Echt hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Sanne.
Het wordt nu wel heel sneu.
is....quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Sanne.
Het wordt nu wel heel sneu.
Ja die doet Romy na maar Sanne vertrouw ik voor geen meter.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:48 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja gek is dat hè, ik heb dat ook met die Jessie.,beetje teveel naar Romy gekeken.
Oh ga ik ook doenquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik haat ze bijna allemaal, wel zo makkelijk
Gelukt,goed gedaan.quote:
nou nou nou..quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Christel ook. Alle vrouwen er uit.
en en poll favo & wegstemmen?!quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Poll: wie is jou favoriet
• adriaan
• brandon
• john
• jessie
• mike
• christol
• silvio
• sanne
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Misschien is die verliefdquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:11 schreef Jian het volgende:
Waarom is die Mike zo begripvol, wat een slome zeg
Ik denk dat ik 'm door heb, beetje slijmen, beetje meeleven, beetje begripvol doen en als ie dan de kans krijgt dan springt ie erop. Mmmm, jongen valt misschien toch wel meequote:
ik zit ook altijdquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
Dat u het ff weet...
[ afbeelding ]
"Ben je een man en ga je zittend plassen dan ben je een flikker" - 6 juni 2018
x6la5hf
Dus toch niet zo een slomequote:Op donderdag 7 juni 2018 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm door heb, beetje slijmen, beetje meeleven, beetje begripvol doen en als ie dan de kans krijgt dan springt ie erop. Mmmm, jongen valt misschien toch wel mee
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jessie moet echt een ander shirt aan, haar schouders zijn nog steeds erg rood
nope, van de zon gisterenquote:
verbrandquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef FloJo het volgende:
[..]
geprikt toch? of gestoken, of gebeten?
Kom net binnenrollen en zag dit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef FloJo het volgende:
[..]
geprikt toch? of gestoken, of gebeten?
kan hem niet vindenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
man man man....
[ afbeelding ]
"Mijn oma is kwart wasbeer" - 6 juni 2018
x6la6al
wel verbrandquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:25 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Kom net binnenrollen en zag dit.
Is dus niet verbrand, dan heb ik het mis
Christel schooiert inmiddels al bij de schoonmaak doekjes van Jessie of Sanne...die is al door haar eigen heen schijnbaar ...en dan draagt ze nog niet eens make-up...quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:27 schreef cobain1994 het volgende:
Wat zullen die gasten meuren onderhand..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:31 schreef snetje het volgende:
Onderzetters met dennenappels erop nu....Kunnen ze niet een keer wat creatiever worden?..ik help ze wel even....
[ afbeelding ]
quote:
die uilen zijn wel weer erg leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:31 schreef snetje het volgende:
Onderzetters met dennenappels erop nu....Kunnen ze niet een keer wat creatiever worden?..ik help ze wel even....
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het over Sanne ging maar het is Silvioquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
man man man....
[ afbeelding ]
"Mijn oma is kwart wasbeer" - 6 juni 2018
x6la6al
omg waar hebben ze die vandaanquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:39 schreef Soulraven het volgende:
Volgens Sanna kan oprechte interesse in survival niet de reden zijn dat iemand zich opgeeft voor Utopia. "Je wilt toch fans?"
Tongen met zijn tante van 66.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:45 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
filmpje van hidi gezien? die Silvio is nog gekker
quote:
Geen drol. Dus lekker belangrijk dit weer allemaal...prioriteiten stellen kennen ze nog steeds niet...quote:
John en verdien model.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |