Gestemd op de jetsers van Pamelaquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Wie is lekkerder?
• Geraldine Kemper
• Pamela Anderson
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sugar Lee Hooper heeft kanker, een aanvaring met een ijsbreker en WW2 overleefd, ik zet mijn geld in op haar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:06 schreef Monopoly het volgende:
De bookmakers hebben geld gezet op de corpulente Sugar Lee Hooper als outsider. De hoogste verwachting gaat uit naar Dionne en Humberto. dionne weet iedereen te verleiden en Humberto hoeft bij elke scheet maar rascisme te roepen.
maar niet met een journalistquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn favoriet is de radiozend amateur
Die kan communiceren met de hele wereld
het is een geweldig filmpjequote:Op woensdag 6 juni 2018 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn favoriet is de radiozend amateur
Die kan communiceren met de hele wereld
Ze is slechts 8 jaar doodquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Sugar Lee Hooper heeft kanker, een aanvaring met een ijsbreker en WW2 overleefd, ik zet mijn geld in op haar.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Sugar Lee Hooper heeft kanker, een aanvaring met een ijsbreker en WW2 overleefd, ik zet mijn geld in op haar.
Nu moet ik hierom lachen, gvdquote:Op 28 maart 2010 viel Sugar Lee Hooper van haar scootmobiel, waarbij ze haar heup brak. Tijdens de hierop volgende operatie kreeg ze een hartstilstand en zuurstofgebrek. Op 4 april 2010 overleed ze.
Je kunt niemand meer nomineren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:11 schreef Klaploper het volgende:
Ik heb geen idee wat dit is maar ik stem op Braddie.
Hey Stompiequote:Op woensdag 6 juni 2018 23:11 schreef Klaploper het volgende:
Ik heb geen idee wat dit is maar ik stem op Braddie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |