dat zou wel een bazensnack worden, maar hoe maak je dan een rondel speciaal?quote:
Door midden snijden en daar curry, majo en uien tussen leggen. Lekker hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:05 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
dat zou wel een bazensnack worden, maar hoe maak je dan een rondel speciaal?
wel lastig om de spleet dan wijder te makenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Door midden snijden en daar curry, majo en uien tussen leggen. Lekker hoor.
Pics van je spleet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:07 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
wel lastig om de spleet dan wijder te maken
Valt wel mee, doet mijn vriend zo vaak.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:07 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon open snijden als een vleespita en vol proppen met viesdiklekkernij.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:07 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
ik zie hetzelfde probleem.... ik vind dat een rondel rond is, net zoals een donut, die leg je niet zo snel open als bij een frikandel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon open snijden als een vleespita en vol proppen met viesdiklekkernij.
Dan leg je dat ding neer en spuit je het gaatje vol met saus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
ik zie hetzelfde probleem.... ik vind dat een rondel rond is, net zoals een donut
Wellicht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
juist, deze man snaptquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
ik zie hetzelfde probleem.... ik vind dat een rondel rond is, net zoals een donut, die leg je niet zo snel open als bij een frikandel.
Ik zou het gaatje van DuchessHerzen wel vol willen spuitenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan leg je dat ding neer en spuit je het gaatje vol met saus.
welke?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Ik zou het gaatje van DuchessHerzen wel vol willen spuiten
Gaat dit nog over een rondel of...?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan leg je dat ding neer en spuit je het gaatje vol met saus.
Laten we vaginaal beginnen en kijken of je een geil sletje bent en het in meerdere gaatjes wil?quote:
Nah, sla toch maar af denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:18 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Laten we vaginaal beginnen en kijken of je een geil sletje bent en het in meerdere gaatjes wil?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:18 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Laten we vaginaal beginnen en kijken of je een geil sletje bent en het in meerdere gaatjes wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |