Goede post.quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:10 schreef -river- het volgende:
Heel veel sterkte met je vader en probeer samen toch een beetje te genieten van de tijd die er nog is. Zoek hulp om je financiën weer op orde te krijgen, tegenwoordig is dat niet zo moeilijk. Zet je relatie even in de koelkast en regel met je vriend een betalingsovereenkomst al geeft hij je maar een beetje iedere week. Stel je open voor mensen en geef hun de ruimte om jou te begrijpen.
Je moet maar zo denken dat het niet veel erger kan gaan worden.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:53 schreef KREEFTx het volgende:
Gevoel alsof alles van me vandaan glipt..
-vader die niet lang meer te leven heeft
-Financieel is alles een ellende geworden in korte tijd
- relatie loopt al maanden niet lekker, aan de twijfel om ermee te stoppen
- auto uitgeleend aan vriend die je denkt te kunnen vertrouwen, heeft s avonds met alcohol op mijn auto Total loss gereden
- twijfels over toekomst
-constant gevoel van eenzaamheid en onbegrip
Dat is natuurlijk niet waar, het kan nog veel erger.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:24 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken dat het niet veel erger kan gaan worden.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:53 schreef KREEFTx het volgende:
Kan de beste overkomen
-vader die niet lang meer te leven heeft
Ja dat gebeurt nou eenmaal uiteindelijk ja
-Financieel is alles een ellende geworden in korte tijd
Zal er vast niks mee te maken hebben dat je al die jaren ervoor niks gespaard hebt inderdaad
- relatie loopt al maanden niet lekker, aan de twijfel om ermee te stoppen
Pas maar op dat zij het niet eerst uitmaakt gezien alle ellende hierboven
- auto uitgeleend aan vriend die je denkt te kunnen vertrouwen, heeft s avonds met alcohol op mijn auto Total loss gereden
Kan de beste overkomen
- twijfels over toekomst
Lekker vaag maar passend
-constant gevoel van eenzaamheid en onbegrip
Ja hoe zou dat nou komen
Draag, dagelijks en on-ophoudend, weinig zeggende voorwerpen die je kunnen 'aarden' met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:53 schreef KREEFTx het volgende:
Onderhoud fotoboeken en maak foto's van en met hem. Vraag je vader zoveel mogelijk van zijn verleden om er wijsheid en lering uit te kunnen trekken. Vindt je vader vast wel leuk, denk ik.quote:-vader die niet lang meer te leven heeft
Administratie in een map doen en het overzicht behouden, zoveel mogelijk de hand op de knip als dat moet en de kortingen in de uitverkoop in de gaten houden.quote:-Financieel is alles een ellende geworden in korte tijd
Visualiseer een kopie van jezelf en projecteer je vriend(in) in die kopie. Komt de persoon in grote lijnen overeen? Bij 'nee' is het een overweging waard. Bij 'ja' valt een en ander nog te lijmen.quote:- relatie loopt al maanden niet lekker, aan de twijfel om ermee te stoppen
Neem contact op met een pro-deo advocaat en vraag om een vrijblijvend gesprek om daarin te bespreken wat je mogelijkheden zijn over deze gebeurtenis.quote:- auto uitgeleend aan vriend die je denkt te kunnen vertrouwen, heeft s avonds met alcohol op mijn auto Total loss gereden
Maak een inventarisatie van je middelen die tot je beschikking staan (zowel geld als fysiek materiaal) en kijk of je hiermee vooruit kunt. Verder, maak een tijdsplan van nu tot aan december; verwerk er kleine maar haalbare doelen in, welke je verder kunnen helpen.quote:- twijfels over toekomst
Zoek verenigingen die overeen komen met je hobby's. Over het stuk 'onbegrip' zou je eventueel je huisarts kunnen raadplegen, om zo contact te kunnen leggen met praatgroepen over dit onderwerp.quote:-constant gevoel van eenzaamheid en onbegrip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |