ben je ook simpel?quote:
het tongen verhaal niet gehoord , echt niet normaal ,ik vind het ASO dus.quote:
Een grote praatjesmaker en als puntje bij paaltje komt stelt het niks voor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zegt het zelf nu, "gypsie maffia"
Er zijn er meerderequote:Op woensdag 6 juni 2018 18:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel ergert zich al aan de praatjesmaker
Hij floepte het er zo uit ... Iedereen was meteen stil en liep even later weg....quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
het tongen verhaal niet gehoord , echt niet normaal ,ik vind het ASO dus.
Dat kan, daar zitten er meer van daar.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Een grote praatjesmaker en als puntje bij paaltje komt stelt het niks voor.
Dan gaat ze van God los ...quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Sanne:Voor de winter moet er wel iets komen want anders word ik gek.
absoluut niet! maar dat lijkt me ook niet het verhaal nuquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon?
Dat iemand van een kamp komt maakt hem nog niet automatisch een aso.
Silvio ontkracht de vooroordelen ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon?
Klopt !quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
absoluut niet! maar dat lijkt me ook niet het verhaal nu
Dat is een rapgroep, neefjes van hem.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij zegt het zelf nu, "gypsie maffia"
Dat dus... heb ook vrienden van het kamp en zijn zeer zeker niet aso die hebben meer fatsoenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon?
De toorn van Hosanne.quote:
overal zijn kampers...t maakt toch net als voor ieder ander uit in welke provincie je opgroeit? Zwolle...zei Bil ook niet worssquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:30 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben nog nooit een kamper tegengekomen die wors zeg
Dat klopt ook Poez , maar het ging hier om wat anders .quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat dus... heb ook vrienden van het kamp en zijn zeer zeker niet aso die hebben meer fatsoen
dan sommige "hollanders"
Kijk, het ligt dus even anders.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:32 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Dat is een rapgroep, neefjes van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |