Een spelletjequote:
Jeu de frutsels.quote:
De groep is te klein nog. Ze zitten een beetje met elkaar opgescheept. En ze zijn ook nog wat onwennigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je FreshFruit72, minder dan verwacht denk ik ......
Ik mis humor in deze groep inderdaad, en ze tonen ook niet echt belangstelling in elkaar,
het is een beetje geforceerd allemaal ....
John was zo blij als een aap met 12 lullenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
Mooi om te lezen dat ze inzien, dat t wel heel snel is dat ze een koerier inschakelen. Wat vond john hiervan ? Niks over gelezen
Nou ze hebben beste lampen staan hoor.quote:
Caps worden te donker bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou ze hebben beste lampen staan hoor.
Oh, zo. Tikje opkrikken qua helderheid is ook weer zoiets voor een capje, hoewel ik ze nog prima vind hoor!quote:
Hoe moet die rondrijden in die kar van hem? Die kan alleen maar op en neer over dat paadje wat ze aan het aanleggen zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik pleit nog steeds voor een oud Utopiaan erin, het liefst Bronno .....
Ja ik ook. Al weet ik zo ook niet eens wie ik precies mis, maar alles is anders.quote:
Dat had ik al gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, zo. Tikje opkrikken qua helderheid is ook weer zoiets voor een capje, hoewel ik ze nog prima vind hoor!
Ohquote:
Tja, hij hoort natuurlijk niet bij de eerste groep van vijf.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
in de uitzending leek t net of ze adriaantje wat vreemd vonden, dat was niet echt duidelijk op de streams vond ik dan.
je kan toch niet uit de douchezak drinken ?? doen ze slootwater inquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al weet ik zo ook niet eens wie ik precies mis, maar alles is anders.![]()
Ze hebben het nu over drinken
Als de douchezak de hele dag hangt, dan wordt ie 40 graden en is ie niet meer te zuipen
Iemand oppert: ieder een eigen fles. Ja, vrij logisch en hygienisch lijkt mij
Met z'n rolstoel?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
neehee geen ouduto's erin .. die hebben hun shine gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |