18 juni 2018 @ 20:03:35 #116
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179878566
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ik heb het door.....jij duidelijk nog niet. 100% geacteerd door verschrikkelijk slechte acteurs, dat zie je toch zo??
Goed verhaal.
pi_179884275
quote:
5s.gif Op maandag 18 juni 2018 19:50 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]


[..]

Touche!

Maar doel er meer op dat het geënsceneerd is. Maakt de deelnemers nog geen acteurs die ook in andere series hun opwachting gaan maken.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_179897304
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:16 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dus wanneer ze bijna 'overgeven' is het voor jouw duidelijk?

Misschien een ander voorbeeld. Je als een goedkope hoer laten neuken op televisie? Dat doet, hoe dom ze ook zijn, helemaal niemand wanneer je weet dat er 12 camera's in je kamer aanwezig zijn.
Nee ik bedoel gewoon te zeggen, dat zulke heftige emoties bijna niet na te spelen zijn.
Ik geloof echter wel dat er van te voren best wel te voorspellen is wie de fout in zal gaan en hoe je dat kunt stimuleren door eea wat te scripten.

En zo'n meisje als Meghan, die zich voor de camera's vol laat blaffen, dat is gewoon nog een kind.
En hartstikke dronken. Natuurlijk denkt zij niet na wat voor gevolgen dat kan hebben voor haar verdere leven.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 16:14:27 #119
441440 aquawoman
Bitch please
pi_179897745
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Touche!

Maar doel er meer op dat het geënsceneerd is. Maakt de deelnemers nog geen acteurs die ook in andere series hun opwachting gaan maken.
Op welke manier geënsceneerd dan? Ik denk dat de programmamakers goed manipuleren en zo situaties creëren, maar dat is iets anders dan in scene zetten.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_179898825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:14 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Op welke manier geënsceneerd dan? Ik denk dat de programmamakers goed manipuleren en zo situaties creëren, maar dat is iets anders dan in scene zetten.
Dat werkelijk niemand zo dom is om vreemd te gaan wanneer de kans 100% is dat het uitkomt. Het argument dat de 'stellen' al eerder uit elkaar zijn geweest of net weer bij elkaar is niet erg plausibel.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_179898885
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:49 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Nee ik bedoel gewoon te zeggen, dat zulke heftige emoties bijna niet na te spelen zijn.
Ik geloof echter wel dat er van te voren best wel te voorspellen is wie de fout in zal gaan en hoe je dat kunt stimuleren door eea wat te scripten.

En zo'n meisje als Meghan, die zich voor de camera's vol laat blaffen, dat is gewoon nog een kind.
En hartstikke dronken. Natuurlijk denkt zij niet na wat voor gevolgen dat kan hebben voor haar verdere leven.
Ze is geen 15 he? Sterker nog, ze zijn opgegroeid met social media en weten heel goed wat voor impact dat heeft.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_179899380
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:06 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ze is geen 15 he? Sterker nog, ze zijn opgegroeid met social media en weten heel goed wat voor impact dat heeft.
Maar iemand van 18 die niet al te snugger is (wat haar vriendje al zei) kan dat allemaal echt niet zo goed overzien dan iemand met een normaal IQ die 10 jaar ouder is. Daar zijn ze natuurlijk ook op uitgekozen.
pi_179922270
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:04 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dat werkelijk niemand zo dom is om vreemd te gaan wanneer de kans 100% is dat het uitkomt. Het argument dat de 'stellen' al eerder uit elkaar zijn geweest of net weer bij elkaar is niet erg plausibel.
Dat kan ik me juist wel voorstellen dat je alsnog vreemdgaat. Je ziet irritante beelden van het andere eiland, er zit iemand bij de verleiders die je heel geil en leuk vindt.. Bovendien je zit lang met elkaar op dat eiland met veel drank dus de verleiding is heel groot. Zo krijg je dus figureren als Tim die vergeten dat Temptation maar tijdelijk is.
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:09:04 #124
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179925486
SOONY
pi_179932213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Superfatcat het volgende:

[..]

Maar iemand van 18 die niet al te snugger is (wat haar vriendje al zei) kan dat allemaal echt niet zo goed overzien dan iemand met een normaal IQ die 10 jaar ouder is. Daar zijn ze natuurlijk ook op uitgekozen.
Er kwam kaas uit haar oren hoorde ik ergens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')