dan ga ik eens kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:45 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
filmpje van hidi gezien? die Silvio is nog gekker
En ze durven het nog steeds niet Centraal te noemen daar. Ze proberen dat begrip krampachtig vermijden krijg ik het idee.quote:
die uitspraak is van hans teeuwenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat als je poep nou blauw is?" - 6 juni 2018
x6la949
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat als je poep nou blauw is?" - 6 juni 2018
x6la949
hij voelt zich opgesloten en hij zit er nog maar 1 dagquote:
Geef die jongen wat pammetjes.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mooi zo, morgen dubbel entree van nieuwe bewoners.
quote:
Hebbert.quote:
Dat had zich het iets anders voorgesteld.quote:
Ken datquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:04 schreef freaky40 het volgende:
De eerste die zijn 24 uur aanvraagt is Silvio dus...
Wtf is pablo?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
In 1.0 hadden ze Pablo,mss moet Sil even gaan schoffelen.
Die filmpjes zijn geniaal.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Silvio had vroeger een hele rare hobby - 6 juni 2018
x6la9th
De psychiater.quote:
De pshyc. Was ook te zien in Temptation Island Talk en was de psych. in het programma van Gordon zoekt een man.quote:
Thanksquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De pshyc. Was ook te zien in Temptation Island Talk en was de psych. in het programma van Gordon zoekt een man.
Actie nee, drama wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet is Silvio er wel in gezet voor wat aktie en drama in Utopia2
quote:
iedereen reageert anders he.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Ik geloof er niets van. Bij paniekaanvallen doe je wel wat anders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:13 schreef Jian het volgende:
Oh god sigaretten voor Silvio, die Adriaan gaat flippen
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Die gaat nog wel naar huis.................ik zei vanmorgen nog dat silvio niet lang zou blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt nu dat hij blijft, maar zie dat niet gebeuren.......quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:14 schreef krabje het volgende:
[..]
ik zei vanmorgen nog dat silvio niet lang zou blijven.
Billy kon het ook.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Onopgeloste problemen achter gelaten. Niet echt een goede basis om je dan op te geven voor een programma...
Mwah als ik kon kiezen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar goed dat hij niet in de gevangenis zit.
Een echte bikkel.quote:
OMG wat een gezemelquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:37 schreef RobjeGeus het volgende:
Jessie begint van haar zelf te leren daar...dat vindt ze echt heel mooi
quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:44 schreef RobjeGeus het volgende:
Sanna: lost ken je dat? Ja dik he.
Nieuw seizoen he Ja dik hoor.
Person break die Is ook wel dik hoor.
Je bent zelf dik vies kut wijf.
Daar mag je wel rokenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar goed dat hij niet in de gevangenis zit.
Ook weer waar.quote:
Olijfolie,wel opletten.quote:
Maar des te eenzamerquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een schizofreen is nooit alleen ofzo
misschien was een time out ff prima zoquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:17 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn dochter is over 3 weken jarig....man wat doe je er dan???
Ga lekker naar huis, je hoort daar niet.
Ik heb je een DM gestuurd.Is het gelukt?quote:
Waarom zou dat niet lukken? Of moet je het even hier meldenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd.Is het gelukt?
dm terugquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd.Is het gelukt?
Nee het al melden aan de groep met drama.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:20 schreef PTLe het volgende:
Nou Sil zeg maar dag jij gaat het niet redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |