Zitten denk ik ook wel veel gare figuren tussen ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof mannen zo leuk zijn op tinder.
Ze doen tegenwoordig meer duckfaces dan vrouwen
Ja oké waar, maar het punt is dat als ik dus een steekproef houd op 100 random profielen, dit er dus uit komtquote:
Heb ik ook niet. Ook niet echt goede foto'squote:
En door het algoritme wat Tinder gebruikt kom je dus in de categorie terecht die alles liked. Ergo: trollen, uiterlijk gezien, en fakesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Ja oké waar, maar het punt is dat als ik dus een steekproef houd op 100 random profielen, dit er dus uit komt![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Bogatell het volgende:
Terwijl ik wel nog steeds dezelfde foto's gebruik als aan het begin.
Ja, dan denk je dat je een lekker wijf gaat daten en dan is ze zwaar gefilterdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ook niet echt goede foto's
Vrouwen houden van die zweverige foto's waar net even te veel moeite in is gestoken. Die heb ik niet.
Je moeder is vast trots als je met iets thuis komt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Zitten denk ik ook wel veel gare figuren tussen ja.
Alleen ik vind dat er nog een wereld van verschil zit tussen een wat minder knappe dame en absolute gedrochten met tientallen kilo's overgewicht en paars haar en een ring door hun neus.
Dat was dus het niveau van mijn matches vandaag![]()
Of ze waren over de helft van de 30 (en dus wanhopig) of ze waren single mom en hebben een geldboompje nodig.
Kijk een klein gebrek kan ik mee leven en een Doutzen Kroes is onrealistisch om te verwachten. Maar het mag toch wel een héél klein beetje in de buurt komen van iemand die je enigszins fatsoenlijk aan je familie kunt voorstellen.
Dit ging echt alle perken te buiten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Bogatell het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ook niet echt goede foto's
Vrouwen houden van die zweverige foto's waar net even te veel moeite in is gestoken. Die heb ik niet.
Goede comment!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moeder is vast trots als je met iets thuis komt.
quote:
Juist.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:27 schreef Bogatell het volgende:
Terwijl ik wel nog steeds dezelfde foto's gebruik als aan het begin.
TS zoekt een kratje pils. Ik zou zeggen, koop dan een kratje pils.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:05 schreef CoolGuy het volgende:
Het enige wat voor jou telt is dat er bij je vrienden mee aan kunt komen
Ik niet, sta er gewoon normaal op.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof mannen zo leuk zijn op tinder.
Ze doen tegenwoordig meer duckfaces dan vrouwen
smooth criminal gespot.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
Na angel Joy geen leuke vrouwen meer gezien op Tinder
Jimmy leeft nog in de jaren 50. Niets voor jouquote:Op woensdag 6 juni 2018 00:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bericht me als we matchen ja. Zeg maar ik ben van fok zoals mortaxx het deed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |