Dat veranderd ook per dag dan,eerst zouden ze bestaande fundering gebruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat John gisteren zei dat dit de ondergrond zou zijn en dat ze daarop gaan bouwen.
je heb en dm van de andere Facebooktopicquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft een paar maanden in Amsterdam Noord gewoond.
Omminommiequote:
Wat moet jij in mijn DM?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heb en dm van de andere Facebooktopic
Andere facebook topicquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heb en dm van de andere Facebooktopic
Dat gaan ze vanavond eten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:07 schreef mario390 het volgende:
is toch weer rijst,ze wollten toch puree maken en brokkoli
quote:
Vrolijk Mientje. Zulke mensen heb je nodig in die omstandighedenquote:
Volgens mij zoekt ze een reden om volledig uit haar plaat te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vrolijk Mientje. Zulke mensen heb je nodig in die omstandigheden
Die wil indruk maken op Silvanoquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt ze een reden om volledig uit haar plaat te gaan.
Zei ze nou net echt,als ze maar niet aan mijn repen heeft gezeten? Geloof dat dit was omdat jessie niet wilde etenquote:
Lolquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zei ze nou net echt,als ze maar niet aan mijn repen heeft gezeten? Geloof dat dit was omdat jessie niet wilde eten
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zei ze nou net echt,als ze maar niet aan mijn repen heeft gezeten? Geloof dat dit was omdat jessie niet wilde eten
Zoals de waard is..quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ze was vanochtend al link over die repen, is haar persoonlijke voorraad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |