Nou ja, die Adriaan vreet nog liever een baksteen.. en dat is niet zo erg, maar dat slappe geklets waaromquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:01 schreef pullup het volgende:
he
[..]
Het zou raar zijn als ze het niet deden
ja wtfquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat mocht toch niet van hem?
Nu ligt hij er als eerste in.
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer,Sil zijn moeder heeft de verkeerde scheeermesjes gekocht.
lijkt mij wel een lekkerbek jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef Klepper272 het volgende:
Heb zo een idee dat silvio wel een visje lust
Ja nu krijgt hij bultjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer,Sil zijn moeder heeft de verkeerde scheeermesjes gekocht.
Ik heb nog een grote bungalowtent die ik niet gebruik maar die krijgen ze nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo,n bouwkeet,die zijn niet zo duur.
Wij zijn niet zo geobsedeerd door hun etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van eten
Geloof je me toch niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van eten
Heb er jaren in gewoond. En ten volle tevredenheid.....de vrijheid het veranderen van de indeling alles kon.......toen de kinderen naar school moesten zijn we weg gegaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo,n bouwkeet,die zijn niet zo duur.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er jaren in gewoond. En ten volle tevredenheid.....de vrijheid het veranderen van de indeling alles kon.......toen de kinderen naar school moesten zijn we weg gegaan.
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:10 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
En een papavis en een mamavis en kindervisjes en een vishypotheek
Omdat het ons niet boeit. Ze hebben rijst met erwtjes gegeten en vanochtend een boterhammetje pindakaas.quote:
Wat ben jij vermoeiend zeg...............MAN O MAN O MAN...........quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omdat het ons niet boeit. Ze hebben rijst met erwtjes gegeten en vanochtend een boterhammetje pindakaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |