quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben over weinig dingen in mijn leven zeker, maar dat wat jij zegt klopt niet en daar ben ik wel zeker van haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel echt de secondeman, jaquote:
Gvdquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen vechthonden godverdomme
Alhoewel dat teefje tegenwoordig wel ieder ander beest dat ze tegenkomt kapot wil scheuren
Nog nooit gehad, maar bedoelde eigenlijk ook gewoon toplessquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarna lekker blaasontsteking hebben.
Dit klinkt toch hartstikke leukquote:
Ja. Ik zit ook naakt nu.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Moeten we allemaal naakt?
Maar ik zit op kantoor............
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]WAT NOU WEER GODVERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Is goed. Wanneer?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he? Zullen we anders met z'n tweetjes wat doen.
Ja snap ik maar omdat ze nu loops is ofzo?quote:
Hebben jullie seks gehadquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he? Zullen we anders met z'n tweetjes wat doen.
Gaan jullie naaktzwemmen?quote:
Zolang je daarna nog een keer kan!quote:
Noem NOOIT een penis leuk!quote:
Nee die is 2 jaar geleden al geholpenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja snap ik maar omdat ze nu loops is ofzo?
Zeeman is goede kwaliteit hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:47 schreef LCMS het volgende:
Ik draag nooit truien overdag
Alleen maar shirts van de Zeeman
Ja, dat wel. 3x kan wel daarna balkramp.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang je daarna nog een keer kan!
Ik wilde dit echt veel smeriger maken, maar ik hield me in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |