Dat kan je haar zaterdag vertellen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:24 schreef houdjemond het volgende:
Kan Sanne ophouden met dat "mauw mauw mauwww"
Aerobed kussen slaapzak wax en verkeerde merk scheermesjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:25 schreef Hagenesie het volgende:
Heeft Silvio nog nuttige dingen meegebracht?
Aardappelpuree.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:25 schreef Hagenesie het volgende:
Heel slimquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:26 schreef Prulke het volgende:
[..]
Aerobed kussen slaapzak wax en verkeerde merk scheermesjes
Nuttige dingen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:26 schreef Prulke het volgende:
[..]
Aerobed kussen slaapzak wax en verkeerde merk scheermesjes
Zaterdag gaat m niet worden. Ben geen massa-schuimpjequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat kan je haar zaterdag vertellen.
Olga Commandeur bellen.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:25 schreef Hagenesie het volgende:
Er zitten geen kleine jongetjes inquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:30 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Nee die andere, die heeft vast geen werk meer. Ben zijn naam kwijt.
Karl Noten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:30 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Karl Noten?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:30 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Kinderachtig gedoe nog wel. Beetje heftig imoquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb het over het kinderachtige gedoe over stelletjes, en na de twins met Chipp en Senna, heb ik daar mn buik van vol ja!
Gekoppeld aan de waterzuiveringsmachinequote:
Jammerquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:32 schreef Yaksa het volgende:
Ik was er zaterdag graag heen gegaan, maar ja, geen eigen vervoer, en met openbaar vervoer duurt me te lang.
Zou je dan wat voor ze meenemen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:32 schreef Yaksa het volgende:
Ik was er zaterdag graag heen gegaan, maar ja, geen eigen vervoer, en met openbaar vervoer duurt me te lang.
Weer aan de schnaps gezeten?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:34 schreef mario390 het volgende:
dat gevt het toch niet dat in nederland hell is en hier donker
Zo te zien geht dat primaquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:34 schreef mario390 het volgende:
Het liefst morgen al.quote:
Ik betaal toch al entree, waarom zou ik dan wat mee moeten nemen?quote:
Valse bingo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:37 schreef houdjemond het volgende:
Ja ik hoorde liedje opnemen.
Bingokaart vol.
oke, dat ze dat zelf niet meegenomen hebben dan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:37 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik betaal toch al entree, waarom zou ik dan wat mee moeten nemen?
Maar als ik wat mee zou nemen dan zou ik zaad van spruitgroente (zoals taugé, rucola en alfafa) meenemen.
Makkelijk te kweken, komt heel snel op en is heel gezond.
Licht zatquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:34 schreef mario390 het volgende:
Geen idee hoe laat het is,quote:
douchenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:42 schreef houdjemond het volgende:
Gaat Adriaan nou alle vissen platstampen?
Lekker je teen-pulkjes in het drinkwaterquote:
De thumbnails lopen twee minuten achter.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:42 schreef redboyke het volgende:
is irritant heel de tijd die camera's moetn switchen omdat ze besluiten opeens een iemand te filmen ipv de hele groep. denk toch eens na cameraman.
en die kut thumbnails dat niet synchroon lopen
Wat doe jequote:
Vissenvoer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lekker je teen-pulkjes in het drinkwater
Die is vandaag jarig btw.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
krijg je geen reactie van beu ofzaue?
Dan vind ik het knap dat hij dit avontuur aangaat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:48 schreef Angel79 het volgende:
Heeft brandon intussen al gedoucht?Hij zou nog al preuts zijn vertelde hij tegen jessie
Volgens mij alleen met zo'n festival-natte-handdoek dinges.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:48 schreef Angel79 het volgende:
Heeft brandon intussen al gedoucht?Hij zou nog al preuts zijn vertelde hij tegen jessie
welk sterrenbeeld zijn jullie?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik zaterdag net als Jessie, had ik dat al verteld?
Heb je slingers en ballonnen bij?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Staat in mijn kalender lieffie.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Goed afspoelen met het gefilterde water,quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Prulke het volgende:
Noem mij maar gek maar ik vind het vies dat er geen zeepje aan te pas komt... plus in vijverwater
Ik stuur gewoon een kaartje naar "Bramenstruik" in " Ik geloof in de buurt van Amsterdam"quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb speciaal een brievenbus gemaakt, had hem eerder opgeblazen vanwege de deurwaarders
dat gaat wel lukken, k ben een AT5 sterquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon een kaartje naar "Bramenstruik" in " Ik geloof in de buurt van Amsterdam"
Als Brandon op die manier kan bellen, komt deze vast ook wel aan
Ontopic maar weer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gaat wel lukken, k ben een AT5 ster
Het hoeft niet.. Maar misschien wel fris ook voor je omgeving enzo. Maar ben hier ook niet voor gemaaktquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Goed afspoelen met het gefilterde water,
Zeep hoeft niet altijd.
Het is een survival programma he.
jakkiequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgens mij alleen met zo'n festival-natte-handdoek dinges.
Wel een schone jongen ,gelijk douchen.quote:
En netjes vragen waar de wasmand is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel een schone jongen ,gelijk douchen.
Zou hij zelf gaan wassen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En netjes vragen waar de wasmand is.
Valt me dan weer niet tegen.
quote:
Er zijn er nog een paar drukquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:07 schreef spapaars het volgende:
Nou het begin van 10 uur naar bed is er al.
Ik heb het idee dat hij het eerst heel erg moet visualiserenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:11 schreef houdjemond het volgende:
Ik weet niet maar ik quote;
Brandon werkt dan wel in een kledingwinkel, hij is absoluut geen modepopje dat zijn handen niet vuil wil maken. Sterker nog, in Utopia steekt hij het liefst dagelijks zijn groene vingers in de grond. Want hij ziet zich al helemaal staan op zijn moderne akker, bestaande uit zelfgemaakte bakken vol groenten en fruit.
Ik heb hem nog geen zaadje zien aanraken.
Of zijn moderne akker bestaat uit een rij bakstenenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:12 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij het eerst heel erg moet visualiseren
Sylvio wordt Hufter genoemd dor HoSanquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:12 schreef Yaksa het volgende:
Toch is die Sanne bepaald niet lui of zo. Ze werkt lekker door.
Kan Wim Vroege ze weer met een van zn machines komen rooien ...quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of zijn moderne akker bestaat uit een rij bakstenen
Euhhh..quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:11 schreef houdjemond het volgende:
Ik weet niet maar ik quote;
Brandon werkt dan wel in een kledingwinkel, hij is absoluut geen modepopje dat zijn handen niet vuil wil maken. Sterker nog, in Utopia steekt hij het liefst dagelijks zijn groene vingers in de grond. Want hij ziet zich al helemaal staan op zijn moderne akker, bestaande uit zelfgemaakte bakken vol groenten en fruit.
Ik heb hem nog geen zaadje zien aanraken.
quote:
Je wou zeker zeggen: houd je mondquote:
Nee johquote:
Misschien heeft hij zitten fappen dan heeft hij toch zaad in zn handen gehadquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zitten fappen dan heeft hij toch zaad in zn handen gehad
quote:
Rare ideeen heb jijquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
. Is dat ook in zo'n kekke bak gestopt?
Dat zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet wel een hele sterke bril hebben wil je het wurmpje zien ...
Jij begonquote:
En daar heeft hij 2 kindjes mee gemaaktquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet wel een hele sterke bril hebben wil je het wurmpje zien ...
Nee die is al haar goede cellen kwijt inmiddelsquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel heeft vandaag weer geen zak gedaan.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee die is al haar goede cellen kwijt inmiddels
Gekookt en iets van sieraden gemaakt voor zaterdag en vanmorgen wat stenen gelegd. Weet niet of ze dat lang gedaan heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vooralsnog NIKS te zien, dat zegt wel ietsquote:
De rest wel dan? Ze beginnen om 4 uur, dan hoop ik net in slaap te vallen ..quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hij houdt van mensen die hem haten/ tegengas geven.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vooralsnog NIKS te zien, dat zegt wel iets
Die nieuwe heeft de microfoon te dichtbij ofzo, a la Slomy
Slijmballie schat Sanne 18, 16, 14,
Raar figuur
Ik zie mijzelf nooit op beeld hequote:
Je kent hem?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vroeger was hij juist heel tengerwel grappig om te zien
heb met hem op school gezetenquote:
Valt me nog mee dat 'ie onderwijs gevolgd heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb met hem op school gezetenken hem niet weet wie het is
ja leerplicht hèquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat 'ie onderwijs gevolgd heeft.
Woonwagenschool?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb met hem op school gezetenken hem niet weet wie het is
Geen idee.. eerst maar de 15 halen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:29 schreef Hagenesie het volgende:
Wie weet hoe het straks met de stemming gaat. Komen er dan weer 2 waar uit gekozen moet worden of komt er 1 binnen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen idee.. eerst maar de 15 halen..
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat 'ie onderwijs gevolgd heeft.
Ik denk dat ze het gewoon hetzelfde doen als vorig jaar, zodra de 15 inwoners bereikt zijn. 3 nieuwe stellen zich voor, wij kunnen stemmen en 2 gaan er in.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:29 schreef Hagenesie het volgende:
Wie weet hoe het straks met de stemming gaat. Komen er dan weer 2 waar uit gekozen moet worden of komt er 1 binnen.
Vaak over "bijzondere" zaken, zaakjes in dit gevalquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij houdt van mensen die hem haten/ tegengas geven.
Ja hij zegt niet waarover die aapquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vertel nou maar dat je ging snuiven en zuipen.
Morgen de 10de er maar in, dan zitten we zomaar op 15.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gewoon hetzelfde doen als vorig jaar, zodra de 15 inwoners bereikt zijn. 3 nieuwe stellen zich voor, wij kunnen stemmen en 2 gaan er in.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:36 schreef spapaars het volgende:
Niet te snel komen met vooroordelen mensen.
Gaat Silvi nog iets doen met scharen slijpen op de aankomende markt?
sushi is de hemel als het van een goede zaak komt 👌quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Sushi zou je mij niet gek mee maken die meuk
en hij zei dat die helemaal niet zoveel had gekekenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:35 schreef kkka3 het volgende:
Ik moet best lachen om Nieuwtje![]()
Heeft het alleen over zichzelf
Oh nee en over zijn neefjes
En over de afleveringen, de uitzendingen, hoe zou hij overkone, hoe zouden de mensen hem zien. Hij vertelt nu precies wie in welke uitzending binnenkwam. Sjemig, hier mogen ze wel een verbod op krijgen. Heb het over echte dingen. Ja Christel, zeg jij dat eens aub
Goffer,over kampers gesproken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:36 schreef spapaars het volgende:
Niet te snel komen met vooroordelen mensen.
Gaat Silvi nog iets doen met scharen slijpen op de aankomende markt?
Dat dus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
en hij zei dat die helemaal niet zoveel had gekekenmaar weet wel alles.
Ik wilde net vragen of Silvio weleens een minuut zijn klep kan houden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:35 schreef kkka3 het volgende:
Ik moet best lachen om Nieuwtje![]()
Heeft het alleen over zichzelf
Oh nee en over zijn neefjes
En over de afleveringen, de uitzendingen, hoe zou hij overkone, hoe zouden de mensen hem zien. Hij vertelt nu precies wie in welke uitzending binnenkwam. Sjemig, hier mogen ze wel een verbod op krijgen. Heb het over echte dingen. Ja Christel, zeg jij dat eens aub
Er zitten er pas 8 in hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Morgen de 10de er maar in, dan zitten we zomaar op 15.
Hebben ze daar een weegschaal?quote:
Ze hangen boven een oude vet-afvoer. En gisteren "stonk het al een beetje"quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef chufi het volgende:
Hie zit dat nu met het toilet.. Horen we daar verhalen over? Hoe ziet het er uit? Hoe grote hoop shit ligt er ? Of is het gewoon een portable chemisch toilet dat door de febo wordt onderhouden , mits goed gebruikt..?
1,72.Iets groter dan jij.quote:
Hij zegt dat ie alles meteen zegt, ik had hem nog niet echt live gehoord of gezien. Maar ik vind hem wel grappig, ken ook zo;n type, die zegt ook alles.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben wel benieuwd geen vooroordelen maar of hij zich kan aanpassen? Dat weet ik niet
hekrellen daar later 👻quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijkt je ex live luister het hele woonwagenkamp kijkt live
Sommigen gelden voor 2.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Verhip, voor mijn gevoel zijn het er 9.
Ik loop alvast voor.![]()
hij valt wel op nu, anders dan de andere die daar nu zittenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie alles meteen zegt, ik had hem nog niet echt live gehoord of gezien. Maar ik vind hem wel grappig, ken ook zo;n type, die zegt ook alles.
Chrissie is ook best relaxed nu
Nieuwtje wil hierna meedoen met Temptation Vips met zijn ex
Hij kan niks zelf bedenken![]()
Kijkt je ex live?
Ik hoop het nu ff niet
Wim Vroege is een kei in het aanleggen van leuke terreinen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:40 schreef jasoe het volgende:
Het een mooi terrein en vooral met in deze belichting in het donker.
Alleen spullen voor zichzelf, behalve aardappelpuree.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Waren jullie teleurgesteld dat ik geen dingen had meegenomen
Is toch grappig alleen aardappelpuree kan je alles meenemen qua etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Alleen spullen voor zichzelf, behalve aardappelpuree.![]()
Zijn moeder was net een oud kind zei hij toch?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hij is net een oud kind volgens zij moeder.Maar wel 2 baby`s kunnen maken.Wat een dwaas.
Geniaal.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden alle drie gevraagd of ze nog 1 sigaret mochten roken. Mocht niet
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is toch grappig alleen aardappelpuree kan je alles meenemen qua eten
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn moeder was net een oud kind zei hij toch?
Druktemakertje, maar ik vind dit niet vervelend. Ken ook iemand die altijd drukte komt brengen, werkt aanstekelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of Silvio weleens een minuut zijn klep kan houden.
Het gesprek gaat van kleine handen en voeten, zijn moeder die alles voor hem doet, uitgekotst worden buiten, haters binnen etcetc. Christel zegt misselijk te worden van de pillen, Silvio meteen: ik kan nog een skippybal inslikken zonder problemen.
Ik word moe van hem.
Zo verstond ik het,en vandaar dat hij daar zit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn moeder was net een oud kind zei hij toch?
Ik vind hem grappig. Maar ben geloof ik de enigequote:
Even wel, maar niet te lang.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig. Maar ben geloof ik de enige
Retorischquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
poep je ook uit je kont wat is dat voor vraag?
Bij de FEBO welquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:45 schreef houdjemond het volgende:
En ik zit als gierige streamer opgescheept met John
wie vraag dat?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
poep je ook uit je kont wat is dat voor vraag?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Niemand van het kamp heeft ooit meegedaan aan iets als Utopia. Is dat zo bijzonder. Niemand van mijn dorp ook niet en dat zijn er heel wat mee.
Silvio: ik ben niets zonder mijn moeder. Ze is net een kind, zo schattig, zo klein.
Wat had ze dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
De UWV arts had gezegd dat Sanne weer naar school moest
echt beetje egoistquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:48 schreef rowan634 het volgende:
sylvio wil zijn neusspray liever niet delen
Nieuwtje +1quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:48 schreef rowan634 het volgende:
Zou ik ook niet doen, smerig toch zo ding bij een ander in zijn neus en dan weer zelf gebruikenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:48 schreef rowan634 het volgende:
Ja ze heeft geen startkwalificatie naar ik begreepquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
180 kilo en 1,50.quote:
een 2ling 2 jongens 22 jaar oudquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft wel kinderen Christel volgens mij
een TWEELINGquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft wel kinderen Christel volgens mij
Tsja,last van je rug is geen excuus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat vind ik ook smerig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:48 schreef rowan634 het volgende:
Zover was ikquote:
Én zijn kist ingepakt met de verkeerde scheermesjes!quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
Oh zijn moeder heeft hem niet alleen opgegeven maar ook ingeschreven
wss zo van kom jongen we gaan naar de mcdonalds en dan afgedropt bij sbs6 casting bureau.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
Oh zijn moeder heeft hem niet alleen opgegeven maar ook ingeschreven
Sanne is 75, van Jessie is het niet bekend.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:52 schreef mario390 het volgende:
man man wanneer jess 75 kilo had heeft sanne 85
Yep,niets afgemaakt.Maar god maakt alles goed.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zover was ik!
Maar ze heeft dus geen opleiding verder? Want rugpijn?
voor zover ik haar hoorde heeft ze al vier en half jaar hoereca ervaring en anderhalf jaar Perry... Ja opleiding schiet er dan bij in ...quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zover was ik!
Maar ze heeft dus geen opleiding verder? Want rugpijn?
Soort internaat..daar zijn we 15 maanden vanafquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
wss zo van kom jongen we gaan naar de mcdonalds en dan afgedropt bij sbs6 casting bureau.
ik heb op internaat gezeten ik weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soort internaat..daar zijn we 15 maanden vanaf
Dan zit ze al thuisquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Sanne heeft het koud. Ze heeft 2 broeken en 4 shirts/truien aan.
Succes als het kouder wordt.
Wat weet je?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb op internaat gezeten ik weet hoe het voelt.
Zou ik ook laten zitten met zo'n carrière...quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
voor zover ik haar hoorde heeft ze al vier en half jaar hoereca ervaring en anderhalf jaar Perry... Ja opleiding schiet er dan bij in ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |