Jawel hoor maar als een vrouw een klap op haar bakkes krijgt is de wereld te kleinquote:Op maandag 4 juni 2018 20:07 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
e
je mag tegenwoordig niks meer zeggen
[..]
je mag tegenwoordig niks meer zeggen
Ik sla dan gewoon terugquote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel hoor maar als een vrouw een klap op haar bakkes krijgt is de wereld te klein
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:09 schreef FloJo het volgende:
het is me gelukt!
tnx dotteke, poes, HJM en de rest
Fuck schoon water voor je kledingquote:
Misschien heeft de regie het liever morgen omdat ze ook net een nieuwe hebben? Puur voor de televisie-uitzending bedoel ik dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
Nog steeds geen pallets, water en extra beltegoed. Brandon stond daarnet ff bij de poort. Niet leuk als iemand je zegt dat het in orde komt en dan niet komt opdagen
alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 4 juni 2018 20:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien heeft de regie het liever morgen omdat ze ook net een nieuwe hebben? Puur voor de televisie-uitzending bedoel ik dan.
DM evt maar een andere TT.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou fijn. Maar ik was de laatste. Jah!!
Nou heb net even een stukje aflevering gekeken.Wat word er veel weggelaten en anders geplakt zeg.Hou het wel bij de streams en zelfs daar zit een script achter imoquote:
Het betrekt een beetje maar dat was het wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Yaksa het volgende:
Geen wolkje te zien op Buienradar en daar lopen ze gillen dat het gaat regenen/
quote:Op maandag 4 juni 2018 20:21 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nou heb net even een stukje aflevering gekeken.Wat word er veel weggelaten en anders geplakt zeg.Hou het wel bij de streams en zelfs daar zit een script achter imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |