lekke bijdehand ook he? allemaal grote bekkies hier...quote:Op maandag 4 juni 2018 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typisch KLB sukkels. Je kan altijd nog je account laten verwijderen met die nieuwe privacy wet.
Kapen kutten.
Ja eens hoor, maar je kan ook gewoon wegblijven natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2018 17:03 schreef ArtistA het volgende:
o jee zeg... geen titel
[..]
lekke bijdehand ook he? allemaal grote bekkies hier...
ik mag hier komen klagen en als ik dan wil klagen over het feit dat hier gewoon wat domme bijdehandjes rondlopen, dan mag ik dat gewoon doen...
en dan moet je vooral doorgaan met happen en met je onkundige en niet-zo-heel-erg-doordachte onbeklagende reacties, want je deert me allerminst en je maakt jezelf gewoon lekker belachelijk.
dat geldt ook voor jou...quote:Op maandag 4 juni 2018 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar je kan ook gewoon wegblijven natuurlijk
Je klaagt nu over mensen die klagen over klagen, UHHHHquote:Op maandag 4 juni 2018 17:04 schreef ArtistA het volgende:
het is ook heel hypocriet van sommigen om in de KLB te gaan klagen over klagers.... jeetje, kun je lezen hoe dom dat is?
ik klaag niet, ik zeg dat het hypocriet is! begrijpend lezen is blijkbaar ook lastig voor sommigen. Rook nog een jointje anders...quote:Op maandag 4 juni 2018 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je klaagt nu over mensen die klagen over klagen, UHHHH
Ja maar da's toch alleen de E-pener?quote:Op maandag 4 juni 2018 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerder te nauw met onze monstercocks
ik zeg ook niet dat je weg moet blijven, o nee.. dat waren jouw woorden..quote:Op maandag 4 juni 2018 17:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar vind het hier echt ontzettend leuk.
Ik heb een dikke piemel, dus mocht je daar wel oren naar hebben dan hoor ik het wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar da's toch alleen de E-pener?
De verschilt wel eens van de IRL-pener.
Is mij verteld. Is mij verteld!
Ha die Carckquote:Op maandag 4 juni 2018 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je klaagt nu over mensen die klagen over klagen, UHHHH
Ohhhh het is geen klacht maar je noemt mensen dom om iets wat je zelf op dat moment ook doet, nee dat is wel logisch hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 17:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ik klaag niet, ik zeg dat het hypocriet is! begrijpend lezen is blijkbaar ook lastig voor sommigen. Rook nog een jointje anders...
Hij viel toch al voor mij, dus niet erg denk ikquote:Op maandag 4 juni 2018 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe vind jij het eigenlijk Ang3l, dat Azpi je heeft laten vallen?
Jij kaait ook iedereen weg hequote:Op maandag 4 juni 2018 17:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij viel toch al voor mij, dus niet erg denk ik
nee, ik klaag niet, ik merk dingen op en hoe jij ze interpreteert (onder je werktijdroosteruren) dat is helemaal je eigen incompetente koppie.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh het is geen klacht maar je noemt mensen dom om iets wat je zelf op dat moment ook doet, nee dat is wel logisch hoor
En nee zou wel willen maar moet gewoon werken enzo
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij viel toch al voor mij, dus niet erg denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |