Dat is wel een van de hoofddoelen jaquote:Op maandag 4 juni 2018 23:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
t ook niet praten toch maar neuken
Vrouwen poepen nietquote:Op maandag 4 juni 2018 23:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
praatjes vullen geen gaatjes
Hm een soort van #MeToo omgeving creëren dusquote:Op maandag 4 juni 2018 23:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Als je voor jezelf een leuke date wil hebben dan zorg je dat de date bij je huis afspeelt, in het openbaar kunnen ze gemakkelijk weggaan of smoesjes gebruiken, in je huis gaat dat wat moeilijker en ben je ook al dichter bij je doel
Jij verdient geen date.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Hm een soort van #MeToo omgeving creëren dus
Gewoon geld aftroggelen van die mannen en nu nog meer geld aftroggelen van die mannen.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:48 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja daar ben ik het mee eens, ik hield het grappig, maar over metoo moet je geen grapjes maken, dat is serieus. Weet je wel wat die meiden jarenlang hebben door moeten maken?
Ja en mijn eenhoornquote:Op maandag 4 juni 2018 23:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb je je witte harnas uit de kast gehaald?
Bij haar thuis? Of ben je inmiddels op zo'n leeftijd dat dat gelijkstaat aan 'een drankje doen' op het terras?quote:
Helaas het laatstequote:Op maandag 4 juni 2018 23:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bij haar thuis? Of ben je inmiddels op zo'n leeftijd dat dat gelijkstaat aan 'een drankje doen' op het terras?
quote:
Toto lees je mee?quote:Op maandag 4 juni 2018 23:53 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Gewoon geld aftroggelen van die mannen en nu nog meer geld aftroggelen van die mannen.
Hoeren zijn het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |