abonnement Unibet Coolblue
pi_180096413
Hoewel ze prachtig kan zingen, heeft ze niet het verrassende net zoals dat meisje die Janis Joplin imiteerde. Dat optreden blijft bij mij veel meer hangen dan dat van Glennis. Ik vind Glennis zo... 13 in een dozijn? Er zijn al zat zangeressen van haar kaliber in de States.
  donderdag 28 juni 2018 @ 08:36:43 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180096423
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:

Dit.
Over wie gaat het eigenlijk?
Ik 'ken' dat hele mens niet.
:')

En dan toch de moeite nemen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 08:53:36 #103
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180096586
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juni 2018 08:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')

En dan toch de moeite nemen ...
Het gaat niet specifiek over deze dame, maar om de dikgedrukte opmerking van degene op wie ik reageerde.
En dat is gewoon een feit.
Whitney Houston was in de 80's al vreselijk met haar geblèr, en dat 30 jaar na dato nog eens gaan imiteren, hoe origineel. :')

En dat geldt dus niet alleen voor deze dame, bij elke 'talentenjacht' zie je dezelfde trend.
Dat er überhaupt kijkers voor zulke programma's te vinden zijn verbaast mij telkens weer.

Het kostte enige moeite, maar ik moest het toch even kwijt. :P
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  donderdag 28 juni 2018 @ 09:01:57 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180096737
Uiteraard, uiteraard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 juni 2018 @ 09:36:23 #105
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180097225
De aflevering staat nu online.

Het begint ermee dat ze belt met haar zoon (in het Engels :')), en dan vertelt ze in de camera over dat ze een heel onzeker meisje was, en dat haar ouders geen geweldig huwelijk hadden met veel spanningen, dus dat zingen een manier was om om te gaan met alles.

Daarna over dat toen haar zoon geboren werd hij degene werd voor wie ze leefde, en dat ze hem een beter leven wilde geven dan dat ze zelf had (alsof ze in de ghetto's is opgegroeid), en dat ze nu zijn support heeft om AGT te gaan doen. 'There's a time and a place for everything, and I think this is the right time'. Dreams can come true, blabla.

En dan gaat ze op. :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 juni 2018 @ 09:39:48 #106
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180097276
En heeft ze een boobjob gehad of ligt dat aan mij? :@
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 juni 2018 @ 09:47:41 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_180097387
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:36 schreef Guanabana het volgende:
De aflevering staat nu online.

Het begint ermee dat ze belt met haar zoon (in het Engels :')), en dan vertelt ze in de camera over dat ze een heel onzeker meisje was, en dat haar ouders geen geweldig huwelijk hadden met veel spanningen, dus dat zingen een manier was om om te gaan met alles.

Daarna over dat toen haar zoon geboren werd hij degene werd voor wie ze leefde, en dat ze hem een beter leven wilde geven dan dat ze zelf had (alsof ze in de ghetto's is opgegroeid), en dat ze nu zijn support heeft om AGT te gaan doen. 'There's a time and a place for everything, and I think this is the right time'. Dreams can come true, blabla.

En dan gaat ze op. :P
Mijn hemel, wat is ze toch een ongelooflijk stom wijf. :{
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_180097424
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:36 schreef Guanabana het volgende:
De aflevering staat nu online.

Het begint ermee dat ze belt met haar zoon (in het Engels :')), en dan vertelt ze in de camera over dat ze een heel onzeker meisje was, en dat haar ouders geen geweldig huwelijk hadden met veel spanningen, dus dat zingen een manier was om om te gaan met alles.

Daarna over dat toen haar zoon geboren werd hij degene werd voor wie ze leefde, en dat ze hem een beter leven wilde geven dan dat ze zelf had (alsof ze in de ghetto's is opgegroeid), en dat ze nu zijn support heeft om AGT te gaan doen. 'There's a time and a place for everything, and I think this is the right time'. Dreams can come true, blabla.

En dan gaat ze op. :P
Ach, weer een tearjerker opvoeren. Haar optreden keldert bij mij.
  donderdag 28 juni 2018 @ 09:50:11 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180097432
Ze komt toch uit de jordaan? Da's geen ghetto hoor...
  donderdag 28 juni 2018 @ 10:07:14 #110
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180097776
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat is ze toch een ongelooflijk stom wijf. :{
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ach, weer een tearjerker opvoeren. Haar optreden keldert bij mij.
Tja geen idee in hoeverre dat ook moet van het programma. Kan me best voorstellen dat ze een 'hook' moeten hebben met haar en dat ze met een verhaal moet komen.

Maar goed, is in haar geval een beetje apart omdat wij weten wat voor carrière ze hier al had/heeft.
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 juni 2018 @ 10:11:43 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180097825
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat is ze toch een ongelooflijk stom wijf. :{
Alsof dat verhaaltje niet van A tot Z gescript is.... kleine kans dat ze het zelf verzonnen heeft.
En als we denken dat een contract met John de Mol al een wurgcontract is, dan denk ik dat je je helemaal geen illusies hoeft te maken wanneer je met het zakenimperium van Simon Cowell te maken krijgt.
Als ze voor je verzonnen hebben dat je je verhaaltje zo brengt, en je eventuele toekomst is daar van afhankelijk dan breng je je verhaaltje zo.
Kleine kans ook dat ze zelf heeft besloten welk nummer ze zou doen, ze weten gewoon wat ze kan, en wat ze in het programma willen, en daarmee doet zij deze "auditie".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180097912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof dat verhaaltje niet van A tot Z gescript is.... kleine kans dat ze het zelf verzonnen heeft.
En als we denken dat een contract met John de Mol al een wurgcontract is, dan denk ik dat je je helemaal geen illusies hoeft te maken wanneer je met het zakenimperium van Simon Cowell te maken krijgt.
Als ze voor je verzonnen hebben dat je je verhaaltje zo brengt, en je eventuele toekomst is daar van afhankelijk dan breng je je verhaaltje zo.
Kleine kans ook dat ze zelf heeft besloten welk nummer ze zou doen, ze weten gewoon wat ze kan, en wat ze in het programma willen, en daarmee doet zij deze "auditie".
Dat denk ik ook. Dan vraag je je toch af of dit het juiste programma is om aan mee te doen? Wat een fake treurnis. En dan die Tyra die uitdrukkingen maakt als een baviaan die moet schijten als iemand zijn ding doet. Nee, dan heb je nog de jury die overal verrast op reageert terwijl ze het allemaal heel goed weten.

Wat een blamage, die show :')
  donderdag 28 juni 2018 @ 10:22:42 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180097988
Wat een enorm gescript gebeuren. Er zit echt helemaal niets spontaans in het hele stuk.
Spoilers!
pi_180098035
Ik lees zelfs ergens dat Glennis uitgenodigd is voor die faalshow.
pi_180098149
Klopt ja.

quote:
“Ze hebben mij ontdekt via die viral, dus ik ben echt dankbaar dat dat is gebeurd. Ze hebben toen contact opgenomen met mijn international management, en daar vanuit ben ik daar naartoe gegaan.”
http://www.mediacourant.n(...)americas-got-talent/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 28 juni 2018 @ 10:41:04 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_180098268
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof dat verhaaltje niet van A tot Z gescript is.... kleine kans dat ze het zelf verzonnen heeft.
En als we denken dat een contract met John de Mol al een wurgcontract is, dan denk ik dat je je helemaal geen illusies hoeft te maken wanneer je met het zakenimperium van Simon Cowell te maken krijgt.
Als ze voor je verzonnen hebben dat je je verhaaltje zo brengt, en je eventuele toekomst is daar van afhankelijk dan breng je je verhaaltje zo.
Kleine kans ook dat ze zelf heeft besloten welk nummer ze zou doen, ze weten gewoon wat ze kan, en wat ze in het programma willen, en daarmee doet zij deze "auditie".
Tuurlijk.

Maar ik wilde gewoon even zeggen dat het een stom wijf is. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 12:03:29 #117
368283 ato
pi_180099586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoewel ze prachtig kan zingen, heeft ze niet het verrassende net zoals dat meisje die Janis Joplin imiteerde. Dat optreden blijft bij mij veel meer hangen dan dat van Glennis. Ik vind Glennis zo... 13 in een dozijn? Er zijn al zat zangeressen van haar kaliber in de States.
Ik vind het zo nep, van een zeer verlegen kind dat plotseling ontpopt tot een wederopstanding van Janis Joplin. America houdt hiervan, dus direct finale. Gaat zij weer hetzelfde kunstje doen?

Glennis Grace moet geen Whitney covers blijven zingen, want hoe loepzuiver gezongen ook.
Men wordt het zat en ach een Nederlands zangeresje wordt geen ANT.

Glennis kan meer dan Whitney riedeltjes zingen, hopelijk doet zij dat.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 12:05:07 #118
368283 ato
pi_180099607
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:39 schreef Guanabana het volgende:
En heeft ze een boobjob gehad of ligt dat aan mij? :@
Zij is weer iets voller geworden, staat haar wel goed.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 28 juni 2018 @ 12:07:07 #119
368283 ato
pi_180099631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof dat verhaaltje niet van A tot Z gescript is.... kleine kans dat ze het zelf verzonnen heeft.
En als we denken dat een contract met John de Mol al een wurgcontract is, dan denk ik dat je je helemaal geen illusies hoeft te maken wanneer je met het zakenimperium van Simon Cowell te maken krijgt.
Als ze voor je verzonnen hebben dat je je verhaaltje zo brengt, en je eventuele toekomst is daar van afhankelijk dan breng je je verhaaltje zo.
Kleine kans ook dat ze zelf heeft besloten welk nummer ze zou doen, ze weten gewoon wat ze kan, en wat ze in het programma willen, en daarmee doet zij deze "auditie".
Dat zielig verhaal van dat Joplin kind is toch ook zo opgezet.
Tegenwoordig moet je een zielig verhaaltje hebben om mee te doen met een talenten programma.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 28 juni 2018 @ 12:31:21 #120
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_180100021
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:07 schreef ato het volgende:

[..]

Dat zielig verhaal van dat Joplin kind is toch ook zo opgezet.
Tegenwoordig moet je een zielig verhaaltje hebben om mee te doen met een talenten programma.
Dat is waarom ik dat soort programma's niet kijk. Bijna altijd wordt er wel een terminaal familielid bijgesleept.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_180100655
Deze dan... transgender die in de thuiszorg zit, scoort natuurlijk ook punten.


En deze, een zenuwachtige vader van zes pleegkinderen, zit ook in de zorg, allemaal sympathiepuntjes.


En bij deze twee vroegen ze naar hun beroep, bij Glennis Grace niet, dat zou natuurlijk wel opvallen als ze "zangeres" zou zeggen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 28 juni 2018 @ 13:13:45 #122
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_180100723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:31 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Dat is waarom ik dat soort programma's niet kijk. Bijna altijd wordt er wel een terminaal familielid bijgesleept.
Dan komt er een droevig pianomuziekje, en denk ik 'daar gaan we weer'.

En met name bij 'Got Talent' is de kans groot dat er iemand wint die onder de 15 is, over de 60 is, een pestverleden heeft en/of gehandicapt is. Of gewoon ziek.

Ook als anderen duidelijk beter zijn. :{
pi_180102462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dan komt er een droevig pianomuziekje, en denk ik 'daar gaan we weer'.

En met name bij 'Got Talent' is de kans groot dat er iemand wint die onder de 15 is, over de 60 is, een pestverleden heeft en/of gehandicapt is. Of gewoon ziek.

Ook als anderen duidelijk beter zijn. :{
Kinderen in dat soort programma's wereldwijd hebben toch een streepje voor? Helemaal als het een meisje is dat operashit zingt, heb ik het idee.
pi_180102753
Al die reacties van zure Nederlanders op de fb van Anerica's Got talent. Dat ze al hier bekend is en dat ze dit niet verdiend blabla, sneu wel. Zal ongetwijfeld wel meespelen in haar verloop in de show
pi_180103319
quote:
Een superster in Amerika worden, lukt vaak de besten niet. "Maar je weet het nooit", zegt zangeres Esmée Denters die het wél lukte. "Als ze doorzet en mensen het je gunnen, kan alles."
RTL


Werkt Denters niet in een broodjeszaak in Londen terwijl Glennis in Nederland tonnen per jaar doet als zangeres?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')