Misschien wat minder typen en meer tijd met elkaar besteden dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
toetsenbord maakt nu eenmaal geluid.
Bedoel niet de software plingen
Ohquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een afschuwelijke telefoon. Terecht dat ze erover klaagt.
Hahaha lekker oldschoolquote:
Plas in haar kont/.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:06 schreef tailfox het volgende:
Zoals jullie weten heb ik een ultra leipe smartphone. Namelijk de KEYone. Maar mijn vriendin kan niet tegen het getik van de toetsjes.
typt heel fijnquote:Op maandag 4 juni 2018 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh
Waarom koop je dan ook een smartphone met fysieke knoppen?
jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Staat er tegenwoordig android op blackberry's?
Best wel cool eigenlijk. Het lijkt me helemaal niet verkeerd. Tik je snel hier mee? Of gaat het je niet om de snelheid maar meer om het mechanische?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich denk ik dat het best fijn kan typen, alleen zijn die toetsen gewoon echt te klein. Beter leer je fatsoenlijk te swipen en zet je Swiftkey op je toestel. Het is even wennen maar je gaat er zeker nog meer winst uit halen danquote:
Typen gaat zeer vlot zeker met de combinatie van swipen en typen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:02 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Best wel cool eigenlijk. Het lijkt me helemaal niet verkeerd. Tik je snel hier mee? Of gaat het je niet om de snelheid maar meer om het mechanische?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:02 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hoe doe je dat met spelletjes? Want Android spelletjes zijn gemaakt voor een volledig touchscreen. Zitten die toetsen dan niet in de weg? Of speel je geen spelletjes op je telefoon?gewoon op touchscreen. ruimte is wat kleiner. Maar gba emuleren is weer prachtig want fysieke knoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mindere ruimte lijkt me niet zo erg, maar je duim moet ook nog langs die toetsen. Ik speel vooral pes2018 op mijn telefoon en met zo'n toetsenbord zou ik aan 1 kant van het scherm wel in de problemen komen denk ik. Mijn duimen zijn al niet zo lang.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon op touchscreen. ruimte is wat kleiner. Maar gba emuleren is weer prachtig want fysieke knoppen
ja dat kan een probleem zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De mindere ruimte lijkt me niet zo erg, maar je duim moet ook nog langs die toetsen. Ik speel vooral pes2018 op mijn telefoon en met zo'n toetsenbord zou ik aan 1 kant van het scherm wel in de problemen komen denk ik. Mijn duimen zijn al niet zo lang.
Ah dat is wel beter.quote:
En dat is dan de echte klacht.quote:
2000 kan beter zijn vriendin terug wiltenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |