abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2018 @ 13:04:27 #126
368283 ato
pi_179690453
Zo die is inderdaad afgevallen, zij ziet er goed uit zo.

Life can be a bitch, so like it..
pi_179690501
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Straks naar RetroPop. Waylon treedt ook op, twijfel nog of ik naar hem of naar The Orchestra ga. Staan tegelijkertijd gepland. Of gewoon bier drinken ergens anders c_/ Gaat in ieder geval weer een toffe dag worden *O*
Have fun! *O* c_/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179690521
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:04 schreef ato het volgende:
Zo die is inderdaad afgevallen, zij ziet er goed uit zo.

Ja, ziet er goed uit.

Doet me denken aan een programma met make-overs van Fred van Leer, dat ik een week of 2 geleden voor het eerst zag.
Mensen die helemaal stralen door wat advies over kleding, haar en make-up. Ik word daar ook echt plaatsvervangend blij van O+
Zo zonde als mensen zich niet lekker voelen...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179690627
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:26 schreef Greys het volgende:
Vraag me best af hoe het met Dotan als mens gaat. Ja z'n acties waren dom maar hij heeft niemand in elkaar geslagen ofzo. Hij heeft er zichzelf mee voor lul gezet en had uiteindelijk alleen zichzelf ermee. En dan zo'n moeder die - als je net weer terug bent in het land na een vlucht voor je eigen veroorzaakte ellende - het volgende weer over je kop stort. Wát een idioot wijf. Brrrr. Bescherm je zoon ipv hem de afgrond in te storten.

Vind het gister van Armin wel een eerlijk verhaal die zei 'stiekem lees ik alles..' toen het ging over publieke reacties. Hoe mensen je de grond in kunnen boren. En dat als er negen mooie reacties waren en één negatieve dat hij zich daar jaren geleden echt enorm veel van aantrok. En nu niet meer. Goed verhaal vond ik dat hoe hij dat uitlegde.

Ik vond het trouwens fijn om de afgelopen weken al die fotoseries op Waylon z'n Insta te zien van alle concerten de laatste tijd. Die intense vriendengroep (z'n band) op het podium, knettergelukkig. Hoe z'n bandleden minstens net zo vaak op de foto staan als hij zelf. Z'n zoon mee naar de optredens. En nog steeds mensen die blijven krijsen 'is Bibi zwanger maar ondertussen heb je al een kind dat je nooit meer ziet, die zal blij zijn dat je weer vader wordt joh'. Hij ziet z'n zoon al jaren weer en kennelijk nu ook veel en de moeder vindt het kennelijk ook goed dat ze elkaar zo vaak zien. Prachtig als het zo kan. Maar de publieke opinie blijft.

Ik gun Dotan een groep om zich heen zoals Waylon heeft. Echte vrienden die er altijd voor je zijn, wat anderen ook van je vinden die je niet goed kennen. En andersom. Eén voor allen en allen voor één.
Dotan speelde blijkbaar zijn eigen bandleden enzo ook tegen elkaar uit, dus of dat laatste dan gaat lukken :@ :+
  ESF Reporter zaterdag 9 juni 2018 @ 13:26:15 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_179690708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 12:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Straks naar RetroPop. Waylon treedt ook op, twijfel nog of ik naar hem of naar The Orchestra ga. Staan tegelijkertijd gepland. Of gewoon bier drinken ergens anders c_/ Gaat in ieder geval weer een toffe dag worden *O*
Veel plezier! En kies Waylon! *O*
Eergisteren ging iemand die ik soort van ken naar z'n concert, geen echte Waylon-fan, dus zonder verwachtingen, en die zag dat het concert (dat om 8 uur begon) om half 11 klaar zou zijn maar hij dacht niet dat dat zou kloppen, 2,5 uur lang rammen. Nou, mooi wel dus. En tijdens het concert een paar keer berichtjes gestuurd als 'toffe interactie met publiek, het is echt al je geld waard', verbaasd over hoe goed hij is, vond het echt tof.
't Is een Fok!ker dus mocht ie dit lezen, hoi :W
Wat me er aan doet herinneren, dat ik eens een kaartje moet gaan bestellen voor zijn concert hier in 013, voordat het uitverkocht is. Het is op een zaterdagavond, als iemand hier nog zin heeft, mini-meet, hollaaaa. *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 13:47:52 #131
163650 Greys
pi_179690978
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dotan speelde blijkbaar zijn eigen bandleden enzo ook tegen elkaar uit, dus of dat laatste dan gaat lukken :@ :+
Hmm oké. Dat wist ik dan weer niet. :@ Weten we dat zeker of is dat van horen zeggen?

Nou ja hoe dan ook, ik hoop dat iemand hem ondanks alles vertelt dat het allemaal wel goed komt, hoe dom ie ook is geweest, dat iedereen weleens fouten maakt. En dat iemand op hem let. Dat ie niet ineens ergens in een trapgat hangt zeg maar.

Fake reviews en jubelingen online zullen er bij bosjes zijn. Van bedrijven en artiesten. Alleen hij werd betrapt..

Ik zal misschien ook wel te soft zijn hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 juni 2018 @ 13:57:06 #132
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179691127
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:47 schreef Greys het volgende:

Ik zal misschien ook wel te soft zijn hoor.
Misschien, want ik kan echt niet zo 'zacht' kijken naar wat hij gedaan heeft als jij nu doet. Dat zet me juist wel aan het denken :P Of jij nu zo soft bent, of dat 'wij' allemaal te hard zijn. Ik geef ook gewoon ronduit toe dat het soms lekker is om blind hard over iemand te zijn als iemand iets heel stoms doet. Is ongetwijfeld ook gewoon een automatisch mechanisme.

Maarja, het is allemaal niet zo zwartwit met mensen (wat we afgelopen tijd ook hebben geleerd met Waylon :+ ), en juist omdat je ziet van wie hij het heeft (zijn moeder) is het juist wel schrijnend ofzo. Maar goed, dan kan je discussiëren over tot hoe ver je eigen invloed en gedrag reikt en in hoeverre je nu eenmaal het product bent van je DNA en je opvoeding. Zijn moeder zal immers ook weer gevormd zijn door bepaalde dingen.

Nou ja geen idee wat ik wil zeggen eigenlijk :P Ik dacht ik gooi het er gewoon even uit.
Koel en donker bewaren
pi_179691246
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hmm oké. Dat wist ik dan weer niet. :@ Weten we dat zeker of is dat van horen zeggen?

Nou ja hoe dan ook, ik hoop dat iemand hem ondanks alles vertelt dat het allemaal wel goed komt, hoe dom ie ook is geweest, dat iedereen weleens fouten maakt. En dat iemand op hem let. Dat ie niet ineens ergens in een trapgat hangt zeg maar.

Fake reviews en jubelingen online zullen er bij bosjes zijn. Van bedrijven en artiesten. Alleen hij werd betrapt..

Ik zal misschien ook wel te soft zijn hoor.
https://twitter.com/aafkeromeijn/status/986125746052780035?s=21

https://twitter.com/aafkeromeijn/status/986138219174662144?s=21

Ik vind het positief zijn over jezelf nog niet eens zo’n mega ramp, denk inderdaad dat er nog veel meer zijn die dat doen. Of in ieder geval likes/views manipuleren. Maar de andere verhalen eromheen wel, ook haat sturen naar andere artiesten enzo.
pi_179691383
Maar ergens vind ik het ook wel sneu hoor, meer op de manier dat het best ziekelijk is en zo extreem, wat het ook sneu maakt. Dat hij de drang had om dit te doen. Hoop dat hij daar hulp bij krijgt.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 14:19:00 #135
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179691453
Wat me ook bijgebleven is is die psycholoog (?) die die beelden van hem bij RTL Late Night heeft geanalyseerd. Die zei dat je op heel korte momenten minachting zag in zijn blik richting de anderen.

Ik vond dat zelf ook een wanstaltig interview met hem, hij kwam geen moment oprecht op me over. Dus of hij is oprecht een lul en kan geen oprechte excuses maken vanuit zijn hart, of we moeten hem zien als een soort patiënt met een diagnose die het gewoon niet machtig is om zich anders te gedragen.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zaterdag 9 juni 2018 @ 14:19:04 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_179691455
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:14 schreef Em31 het volgende:
Maar ergens vind ik het ook wel sneu hoor, meer op de manier dat het best ziekelijk is en zo extreem, wat het ook sneu maakt. Dat hij de drang had om dit te doen. Hoop dat hij daar hulp bij krijgt.
Dat idee heb ik ook, het is volgens mij bij hem geen opzettelijke kwade wil, maar is hij mentaal zo fucked up dat dit voor hem een soort verdedigingsmechanisme is dat als een tweede natuur aanvoelt. Dat hij er zich niet eens bewust van is dat het niet normaal is.
Meest sneue vind ik dat hij de afgelopen jaren juist met zo'n breed uitgemeten en gepromote 'in my bones' project de media heeft gehaald om juist aandacht te vragen voor het gevaar van social media, en op hoe mensen daar vaak niet helemaal zichzelf zijn. :') Maar misschien is dát juist van hem een onderbewuste manier om met hem zelf in het reine te komen, omdat hij van zichzelf weet dat degene waar hij het meeste kritiek op wil leveren, niet de maatschappij, maar hij zelf is.

/koudegrondpsychologie
  ESF Reporter zaterdag 9 juni 2018 @ 14:20:16 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_179691482
Waarom heb je dit gedaan Dotan, het ESF is volgend jaar in Israël, je homeland, 2019 zou jouw jaar geweest zijn, verdomme, lamlul hommels hufters.
pi_179691564
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:19 schreef Guanabana het volgende:
Wat me ook bijgebleven is is die psycholoog (?) die die beelden van hem bij RTL Late Night heeft geanalyseerd. Die zei dat je op heel korte momenten minachting zag in zijn blik richting de anderen.

Ik vond dat zelf ook een wanstaltig interview met hem, hij kwam geen moment oprecht op me over. Dus of hij is oprecht een lul en kan geen oprechte excuses maken vanuit zijn hart, of we moeten hem zien als een soort patiënt met een diagnose die het gewoon niet machtig is om zich anders te gedragen.
Dat was echt een mega slecht interview van Humberto ook _O- heel beschamend. Maar dat was vast ook de reden waarom hij daar zat natuurlijk :+
pi_179691597
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, het is volgens mij bij hem geen opzettelijke kwade wil, maar is hij mentaal zo fucked up dat dit voor hem een soort verdedigingsmechanisme is dat als een tweede natuur aanvoelt. Dat hij er zich niet eens bewust van is dat het niet normaal is.
Meest sneue vind ik dat hij de afgelopen jaren juist met zo'n breed uitgemeten en gepromote 'in my bones' project de media heeft gehaald om juist aandacht te vragen voor het gevaar van social media, en op hoe mensen daar vaak niet helemaal zichzelf zijn. :') Maar misschien is dát juist van hem een onderbewuste manier om met hem zelf in het reine te komen, omdat hij van zichzelf weet dat degene waar hij het meeste kritiek op wil leveren, niet de maatschappij, maar hij zelf is.

/koudegrondpsychologie
Ohja dat ook nog :@ _O- zelfs een hele tentoonstelling in het Rijksmuseum.

Ik denk als het bij de likes en positieve verhalen was gebleven mensen wel wat minder hard zouden zijn (geweest). Nu was het allemaal wat veel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 14:27:07 #140
163650 Greys
pi_179691605
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Misschien, want ik kan echt niet zo 'zacht' kijken naar wat hij gedaan heeft als jij nu doet. Dat zet me juist wel aan het denken :P Of jij nu zo soft bent, of dat 'wij' allemaal te hard zijn. Ik geef ook gewoon ronduit toe dat het soms lekker is om blind hard over iemand te zijn als iemand iets heel stoms doet. Is ongetwijfeld ook gewoon een automatisch mechanisme.

Maarja, het is allemaal niet zo zwartwit met mensen (wat we afgelopen tijd ook hebben geleerd met Waylon :+ ), en juist omdat je ziet van wie hij het heeft (zijn moeder) is het juist wel schrijnend ofzo. Maar goed, dan kan je discussiëren over tot hoe ver je eigen invloed en gedrag reikt en in hoeverre je nu eenmaal het product bent van je DNA en je opvoeding. Zijn moeder zal immers ook weer gevormd zijn door bepaalde dingen.

Nou ja geen idee wat ik wil zeggen eigenlijk :P Ik dacht ik gooi het er gewoon even uit.
Ik vind het een prima post hoor :P Want ik heb hetzelfde wel een beetje. M'n gevoel gaat met dat soort dingen alle kanten op vaak. Van christus domme sneue lul, je deed het zelf dus bekijk het nu ook maar lekker naar (meestal tijdje later) 'ergens ook wel sneu en op een gegeven moment moet het ook klaar zijn, hij heeft niemand vermoord zeg.'

Komt nu ook vooral door die moeder dat ik er over begon. Want je kind uit de kast sleuren in de media vind ik zó not done dat ik ineens dacht 'mijn god er zal vast een reden zijn dat hij haar al jaren niet wil zien, wie weet wat die jongen geestelijk meegemaakt heeft met z'n moeder in al die jaren'.

Nou ja ik weet dus net als jij ook niet zo goed wat ik precies wilde zeggen :D :@ Ik denk voornamelijk 'we weten zo veel niet van hoe het echt in die levens zit en wat mensen meemaken en baseren ons oordeel vaak maar op de paar kleine dingen die we wel weten'.

Vandaar ook idd het Waylon voorbeeld. Daar zijn ook zó veel meningen over dat ie z'n kind nooit ziet terwijl dat dus echt al jaren weer supergoed gaat, en meer dan tien jaar clean, dus kennelijk heeft ie zijn leven echt ten goede veranderd, maar hij blijft altijd de cokesnuiver die z'n kind niet ziet voor heel velen.

Maar als je idd goede mensen om je heen hebt zoals hij, die je af en toe in je nekvel pakken en zeggen 'kappen nou, fuck wat mensen zeggen, wij en jij weten hoe je echt bent en dat is alles wat je nodig hebt' dan kom je er wel en kan je er uiteindelijk beter mee omgaan. En dat gun ik Dotan dus ook inmiddels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 14:30:21 #141
163650 Greys
pi_179691659
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

https://twitter.com/aafkeromeijn/status/986125746052780035?s=21

https://twitter.com/aafkeromeijn/status/986138219174662144?s=21

Ik vind het positief zijn over jezelf nog niet eens zo’n mega ramp, denk inderdaad dat er nog veel meer zijn die dat doen. Of in ieder geval likes/views manipuleren. Maar de andere verhalen eromheen wel, ook haat sturen naar andere artiesten enzo.
Mjah, dat is dan net weer Aafke (huuuu die vind ik echt vreselijk, sorry :D :@ ) die van alles roept maar waar zijn die mensen dan die het echt meegemaakt hebben waarover ze het heeft? Er zal vast een deel of veel van waar kunnen zijn hoor, maar Aafke kan ook morgen roepen 'ik hoor dus heel veel mensen zeggen dat Piet Paulusma zich elke avond laat nemen door een paarse paashaas'. Ik hoor dat dan liever van die betreffende paashaas. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 9 juni 2018 @ 14:30:59 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_179691667
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

'ik hoor dus heel veel mensen zeggen dat Piet Paulusma zich elke avond laat nemen door een paarse paashaas'. Ik hoor dat dan liever van die betreffende paashaas. :+
Broekpiesen. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 14:35:18 #143
163650 Greys
pi_179691759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:20 schreef Cee het volgende:
Waarom heb je dit gedaan Dotan, het ESF is volgend jaar in Israël, je homeland, 2019 zou jouw jaar geweest zijn, verdomme, lamlul hommels hufters.
Ja dit dus.
Zonde. Ik had het hem dus inmiddels weleens gegund dat hij zou mogen gaan. Maar dat zou nu echt een mediabende worden. Evil El en de Wiwi's fileren hem op dag 1.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179691828
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah, dat is dan net weer Aafke (huuuu die vind ik echt vreselijk, sorry :D :@ ) die van alles roept maar waar zijn die mensen dan die het echt meegemaakt hebben waarover ze het heeft? Er zal vast een deel of veel van waar kunnen zijn hoor, maar Aafke kan ook morgen roepen 'ik hoor dus heel veel mensen zeggen dat Piet Paulusma zich elke avond laat nemen door een paarse paashaas'. Ik hoor dat dan liever van die betreffende paashaas. :+
Tsja, we zien ze ook niet massaal de media opzoeken met verhalen dat het zo’n lieverd is, dat zou je dan ook kunnen zeggen :P Wie weet komt de Volkskrant nog met deel 2, blijkbaar werden ze door veel mensen benaderd. :+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 14:59:07 #145
163650 Greys
pi_179692161
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:38 schreef Em31 het volgende:

[..]

Tsja, we zien ze ook niet massaal de media opzoeken met verhalen dat het zo’n lieverd is, dat zou je dan ook kunnen zeggen :P Wie weet komt de Volkskrant nog met deel 2, blijkbaar werden ze door veel mensen benaderd. :+
Ik bedoelde meer dat als Aafke (of wie dan ook) met zo'n beschuldiging (van wie dan ook) komt je het beste maar wel één van alllll je bronnen het kunt laten bevestigen. Anders is het nogal loos roepen.

En dat mediamensen liever over iemands negatieve dingen praten dan over hoe aardig iemand is, is geen verrassing meer. ;) Aard van het beestje. *kijkt ook in spiegel*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 juni 2018 @ 15:05:45 #146
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179692258
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dit dus.
Zonde. Ik had het hem dus inmiddels weleens gegund dat hij zou mogen gaan. Maar dat zou nu echt een mediabende worden. Evil El en de Wiwi's fileren hem op dag 1.
Mwa ik denk dat Evil El en de Wiwi's zich meer storten op SJW-onderwerpen als racisme e.d., ik denk zomaar dat wat Dotan gedaan heeft ze niet zoveel interesseert. Ook omdat het dan alweer een tijdje geleden zou zijn.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 15:25:14 #147
163650 Greys
pi_179692545
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 15:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mwa ik denk dat Evil El en de Wiwi's zich meer storten op SJW-onderwerpen als racisme e.d., ik denk zomaar dat wat Dotan gedaan heeft ze niet zoveel interesseert. Ook omdat het dan alweer een tijdje geleden zou zijn.
Ze hebben ook Nederlandse medewerkers en die weten dat dan echt nog wel. :P

Zou kunnen hoor dat het ze niet interesseert. Van mij mag ie alsnog wel een keer erheen (tis weer eens iets anders) en dan hoop ik idd dat jij gelijk hebt en dat ie zich niet op elke persconferentie hoeft te verdedigen tegen dan inmiddels inderdaad ouwe koeien. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 juni 2018 @ 15:26:30 #148
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179692569
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze hebben ook Nederlandse medewerkers en die weten dat dan echt nog wel. :P

Oh oke. Ja, ik weet veel te weinig van de Wiwi's enzo :P :@
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2018 @ 15:33:52 #149
163650 Greys
pi_179692663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 15:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh oke. Ja, ik weet veel te weinig van de Wiwi's enzo :P :@
Houden zo. Ik ga het ook maar proberen te on-weten. Nasty bitches :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 9 juni 2018 @ 15:35:35 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_179692679
Even iets anders, ik kwam net een link tegen van een YouTube account dat wat optredens van de halve finale en de finale naast elkaar heeft gezet, leuk om te zien, ennnnnnn daar gaat m'n nuttig bestede zaterdagmiddag. :D

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')