abonnement Unibet Coolblue
pi_179640173
Ik zou graag binnen nu en 2 jaar stage willen gaan lopen in het buitenland, als student verpleegkundige.

Heeft iemand ervaring met stage lopen in het buitenland? Hebben jullie veel geleerd? Welk land hebben jullie stage gelopen en voor hoelang?
pi_179640861
Het ligt er aan waar je heen gaat. Vanuit mijn Hogesvhool kon men destijds naar Afrika, Noorwegen en Nepal. En dat vonden ze heel leerzaam, maar de situatie is niet te vergelijken met de Nederlandse manier van zorgverlenen en de mogelijkheden/apparatuur/verantwoordelijkheden die we hier hebben.
Ik had de indruk het niet niet zozeer voor de professie leerzaam was, maar meer voor de persoonlijke ontwikkeling. Zeker als je daarna gewoon in Nederland wil blijven werken.
pi_179680833
Ik heb stage gelopen in Chili. Ik denk dat je als persoon sowieso erg veel leert als je op jezelf naar het buitenland vertrekt.
pi_179694878
Ik heb ook stage gelopen in het buitenland (Nieuw Zeeland en India). Je leert naast je professionele werkzaamheden vooral om volwassen te worden en jezelf te redden. 1 tip, ga niet naar de standaard bestemmingen als Spanje, Malta of Curaçao. Dan zien werkgevers ook dat je alleen maar ging om te partyen, en daarnaast valt je CV niet echt op.
pi_179708296
Ik deed mijn hele studie in het buitenland (VK) en heb daar ook stage gelopen
I would never lie, young forever, I ain't ever gonna die<br />Told me grow up, but I went and showed 'em why<br />I could make it, I showed 'em the power in youth, power in truth<br />The younger you stay the closer you are to your
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')