abonnement Unibet Coolblue
pi_179605803
Heb nog 7 scanners liggen en weet niet wat ik er mee wilt.
Zijn persona 7000s en ik krijg ze makkelijk werkzaam met een Rberry nu dacht ik scan mijn vinger in en zorg dat ik de deur kan openen zonder sleutel.

Maar tot zo ver mijn kennis.
zeker meganisch krijg ik het niet voor elkaar.

wat zijn prolemen waar ik op moet letten?
pi_179605858
Ik ben het wel eens tegen gekomen tijdens het werk verder niet veel verstand van. Denk dat je altijd een backup moet houden in de vorm van een sleutel. Als ik kijk hoevaak ik de vingers beschadig waardoor o.a. de telefoon en laptop als niet meer unlocken zou ik denk ik met regelmaat voor een dichte deur staan. Maarja als ik dan toch de sleutel in de zak moet hebben kan ik die net zo goed gebruiken.

Wat je nodig zal hebben is een automatisch slot meganisme wat je kan aanturen met de scanner, dit zou prima moeten kunnen met een Rberry.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_179605872
Probleem is dat als ze binnen willen komen ze in plaats van je sleutel te stelen, ze je vingers afhakken. :{
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  PR/Manusje van alles maandag 4 juni 2018 @ 19:05:36 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_179605879
Ik zout denkent dat jet eent elektronischt slot nodigt hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_179605909
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:04 schreef pasab het volgende:
Ik ben het wel eens tegen gekomen tijdens het werk verder niet veel verstand van. Denk dat je altijd een backup moet houden in de vorm van een sleutel. Als ik kijk hoevaak ik de vingers beschadig waardoor o.a. de telefoon en laptop als niet meer unlocken zou ik denk ik met regelmaat voor een dichte deur staan. Maarja als ik dan toch de sleutel in de zak moet hebben kan ik die net zo goed gebruiken.

Wat je nodig zal hebben is een automatisch slot meganisme wat je kan aanturen met de scanner, dit zou prima moeten kunnen met een Rberry.
ik dacht mis een RbzeroW.
met een servo en de scanner.
Het slot laat ik sws zitten maar het lijkt mij leuk als ik de deur kan openen zonder sleutel.

maar goede is ook meteen een beveilegins probleem
pi_179605917
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:05 schreef oranjevogel1 het volgende:
Probleem is dat als ze binnen willen komen ze in plaats van je sleutel te stelen, ze je vingers afhakken. :{
Zolang je het niet weet
pi_179605953
Ik heb zo een slot met trek haakje dus zou daar een touwtje aan hangen met een servo.
pi_179605991
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:09 schreef tailfox het volgende:
Ik heb zo een slot met trek haakje dus zou daar een touwtje aan hangen met een servo.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_179606002
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:11 schreef pasab het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja laat liever het bestaande slot hangen
pi_179606078
De vraag is alleen of de motor dan krachtig genoeg is om het slot te openen, vooral bij werking van houd kan het nog wel eens stroef lopen. Is ook nog afhankelijk of je alleen de "klink" wil of het gehele slot.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_179606093
zo een soort slot heb ik en dacht systeem vervangt de sleutel.
pi_179606142
Beetje DC moter trekt toch zo wel die haak eraf?
pi_179606166
Dan ga je dus weg zonder de deur op slot te draaien dat maakt "flipperen" van je deur wel erg makkelijk.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_179606190
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:16 schreef pasab het volgende:
De vraag is alleen of de motor dan krachtig genoeg is om het slot te openen, vooral bij werking van houd kan het nog wel eens stroef lopen. Is ook nog afhankelijk of je alleen de "klink" wil of het gehele slot.
dacht zelf alleen de klik.
maar dan heb ik alleen een systeem wat werkt als ik buitengeslopen ben dus liefst alles wat ik kan met een sleutel.

(Dacht zelf de klink misschien automatisch dicht zetten maar dan kan je er met een sleutel niet meer in.
pi_179606224
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:21 schreef pasab het volgende:
Dan ga je dus weg zonder de deur op slot te draaien dat maakt "flipperen" van je deur wel erg makkelijk.
Maarja wat ik zou kunnen doen is de wanneer het slot geopend is de link automatisch erop sprint en bij een goede login via vinger opend die de klink en het slot.

dan ben je wel tegen flipperen.
pi_179606545
Dan voor de doe het zelf oplossing moet je niet een touwtje maar een motortje met een schijfje eraan en dan een stangetje monteren. Ik zou dan denk ik het cilincer verwijderen aan de binnenkant en voorzien van een draaiknop. Stangetje er tussen en gaan. (beetje oude trein wielen systeem) Buiten de cilinder behouden voor het geval het systeem niet werkt.

Maar hier zijn ook veel degelijkere en mooiere systemen voor te koop.

De gene die ik gezien hem had ook een beste bak aan de deur waar normaal de cilinder zat.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_179606568
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:38 schreef pasab het volgende:
Dan voor de doe het zelf oplossing moet je niet een touwtje maar een motortje met een schijfje eraan en dan een stangetje monteren. Ik zou dan denk ik het cilincer verwijderen aan de binnenkant en voorzien van een draaiknop. Stangetje er tussen en gaan. (beetje oude trein wielen systeem) Buiten de cilinder behouden voor het geval het systeem niet werkt.

Maar hier zijn ook veel degelijkere en mooiere systemen voor te koop.

De gene die ik gezien hem had ook een beste bak aan de deur waar normaal de cilinder zat.
ik ga niet aan het slot rotzooien.

Touwtje eraan is prima.
pi_179606611
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik ga niet aan het slot rotzooien.

Touwtje eraan is prima.
Dan gaat de vorige reactie niet op, je krijgt hem dan namelijk niet op slot.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:24 schreef tailfox het volgende:

[..]

Maarja wat ik zou kunnen doen is de wanneer het slot geopend is de link automatisch erop sprint en bij een goede login via vinger opend die de klink en het slot.

dan ben je wel tegen flipperen.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_179607314
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:05 schreef oranjevogel1 het volgende:
Probleem is dat als ze binnen willen komen ze in plaats van je sleutel te stelen, ze je vingers afhakken. :{
Dat is ook de reden waarom ze dit niet hebben toegepast op luxe auto's. Liever dat ze met een geweer op je slaap staan om je autosleutels (of tegenwoordig pasje) dan dat ze je vinger dr ook ff afkomen snijden om je auto mee te kunnen jatten...

Doe mij maar gewoon een ouderwetse sleutel voor mn voordeur. Kunnen ze niet op afstand hacken oid om binnen te komen...
pi_179607347
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:41 schreef pasab het volgende:

[..]

Dan gaat de vorige reactie niet op, je krijgt hem dan namelijk niet op slot.

[..]

ja kan toch de rberry de klink ook laten dicht duwen?
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 20:42:08 #21
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_179608025
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:10 schreef Roosgeluk het volgende:

[..]

Dat is ook de reden waarom ze dit niet hebben toegepast op luxe auto's. Liever dat ze met een geweer op je slaap staan om je autosleutels (of tegenwoordig pasje) dan dat ze je vinger dr ook ff afkomen snijden om je auto mee te kunnen jatten...

Doe mij maar gewoon een ouderwetse sleutel voor mn voordeur. Kunnen ze niet op afstand hacken oid om binnen te komen...
Sommige zaken hoeven van mij daarom ook echt niet op afstand te bedienen te zijn; of om wat voor reden dan ook met internet verbonden te worden.. :@ :s)
pi_179609658
mee eens vonkenboer...
Internet of things en domotica heel leuk, maar daarmee ook een exra risico...
pi_179609732
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:32 schreef Roosgeluk het volgende:
mee eens vonkenboer...
Internet of things en domotica heel leuk, maar daarmee ook een exra risico...
ach veilig is niks. Sleutel stelt ook niks voor.

Voordeel is ik maak zelf het systeem en zorg dat er geen problemen zijn.
pi_179639059
Met een afgehakte vinger kan je de deur niet openen hoor, dan is de bloedbaan weg die gescand wordt.
Maar het blijft een leuke hoax en je moet maar hopen dat de dief dat ook weet. :')

Heb zelf ook zo'n systeem gehad, en je leert natuurlijk meerdere vingers in, maar in de regen met natte handen werkt het niet meer.
Gebruik nu een NFC chip. ^O^
pi_179639199
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:17 schreef DerekB het volgende:
Met een afgehakte vinger kan je de deur niet openen hoor, dan is de bloedbaan weg die gescand wordt.
Maar het blijft een leuke hoax en je moet maar hopen dat de dief dat ook weet. :')

Heb zelf ook zo'n systeem gehad, en je leert natuurlijk meerdere vingers in, maar in de regen met natte handen werkt het niet meer.
Gebruik nu een NFC chip. ^O^
hoe open jij de deur?
Het slot dan?
pi_179639238
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoe open jij de deur?
Het slot dan?
Ik heb een electrisch slot in het kozijn.
pi_179639536
De mijne gekocht bij Conrad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')