nee, dat is in 1 dagquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh heb je avond 4 daagse gedaan? of andere tocht?
Ik heb een strakke paardrijbroek aanquote:
Scheren. Waxen durf ik nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:05 schreef Alexandrier het volgende:
Sam, scheer je of wax of iets anders?
Wat voor tocht dan?quote:
Dit. Alleen goed voor Afrikanen.quote:
Je bent vaak zo oud omdat je in een bepaald jaar geboren bentquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:07 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag en waarom?
Is wel mooi daarquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben meegevraagd als +1 voor een bruiloft, van mensen die ik ook wel ken.
Maar in Porto. Dus da's 200,- EUR ticket, plus een AirBnB daar, plus een kado.
En dat voor 3 dagen.............. Hmmz.....
Ik ben er al ooit geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel mooi daaren herinneringen zijn ook wat waard...
Gewoon doen, je bent speciaalquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben meegevraagd als +1 voor een bruiloft, van mensen die ik ook wel ken.
Maar in Porto. Dus da's 200,- EUR ticket, plus een AirBnB daar, plus een kado.
En dat voor 3 dagen.............. Hmmz.....
Dan zou ik niet gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er al ooit geweest.
En ik ben de +1 he, niet echt de gast.
Ik heb verder weinig met bruiloften.
Ik ga er maar eens ff over nadenken.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar echt dat is toch zo 12 uur lopen, dan ben je niet lekker
lokaal rondje om de kerk, niet zo groot als de 4daagse. nog geen 1000 deelnemers, maar ik vind dat ik hem minstens 1x gelopen moet hebbenquote:
gelachenquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent vaak zo oud omdat je in een bepaald jaar geboren bent
Niet speciaal genoeg voor de mensen zelf om de gast te zijn.quote:
Debieltjequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:07 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ik ben zo oud omdat ik iedere keer mijn verjaardag weer haal.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:07 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Dat is een dikke kerk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lokaal rondje om de kerk, niet zo groot als de 4daagse. nog geen 1000 deelnemers, maar ik vind dat ik hem minstens 1x gelopen moet hebben
wanneer is de volgende?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ik ben zo oud omdat ik iedere keer mijn verjaardag weer haal.
Denk op haar geboortedatumquote:
katholieke zuiden hequote:
Bedoel waarom je bang bent om te waxen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 31 en ik ben zo oud omdat ik iedere keer mijn verjaardag weer haal.
ja, nog wel..quote:
Omdat het zeer doetquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:15 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Bedoel waarom je bang bent om te waxen.
Waar was je al die tijdquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zou ik niet gaan.
[..]
Helemaal mee eens.
we hebben nog geen moskee in het dorp..quote:
volgend jaar pas weerquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, de echte pijn is als je huid wordt meegetrokken.![]()
Lekker blijven scheren.
Meegetrokken als in je huid ligt dan open?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker blijven scheren.
Het gaat altijd om die enequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet speciaal genoeg voor de mensen zelf om de gast te zijn.
Wel speciaal genoeg voor die ene die me als +1 meevraagt
Vakantie. Maar was wel af en toe op bezoek op de FPquote:
Iiieeeewl ga weg met je MIquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker blijven scheren.
picsquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan ben je precies net zo jong als mijn zus
Pics?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan ben je precies net zo jong als mijn zus
Alleen het bovenste laagje is er dan af, beetje vergelijkbaar met een schaafwondje. Je merkt dat las iets later als het branderige gevoel komt en dag later zit er een korst op. Echt te zuur.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:18 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Meegetrokken als in je huid ligt dan open?
Hey! ben ook vriend van copthornequote:
Gebeurd dat regelmatig? Wil het laten doen door een salon.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen het bovenste laagje is er dan af, beetje vergelijkbaar met een schaafwondje. Je merkt dat las iets later als het branderige gevoel komt en dag later zit er een korst op. Echt te zuur.
Oeh nice, leuk gehad?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vakantie. Maar was wel af en toe op bezoek op de FP
Weet ik niet, heb maar twee keer gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:22 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Gebeurd dat regelmatig? Wil het laten doen door een salon.
Maar jij zit ook helemaal onder hahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg het nooit voor elkaar om in 1x mijn benen helemaal glad te krijgen.
Ja was mooi, wil je ook weten waar ik ben geweest?quote:
Hoi, leuk dat je het leuk vind dat ik er weer eens ben!quote:
wacht even ik ben niet diegene die 5 penii in zijn mond wouquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij zit ook helemaal onder haha
Ja oké vooruitquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja was mooi, wil je ook weten waar ik ben geweest?
[..]
Hoi, leuk dat je het leuk vind dat ik er weer eens ben!
[..]
wacht even ik ben niet diegene die 5 penii in zijn mond wou
Maar da's gewoon een vriend, dus I ain;t getting any dick!quote:
misschien kun je je hier nog wel tussen mengen R&P / Met 2 mensen tegelijk bezig, help!quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar da's gewoon een vriend, dus I ain;t getting any dick!
Deze snap ik niet?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij zit ook helemaal onder haha
Madeira ben ik geweest!quote:
Je weet nooit wat er op zo’n bijzondere dag kan gebeurenquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar da's gewoon een vriend, dus I ain;t getting any dick!
Heyquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je het leuk vind dat ik er weer eens ben!
hey hoe is het haha ja met jou?quote:
echt hèquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen zucht alles moet maar uitdraaien op seks
Echt hequote:Op woensdag 6 juni 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè
Of ze zijn oversekst, of ze zijn incel
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten, Zosk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:43 schreef Zosk het volgende:
Moet nog ff mijn wk poule invullen maar na 2 dagen om 6 uur beginnen zit ik er helemaal doorheen
Waarom meen je dit niet?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten, Zosk.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Wat is dit voorn actquote:Op woensdag 6 juni 2018 11:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten, Zosk.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Zieke wereld leven we in of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè
Of ze zijn oversekst, of ze zijn incel
Tof.quote:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:43 schreef Zosk het volgende:
Moet nog ff mijn wk poule invullen maar na 2 dagen om 6 uur beginnen zit ik er helemaal doorheen
Daar valt niet over te discussiërenquote:
Ik pas me aan, aan de gebruikers.quote:
Wat lief van je.quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar valt niet over te discussiërenheb nog een gebruikte condoom gevonden op een uitkijkpunt op een klif hahaha moet vast een hoogtepunt zijn geweest
[..]
Ik pas me aan, aan de gebruikers.
Als je een samoerai gebruikt, wel.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 11:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is mazzel, die heb ik wel liggen
Hahaha nee, liggen momenteel achter de drankflessen op de bar, de vriendjes van mijn dochter vonden ze net iets te interessantquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! Dan maak ik met jou geen ruzie.
Maar ik gok toch dat je normaal niet met een samoerai je benen scheert...
Zo ja, dan zie ik graag een instructievideo.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha nee, liggen momenteel achter de drankflessen op de bar, de vriendjes van mijn dochter vonden ze net iets te interessant
Ja bizar he, maar ze zijn allemaal rond de leeftijd van 10 a 12 jaar, straks gaat de drank wel interessant wordenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Waar is azpi?
[..]![]()
interessanter dan de drankflessen?
hmm, ja, op die leeftijd koos ik ook nog eerder voor de zwaarden jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja bizar he, maar ze zijn allemaal rond de leeftijd van 10 a 12 jaar, straks gaat de drank wel interessant worden
Ohhh... ja dan snap ik het wel. Die drank interesse moet nog komen, ja. Al weet ik het tegenwoordig niet meer met die jeugd... zijn overal vroeg bijquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja bizar he, maar ze zijn allemaal rond de leeftijd van 10 a 12 jaar, straks gaat de drank wel interessant worden
De dochter van 17 van een vriendin van mij is hier altijd wel door het dolle, effe door de kast kijken en ze weet nog beter wat er nieuw bij is gekomen dan ikzelfquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh... ja dan snap ik het wel. Die drank interesse moet nog komen, ja. Al weet ik het tegenwoordig niet meer met die jeugd... zijn overal vroeg bij
Ik speelde toen ook regelmatig met mijn zwaard hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, op die leeftijd koos ik ook nog eerder voor de zwaarden ja
Olieboorplatform?quote:
lolquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De dochter van 17 van een vriendin van mij is hier altijd wel door het dolle, effe door de kast kijken en ze weet nog beter wat er nieuw bij is gekomen dan ikzelf![]()
Maar de jonge kinderen, vinden de zwaarden leuk, maar heb weinig zin om moeders te bellen dat de kinderen buiten mijn zicht even een scene uit Kill Bill hebben nagespeeld en dat het een beetje mis is gegaan
Lekker daggerenquote:
Samen doen?quote:
Die wil dat toch nietquote:
Dan voelt ze de hele tijd mijn bulge en die is daar vies vanquote:
Dat geloof ik niet hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan voelt ze de hele tijd mijn bulge en die is daar vies van
Rapier is ook zo'n rotwoord, zou niet weten hoe je het uit moet spreken en soms klinkt het alsof je reaper zegt of rapequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:10 schreef Zosk het volgende:
Oh ja dat is dolk in het Nederlands he. Wat een kutwoord.
quote:
Ja ze vinden het hier wel tof denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
lolis ook niet fijn schonmaken, maar je klinkt wel als een hele fijne moeder en kennis voor die kinderen
Wat is dat?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Rapier is ook zo'n rotwoord, zou niet weten hoe je het uit moet spreken en soms klinkt het alsof je reaper zegt of rape
Iedereen die zwaarden in huis heeft is tof.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ze vinden het hier wel tof denk ik
Oh jammerquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke maar die hoeft niets te weten dat wij dat dan doen
Ik zal u rapierenquote:
Nou dan was ik wel heel snel tofquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen die zwaarden in huis heeft is tof.
Misschien ligt het aan meer dan alleen zwaardenquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou dan was ik wel heel snel tof
Hmm oke mijn huis is wel wat afwijkend, motor in de serre, wietplant achter in de tuin en een bar in huis. Als ze straks maar niet allemaal hier gaan chille hahahahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan meer dan alleen zwaarden
Azpi kreeg een klb ban en heeft toen zijn account opgezegdquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Waar is azpi?
[..]![]()
interessanter dan de drankflessen?
Start je de motor weleens in de serre zodat je lekker de dampen kan inhaleren?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmm oke mijn huis is wel wat afwijkend, motor in de serre, wietplant achter in de tuin en een bar in huis. Als ze straks maar niet allemaal hier gaan chille hahahaha
een wietplant binnen en een bar in de tuin zou ook niet verkeerd zijn..quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmm oke mijn huis is wel wat afwijkend, motor in de serre, wietplant achter in de tuin en een bar in huis. Als ze straks maar niet allemaal hier gaan chille hahahaha
Nopequote:Op woensdag 6 juni 2018 12:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Start je de motor weleens in de serre zodat je lekker de dampen kan inhaleren?
Dat heb ik ook al gehad, dat was geen succesquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een wietplant binnen en een bar in de tuin zou ook niet verkeerd zijn..
voor de plant of de bar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gehad, dat was geen succes
maastricht is te dicht bij mij in de buurtquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dan valt het wel mee hoe raar je bent
Echt?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Azpi kreeg een klb ban en heeft toen zijn account opgezegd
Hippe mamaquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Grunnaquote:
Ben jij van de wiet?quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een wietplant binnen en een bar in de tuin zou ook niet verkeerd zijn..
nee, al jaren niet meer gehad, vind er niks meer aanquote:
Net gerendquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja srs. Kijk zelf maar, hij bestaat niet meer.
Ik geloof je wel. Benieuwd welk account die terug komt...quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja srs. Kijk zelf maar, hij bestaat niet meer.
Af en toe wel relaxtquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, al jaren niet meer gehad, vind er niks meer aan
En breien en haken enzo is ook niet meer echt van deze tijd..quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja je moet iets doen als moeder, anders is het ook maar zo saai
Ja en Maastricht ook vaker geweest en ik kies voor Groningen.quote:
Dat zal je nog verbazen hoeveel er gezellig in een hoekje zitten te haken of bij zwemlesquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En breien en haken enzo is ook niet meer echt van deze tijd..
Veel SC'ers uit Groningen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en Maastricht ook vaker geweest en ik kies voor Groningen.
kunt beter coke pakkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Benieuwd welk account die terug komt...
[..]
Af en toe wel relaxt
[..]
En breien en haken enzo is ook niet meer echt van deze tijd..
ben nooit in groningen geweestquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en Maastricht ook vaker geweest en ik kies voor Groningen.
Gadverdamme!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen hoeveel er gezellig in een hoekje zitten te haken of bij zwemlesof als er visite is even hun werkje showen
Cokequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunt beter coke pakken
[..]
ben nooit in groningen geweest
Is niet zo mijn ding, heb er het geduld niet voor, zoiets gaat dan mis, dan raak ik gefrustreerd en om een lang verhaal kort te maken, het ligt uiteindelijk in de vuurkorfquote:
Oh ja, zo'n dingquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Heb ik ook twee van
niet huillachen als je het nooit geprobeerd hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cokenog nooit harddrugs gehad behalve alcohol.
Groningen is wel eens de moeite waard.
Hahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is niet zo mijn ding, heb er het geduld niet voor, zoiets gaat dan mis, dan raak ik gefrustreerd en om een lang verhaal kort te maken, het ligt uiteindelijk in de vuurkorf
Oke oke, je hebt gelijk maar is niet voor mij. Moet geen synthetische shit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet huillachen als je het nooit geprobeerd hebt.
derhalve kan ik je oordeel over groningen ook niet serieus nemen
is gewoon een natuurproductquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke, je hebt gelijk maar is niet voor mij. Moet geen synthetische shit.
Was wel serieus maar uiteindelijk kies je zelf je bestemming
Ja dat zal wel maar heb gezien van dichtbij wat het met je doet en do not want daaromquote:
Weet je al wat voor iets?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Groningen is altijd wel leuk, binnenkort nog een keer heen voor een mooi 50's jurkje![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat zal wel maar heb gezien van dichtbij wat het met je doet en do not want daarom
[..]
Weet je al wat voor iets?
Ja klopt kerosine haal ik altijd uit een poeltje in de achtertuin, dat ontwikkelt zich daarquote:
dan zul je wel rijk zijnquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt kerosine haal ik altijd uit een poeltje in de achtertuin, dat ontwikkelt zich daar
Lijkt wel een dragqueenquote:
Leuk, zomersquote:
Damn, wou nog zeggen dat ik haar wel zou doen maar ben ik nu dan hommo?quote:
Nee dit zijn gewoon leuke jurkjes, kom ook geen mannen tegen in dat winkeltje, die staan meer verveeld voor de deur te wachten tot hun vrouw uitgeshopt is.quote:
echt, hoe dan?quote:
Vrouwquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo Fem.
Man/Vrouw?
Leeftijd?
Woonplaats?
Valt op welk geslacht?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo Fem.
Man/Vrouw?
Leeftijd?
Woonplaats?
Valt op welk geslacht?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo Fem.
Man/Vrouw?
Leeftijd?
Woonplaats?
Valt op welk geslacht?
dat heeft helemaal niks met de vragen van frass te makenquote:
Wat wel opvallend is, geen vraag over lengte en gewichtquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft helemaal niks met de vragen van frass te maken
dat volgt misschien nog.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat wel opvallend is, geen vraag over lengte en gewicht
dus hans liegt tegen ons?quote:
nee, echt totaal nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hoeveelheid make-up, hyper feminine. T bijna pruikachtige haar.
Ze lijkt op Blaire StClaire.
[ afbeelding ]
Was gisteren al duidelijk dat hij een leugenaar isquote:
Dat hoeft niet hoor hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt. U ontvangt zeer binnenkort een DM van TARDIS.
Die chicks uit Assen hebben wel goeie TT!quote:
hans liegt, of jij liegt, of allebei..quote:
ah ja, hij stond op het lijstjequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was gisteren al duidelijk dat hij een leugenaar is
Net druiven gekocht in bij de poeisz, heb je niet gezien.quote:
Ken heel hans nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hans liegt, of jij liegt, of allebei..
Wel naar nummer 2, Toto staat op 1quote:
Ik was ergens tussen Taarlo en Deurze aan het fietsenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net druiven gekocht in bij de poeisz, heb je niet gezien.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh daar kom ik dan weer niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik was ergens tussen Taarlo en Deurze aan het fietsen
maar die zit ook keihard onder de plakquote:
Die lijst heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo Fem.
Man/Vrouw?
Leeftijd?
Woonplaats?
Valt op welk geslacht?
Nee ik hou niet zo van de flowquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom werk je zo tegen? Go with the flow
behalve je huidige woonplaats is alles toch bekend?quote:
Ja denk ik wel. Maar alsnog heb ik nooit zo'n lijstje gehadquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve je huidige woonplaats is alles toch bekend?
Niet eens ver er naast. Assen en Apeldoorn is beide met een A en leeftijd scheelt niet heel veel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat was toch nog gewoon een gokje, jezus hé
nice. ik heb ook ooit een bijbel in de kringloopwnkel gekochtquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Etto ik heb een oud boekje gevonden in de weggeef. Is wel een bijbel. Uit 1836 ofzo.
Verbrandenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Etto ik heb een oud boekje gevonden in de weggeef. Is wel een bijbel. Uit 1836 ofzo.
1.Hoe heet je in real?quote:
Oh wowquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Was wel heel mooi daar[ afbeelding ]
Bedankt vriendquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet eens ver er naast. Assen en Apeldoorn is beide met een A en leeftijd scheelt niet heel veel.
Hyves vragenlijstquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1.Hoe heet je in real?
2.Wanneer heb je voor het laatst gepoept?
3.Slaap je met je knuffel?
4.Heb je op dit moment ruzie met iemand?
5.Welk merk DEO heb je?
6.Wat je favo feestdag?
7.In welke maand ben je jarig?
8.Heb je wel eens flessen ingezameld voor jezelf?
9.Hoe oud was je toen je leerde fietsen?
10.Bijt je op potloden?
11.Welke kunstje kan je heel goed?
12.Wie uit jouw gezin stinkt het meest?
13.Hou je van het Junior Eurovision Songconest?
14.Wat voor telefoon heb je?
15.Heb je op dit moment verkering?
16.Wat is je laatst gekeken horror film?
17.Wat is je favo cola smaak?
18.Hoe vaak per maand ga jij naar de supermarkt?
19.Heb je heimwee?
20.Wat is het mooiste beeldje dat op je kamer staat?
21.Welk niveau doe/deed je op school?
22.Vinden mensen je slim of dom?
23.Hou je van wandelen in het bos?
24.Welke sport doe je?
25.Welk geluid hoor je op dit moment?
26.Wat is je favo lichaamsdeel?
28.Wat is je opgevallen aan deze lijst?
29.Hou je van ijsjes?
30.Strooi je altijd patat kruiden over je patat?
31.Heb je vandaag een blunder meegemaakt?
32.Eet er vanavond iemand bij je?
33.Heb je wel eens in je broek gepoept?
34.Wat is je favo saus?
35.Noem een hard geluid.
36.Gebruik je handcréme?
37.Speelde je vroeger Panfu of Habbo?
38.Deed je aan hyves?
39.Hoe lang ben je?
40.In welk vak op school ben je super slecht?
41.Ben je ooit al eens verliefd geweest op een docent?
42.Wat is je meest beluisterde nummer?
43.Ben je ooit al eens toegevoegd op FB door een vreemde?
44.Hou je van chocolade taart?
45.Heb je een hond?
46.Heb je ooit al eens een vis door de wc gespoeld?
47.Erger je je aan je bff?
48.Heb je een beugel?
49.Kan je mooi tekenen?
50.Wanneer ben je voor het laatst door de grond gezakt van schaamte?
51.Wat is je favo koffie smaak?
52.Hoelaat sliep je vannacht?
53.Wat is 1+1?
54.Hoe vaak stijl/krul je je haar?
55.Hoe oud ben je?
56.Wat is de meest walgelijke film?
57.Heb je wel eens ruzie gehad op Girlscene?
58.Welke nagellak kleur heb je nu op je nagels?
59.Is er wel eens een grap bij je uit gehaald?
60.Noem een emotie.
61.Wat is je stopwoordje?
62.Ben je ooit al een keer in real gestalkt?
63.Ben je populair of niet?
64.Heb je wel eens in het bos geplast?
65.Wat mis je het meeste aan het kind-zijn?
66.Hoe oud was je toen je make-up ging dragen?
67.Heb je een klas overgeslagen of ben je blijven zitten?
68.Vertel een kort, eng verhaaltje die je kent.
69.Als je wist dat de Aarde zou vergaan volgend jaar, wat zou je dan nu anders doen?
70.Heb je wel eens je onderbroek per ongeluk in de wc gegooid?
71.Hoeveel broers heb je?
72.Kan je de koprol?
73.Zeg mijn naam en ik verdwijn. Wat ben ik?
74.Wat voor telefoon heb je?
75.Speel je nog met barbies?
76.Wat ligt er onder je bed?
77.Heb je wel eens iets gekregen waar je nooit iets mee doet?
78.Ben je wel eens vreemdgegaan?
79.Wanneer heb je voor het laatst een scheet gelaten. (Wees eerlijk)
80.Wat heb je voor het laatst gewonnen?
81.Heb je een dromenvanger op je kamer?
82.Wat zie je als je uit het raam kijkt?
83.Heb je rol gordijnen of schuif gordijnen?
84.Waar ben je voor het laatst gevallen?
85.Wat is je favo vakantie?
86.Maak je YT video's?
87.Is je gym-leraar een lekkerding?
88.Vuurpijl of rotjes?
89.Noem een kledingmerk.
90.Heb je wel eens iets gejat?
91.Waar ga je elk jaar heen op vakantie?
92.Stijltang of Krultang?
93.Welke beroemdheid heb je voor het laatst gezien?
94.Wat is je favo snoep?
95.Tel je nog op je vingers?
96.Wat is je meest gebruikte ''opzoek'' site?
97.Wie is je favo acteur van GTST?
98.Wil je liever opgegeten worden door een beer of dood geprikt worden door een zwerm wespen?
99.Wanneer heb je voor het laatst tegen je ouders gelogen?
100.Welke reclame vindt je heel irritant?
Trek om te openen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kent onderschrift van onze goeie vriend uit Utrecht niet?
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wowja inderdaad... loopt de Drentse Aa daar ook door?
Niet geschikt voor minderjarigen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Oké heb foto's gemaakt. Plaats ze vannacht wel even.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1.Hoe heet je in real? Hans
2.Wanneer heb je voor het laatst gepoept? 10 minuten geleden
3.Slaap je met je knuffel? Nee
4.Heb je op dit moment ruzie met iemand? Nee
5.Welk merk DEO heb je? Axe
6.Wat je favo feestdag? Suikerfeest
7.In welke maand ben je jarig? Oktober
8.Heb je wel eens flessen ingezameld voor jezelf? Nee
9.Hoe oud was je toen je leerde fietsen? 3 ofzo
10.Bijt je op potloden? Nee
11.Welke kunstje kan je heel goed? Hoelahoepen
12.Wie uit jouw gezin stinkt het meest? Ik
13.Hou je van het Junior Eurovision Songconest? Nee
14.Wat voor telefoon heb je? HTC
15.Heb je op dit moment verkering? Nee
16.Wat is je laatst gekeken horror film? Geen idee eigenlijk
17.Wat is je favo cola smaak? Cherry
18.Hoe vaak per maand ga jij naar de supermarkt? 10
19.Heb je heimwee? nee
20.Wat is het mooiste beeldje dat op je kamer staat? Heb ik niet
Tof.quote:
Van je half harige benen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Het is tijd voor het middag tot middernacht dutjequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet geschikt voor minderjarigen?
Het mooist is, je komt niemand tegen, is ook wel erg fijn. Straks even naar Baggelhuize plas, kan mijn dochter even zwemmen en energie kwijtrakenquote:
waarom mag ze niet zien dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ja, dat is wel fijn.. ligt ook aan de tijd wanneer je daar komt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het mooist is, je komt niemand tegen, is ook wel erg fijn. Straks even naar Baggelhuize plas, kan mijn dochter even zwemmen en energie kwijtraken
Denk dat ze hoopt op een Etto deal, die rijke boekennerd een paar 100 euro uit de zak kloppen. Mogen wij niet zien.quote:
Richting Gieten heb je ook een mooi watertje daar komt bijna niemand, maar kan helaas niet zo ver met de auto momenteel. Koelvloeistof reservoir is kapot en even dusdanig gemaakt dat ik net door Assen een beetje kan rijden. Als goed is is het vanavond helemaal weer klaar. Vriend was al aan het kijken of hij ergens het onderdeel op de kop kon tikken voor weinigquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel fijn.. ligt ook aan de tijd wanneer je daar komt.
Ga zelf wel eens naar Oude Molen en Baggelhuize ook uiteraard. Bos erachter is ook wel nice.
echt hè, weggeefwinkel, maar dan alleen als het ze uitkomtquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat ze hoopt op een Etto deal, die rijke boekennerd een paar 100 euro uit de zak kloppen. Mogen wij niet zien.
Gieten heeft volgens mij vele mooie watertjes... ben benieuwd welke jij bedoelt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Richting Gieten heb je ook een mooi watertje daar komt bijna niemand, maar kan helaas niet zo ver met de auto momenteel. Koelvloeistof reservoir is kapot en even dusdanig gemaakt dat ik net door Assen een beetje kan rijden. Als goed is is het vanavond helemaal weer klaar. Vriend was al aan het kijken of hij ergens het onderdeel op de kop kon tikken voor weinig
Nee hij zei al, er stonden ook twee tigra's op de sloop, als het ding nog een poosje mee kan zou het mooi zijn, vind het een fijne autoquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gieten heeft volgens mij vele mooie watertjes... ben benieuwd welke jij bedoelt.
Oeh en beterschap met de automoet niet te lastig zijn een koelvloeistof reservoir.
100ugl is 2,3 promille, dat is best te doen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:54 schreef Catkiller het volgende:
Hoeveel moet je wel niet drinken om 1000 Ugl te blazen
Beterschap met de autoquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gieten heeft volgens mij vele mooie watertjes... ben benieuwd welke jij bedoelt.
Oeh en beterschap met de automoet niet te lastig zijn een koelvloeistof reservoir.
Was hier nog niet ontzettend heet, maar was wel pittig ja. Nu net lekker onder de douche vandaan en nog een paar uur werken.quote:
Zou heel goed kunnen dit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is tijd voor het middag tot middernacht dutje
Je bent een kanjer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was hier nog niet ontzettend heet, maar was wel pittig ja. Nu net lekker onder de douche vandaan en nog een paar uur werken.
Ja hoe zeg je dat dan?quote:
Oh en Tigra.. ja daar is genoeg voor te krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hij zei al, er stonden ook twee tigra's op de sloop, als het ding nog een poosje mee kan zou het mooi zijn, vind het een fijne auto
quote:
Dank je wel, ik onderneem spoedig actie.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja gewoon succes hopen dat het in orde komtquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hoe zeg je dat dan?
[..]
Oh en Tigra.. ja daar is genoeg voor te krijgen.
Beterschap voor je real doll ik hoop dat ze haar hoofd er weer op kunnen zettenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon succes hopen dat het in orde komt
Beterschap is meer voor iets dat leeft mja ieder zijn ding
Blij dat je het zo snel oppakt!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Dank je wel, ik onderneem spoedig actie.
Ik heb echt hart voor de zaak.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blij dat je het zo snel oppakt!
Heb garantie, geen beterschap nodig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beterschap voor je real doll ik hoop dat ze haar hoofd er weer op kunnen zetten
Sorry prof ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon succes hopen dat het in orde komt
Beterschap is meer voor iets dat leeft mja ieder zijn ding
Haha dat over de real doll, dat doet mij denken aan een berichtje die ik kreeg via de app. dat bestond uit 3 delen, de eerste een foto van een real doll, en daarna het verhaal dat de betreffende man er zo blij mee was en alles voelde echt en het was werelds om seks mee te hebben, alleen het kreunen van de doll moest hij wel erg aan wennen en dan luisterde je de geluidsopname en dan hoorde je dit geluidquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk om te lezen
Prima verhaal, matige linkquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Haha dat over de real doll, dat doet mij denken aan een berichtje die ik kreeg via de app. dat bestond uit 3 delen, de eerste een foto van een real doll, en daarna het verhaal dat de betreffende man er zo blij mee was en alles voelde echt en het was werelds om seks mee te hebben, alleen het kreunen van de doll moest hij wel erg aan wennen en dan luisterde je de geluidsopname en dan hoorde je dit geluid
watch?v=9U86c2Zf5og
Oh haha, dan krijg je toch direct een slappe pik bij het horen van een hondenspeeltjequote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Haha dat over de real doll, dat doet mij denken aan een berichtje die ik kreeg via de app. dat bestond uit 3 delen, de eerste een foto van een real doll, en daarna het verhaal dat de betreffende man er zo blij mee was en alles voelde echt en het was werelds om seks mee te hebben, alleen het kreunen van de doll moest hij wel erg aan wennen en dan luisterde je de geluidsopname en dan hoorde je dit geluid
Kon er enorm om lachen omdat ik het dan al helemaal voor me ziequote:Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh haha, dan krijg je toch direct een slappe pik bij het horen van een hondenspeeltje
Viesquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kon er enorm om lachen omdat ik het dan al helemaal voor me zie
Met mosterd?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigenaardig, ik eet het liever op.
Ja moet ook een heel hilarisch beeld zijn om daar iemand op los te zien gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kon er enorm om lachen omdat ik het dan al helemaal voor me zie
Ja alleen dat geluid er dan al bijquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja moet ook een heel hilarisch beeld zijn om daar iemand op los te zien gaan.
Ik heb ook wel zin om jouw knakworst te strelenquote:
Have fun!quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo heb effe spulletjes in de koelbox gedaan, kunnen dan mooi even een uurtje op strandje hangen
mag hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om jouw knakworst te strelen
ANGEL! IN JE HOK!
alleen strelen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om jouw knakworst te strelen
ANGEL! IN JE HOK!
Uiteindelijk gaat ie natuurlijk helemaal leeg, maar wilde de finale nog niet verklappen. Shht!quote:
ik vind dat dat wel een beetje verplicht is als je aan andermans penis wil zitten ja..quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Erop zuigen en zachtjes sabbelen mag ook
alleen als er ook een vrouw in de kamer aanwezig is, anders gaan mensen nog zeggen dat het gay isquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als er ook een vrouw in de kamer aanwezig is, anders gaan mensen nog zeggen dat het gay is
Hoiquote:
Heb je wel iemand die je in kan smeren?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo heb effe spulletjes in de koelbox gedaan, kunnen dan mooi even een uurtje op strandje hangen
smoothquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel iemand die je in kan smeren?
Wow hier kan ik echt wat van lerenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel iemand die je in kan smeren?
Volgens mij is tegenwoordig de regel dat wanneer je sokken draagt het niet gay is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als er ook een vrouw in de kamer aanwezig is, anders gaan mensen nog zeggen dat het gay is
ah kut, ik trek altijd mn sokken uit als ik in kont genomen wordquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij is tegenwoordig de regel dat wanneer je sokken draagt het niet gay is.
Ja daar ga je dus de mist in. Zorg ervoor dat de volgende keer als er zaad uit je opgerekte anus lekt je voeten bedekt zijn en dan is het niet gay. Hoef je niet eens no homo te zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah kut, ik trek altijd mn sokken uit als ik in kont genomen word
mwa, valt op zich nog wel meequote:
Ik ben al geweest en het was te doen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef gianni61 het volgende:
is het vandaag hardloopweer, of te warm?
Te warm behalve als je zwart bent.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef gianni61 het volgende:
is het vandaag hardloopweer, of te warm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |