abonnement Unibet Coolblue
pi_179627651
Hai

Volgend jaar ga ik weer een studie oppakken en om daar op voor te bereiden ben ik nu alvast (hopeloos) wiskunde aan het oefenen. Toevallig had ik nog een boek van het HBO liggen: "Basisboek wiskunde in business". Nou zijn dit weer van die hufters die de uitwerkingen hier niet bij vermelden in het boek zelf, maar op één of andere website achter een paywall.

Vraag: heeft 1 van jullie de uitwerkingen van dit boek?
pi_179628784
Ik heb die uitwerkingen niet. Maar ik zou gewoon zelf een ander boek uitzoeken waar wel uitwerkingen in staan. Kan gewoon prima tweedehands.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179630719
Handige wiskunde websites zijn symbolab en wolfram alpha (mocht je uitwerkingen willen van standaard wiskundige problemen)
pi_179630834
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 23:52 schreef Seastem het volgende:
Handige wiskunde websites zijn symbolab en wolfram alpha (mocht je uitwerkingen willen van standaard wiskundige problemen)
Dat zijn uitwerkingen van een algorithme. Dus niet altijd de meest handige stappen die je als een mens zou maken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179631472
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 00:06 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat zijn uitwerkingen van een algorithme. Dus niet altijd de meest handige stappen die je als een mens zou maken.
Werkt anders prima met standaard calculus vragen
pi_179631679
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 03:08 schreef Seastem het volgende:

[..]

Werkt anders prima met standaard calculus vragen
Om het antwoord te controleren wel. De uitwerkingen zelf zijn niet altijd zoals een mens het zou oplossen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179631748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 04:56 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Om het antwoord te controleren wel. De uitwerkingen zelf zijn niet altijd zoals een mens het zou oplossen.
Vind de uitwerkingen prima voor de meeste integraal en differentiaal vragen. Altijd je verstand erbij houden en kritisch blijven maar dat geld voor alles. TS gaat wss toch niet veel verder dan wat algebra en pre-calculus.
pi_179635633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 04:56 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Om het antwoord te controleren wel. De uitwerkingen zelf zijn niet altijd zoals een mens het zou oplossen.
Dit inderdaad. Bovendien moet je toch betalen als je de uitwerkingen zou willen zien bij WolframAlpha.
pi_179637331
Koop de app, kost 5 Euro en je hebt de volwaardige versie. In combinatie met Google rewards was de volledige app voor mij gratis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')