Ja maar écht lekker zijn ze niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:15 schreef spapaars het volgende:
Grootste vissen zijn daar karpers.
Gewoon een stukje brood met haak op het water laten drijven.
Daar heb je geen dobber voor nodig.
quote:
Valt onder eigen terrein gok ik zo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:16 schreef Klepper272 het volgende:
Hoop dat silvio wel zijn vispas bij zich heeft, straks duikt er nog een controleur op
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Christel stort in - 6 juni 2018
x6l6zrc
Komt hij uit een oostblokland?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar écht lekker zijn ze niet.![]()
Sil gaat voor de voorntjes.
Uit Zwolle.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt hij uit een oostblokland?
Daar vreten ze gerookte voorntjes.
Laat die jongen nou effe. Ik wed dat ie eerder een vissie heeft als dat er tomaten op dat land groeienquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
Uren rondlopen om een maaidje te zoeken.. met worrumies lukt het niet zo.. stukkie brood is zonde…
Jaja Silvo is een Pietje Precies.. die weet hoe vissies "eruit te tikken":Y
VANDAAG NOG GRAAG! er is honger
Ook dan heb je een vispas nodig als ik het zo snel even bekijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Valt onder eigen terrein gok ik zo.
Dat zou weer typisch Nederlandsche bureaucratie zijnquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:20 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ook dan heb je een vispas nodig als ik het zo snel even bekijk.
Gefrituurde ook en karper die nog lekker is klaargemaakt ook (ik weet ook niet hoe ze het doen?)quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt hij uit een oostblokland?
Daar vreten ze gerookte voorntjes.
Ik wed dattie eerder 4 kilo kwijt is met wachten dan dat vetter word van teveel visquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat die jongen nou effe. Ik wed dat ie eerder een vissie als dat er tomaten op dat land groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |