Ja, dat is een behoorlijke ramp.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zitten echt belachelijk veel gekleurde mensen in de gevangenis wegens cannabisdelicten. Slaat helemaal nergens op.
Klippan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:35 schreef mootie het volgende:
Waarom maken ze banken met afneembare hoezen, maar vervolgens mag je die hoezen niet wassen.
Raar.
Die hoezen mag je misschien wel stomen!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:35 schreef mootie het volgende:
Waarom maken ze banken met afneembare hoezen, maar vervolgens mag je die hoezen niet wassen.
Raar.
Zal wel met witwassen te maken hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:35 schreef mootie het volgende:
Raar.
Tuurlijk, je hebt niets te verliezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:39 schreef mootie het volgende:
Een Kivik, zag ik toen ik de hoezen verwijderde. Uiteraard was ik ze gewoon.
Marktplaats is heel groot.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hebt niets te verliezen.
Wat ga je daarmee doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:42 schreef mootie het volgende:
Ow Scrut, ik heb vandaag een van de babyeenden gevangen.
Ik zag dat hij er heel slecht uitzag. Kontje was helemaal kaal, hij stond te ‘drukken’, maar er kwam geen poep. En hij was veeeel dikker dan de anderen.quote:
Maar hoe moet het nu verder?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:46 schreef mootie het volgende:
Meteen daarna weer naar zijn familie gebracht uiteraard.
Buuv werkt bij de DA. DA zou nog even kijken, of het iets anders kon zijn. Anders weer vangen. Olie op den billetjes en buikje masseren,quote:
Wonderolie!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Buuv werkt bij de DA. DA zou nog even kijken, of het iets anders kon zijn. Anders weer vangen. Olie op den billetjes en buikje masseren,
Dat wordt weer wat morgen.
Graantjes strooien, en dan ineens, netje!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is toch geen schoeisel voor een eendendrijfjacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |