Ik lach me dood als Adriaan nu wat maden gaat opgraven en dat Silvio op een bordje presenteert...quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Als hij een vogel kan pakken doet hij het ook
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
In een week heeft die bolle dat vijvertje wel leeg en dan moet hij toch mos vreten
Nee, larven eten mocht ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik lach me dood als Adriaan nu wat maden gaat opgraven en dat Silvio op een bordje presenteert...
Daar zijn we inderdaad voor gemaakt!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Of kiezelstenen, we kunnen onze kaken immers horizontaal bewegen om kiezels te vermalen
Die eet hij ook als het even kanquote:
Hebben ze die open dag gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
In een week heeft die bolle dat vijvertje wel leeg en dan moet hij toch mos vreten
Ik las in een krant dat er 100 vissen in waren uitgezet, nog best veel als dat waar is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
Nee dat kan je wel zien ook aan die dikke harsesquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
Silvio heeft 1000x keer gezegd dat ie geen vegan is.
Ja ze zijn nu al bang voor die kamperquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef snetje het volgende:
Huh? Christel vindt nu dat er sowieso 1 visje uit de vijver gevangen moet worden en opgegeten...was zij het niet die een paar dagen geleden zei van laat die vissen zich eerst eens even fatsoenlijk voortplanten?..
nee gat om adrian nuquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
Silvio heeft 1000x keer gezegd dat ie geen vegan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |