DAt werk niet, kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 06:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wat warme mannenpap er tegenaan laten kletsen
Beter je tanden poetsen!quote:Op woensdag 6 juni 2018 01:49 schreef Ypmaha het volgende:
Net dus wakker van de pijn geworden. Berg pijnstillers genomen, maar ik moet nog tot deze morgen wachten voor ik de kaakchirurg kan bellen
Wat kan ik eigenlijk verwachten? Het lijkt me best ingrijpend.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:37 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Beter je tanden poetsen!
On topic: ik ken het maar al te goed. Neem pijnstillers, veel water drinken. Ibuprofen 400mg helpt vaak wel.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:51 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Wat kan ik eigenlijk verwachten? Het lijkt me best ingrijpend.
Ik heb nooit een zenuwbehandeling gehad, wel een wortelkanaalbehandeling. Dat staat hier uitgelegd: http://www.ivorenkruis.nl/index.cfm?t=keyword.cfm&folder=44quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:51 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Wortelkanaal behandeling stelt niks voor, mocht de ontsteking nog niet weg gaan en je krijgt een apexresectie dan kun je wel wat last ervaren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:51 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
ik had 800mg ingenomen, maar dat begon pas na 2 uur te werken ofzo. toen was het al half 5 's morgens.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:37 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Beter je tanden poetsen!
On topic: ik ken het maar al te goed. Neem pijnstillers, veel water drinken. Ibuprofen 400mg helpt vaak wel.
Balen zeg, dat hoort niet zo te gaan. Veel pijnstillers, water drinken, tandenpoetsen en listerine hielp bij mij ook wel. Probeer het schoon te houden, maar niet te koud of warm.quote:Op woensdag 6 juni 2018 12:45 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
ik had 800mg ingenomen, maar dat begon pas na 2 uur te werken ofzo. toen was het al half 5 's morgens.
Een tijdje terug is een vulling gaan lekken. Daardoor kwam er vuil achter te zitten wat dus heel dicht bij de zenuw zat. Ze had er toen een nieuwe vulling opgezet, maar een paar maanden later (sinds vorige week) begon het toch te tintelen.
Ik dacht dat ik nog wel even had, maar nee dus
En, hoe is het gegaan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 01:49 schreef Ypmaha het volgende:
Net dus wakker van de pijn geworden. Berg pijnstillers genomen, maar ik moet nog tot deze morgen wachten voor ik de kaakchirurg kan bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |