Yep..ik vind dat ook irri...terwijl in de keuken en de was en het ruimen en het zorgen pas echt zwaar werk is...daarom willen de mannen het niet doen...die doen liever simpel...bouwen en slopen enzo...quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
klopt mike is teveel hokjes
Vrouwen in de keuken mannen het zware werk
John trouwens ook
Heel irri
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:49 schreef krabje het volgende: [..] ja juist,als rienk er maar niet in komt.
Ik denk dat het voor de bezoekersaantallen in het begin wel gunstig zal zijn. Maar mij lijkt het sowieso wel leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef lonneberga het volgende: Ik wil helemaal geen oude bewoners meer zien,die hebben hun tijd gehad,klaar.
Dat en de oudbewoners zullen een soort van ontzag hebben, waar je gelijk een rechte lijn kan trekkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Vreselijk, al genoeg van gezien.
[..]
Ik denk dat het voor de bezoekersaantallen in het begin wel gunstig zal zijn. Maar mij lijkt het sowieso wel leuk.
ja maar nu is het wel iets langer zonder zijn geliefde kaasquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan hij wel...hij heeft 10 dagen gevast
Ja alhoewel het ook weer een uitdaging zal zijn. Nieuwe groep en een andere start. Een jaar geleden in Utopia was iets heel anders dan nu erin stappen. Ze zullen zich best moeten aanpassen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat en de oudbewoners zullen een soort van ontzag hebben, waar je gelijk een rechte lijn kan trekken
Ja maar dat zag je aan linda en iwan die 3 dagen utopia 2 ervaringquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja alhoewel het ook weer een uitdaging zal zijn. Nieuwe groep en een andere start. Een jaar geleden in Utopia was iets heel anders dan nu erin stappen. Ze zullen zich best moeten aanpassen.
Leugensquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ga bijna denken dat je een oogje op der heb hoor..
Ze is nog single
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar dat zag je aan linda en iwan die 3 dagen utopia 2 ervaring
Geen piepen en klagen
Gewoon aan en doorpakken
En luxe poes madi die 1 nacht in de vrieskou op de straattegels ging slapen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:58 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja alhoewel het ook weer een uitdaging zal zijn. Nieuwe groep en een andere start. Een jaar geleden in Utopia was iets heel anders dan nu erin stappen. Ze zullen zich best moeten aanpassen.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep..ik vind dat ook irri...terwijl in de keuken en de was en het ruimen en het zorgen pas echt zwaar werk is...daarom willen de mannen het niet doen...die doen liever simpel...bouwen en slopen enzo...
ja lijkt mij ook wel leukquote:Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Vreselijk, al genoeg van gezien.
[..]
Ik denk dat het voor de bezoekersaantallen in het begin wel gunstig zal zijn. Maar mij lijkt het sowieso wel leuk.
zijn ook de enige 2 die dit ook echt kunnen,ik zie het de rest niet doen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar dat zag je aan linda en iwan die 3 dagen utopia 2 ervaring
Geen piepen en klagen
Gewoon aan en doorpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |