Ik hoop het ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ooh klinkt pijnlijk, hopen dat ze het nog kunnen repareren... onder het tandvlees is het bijna onmogelijk om een goede hechting te krijgen omdat het daar moeilijk droog te houden is
Goodluck🍀quote:Op maandag 4 juni 2018 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.Ik ga het zien vanmiddag.
Als ik in de maatschap zou stappen verdien ik op papier ook meer geld. Hoezo is dat fraude?quote:
Ik weet niet, maar je boekhouding vervalsen om 'op papier' meer geld te hebben klinkt niet legaalquote:Op maandag 4 juni 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik in de maatschap zou stappen verdien ik op papier ook meer geld. Hoezo is dat fraude?
Discussie over kaas.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:45 schreef McGrath het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen wat dat gezeik nou allemaal is in dat vorige topic? mag ook in dm.
Als zzp'er moet je over 3 jaar cijfers laten zien. Ook dat kan ik niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik in de maatschap zou stappen verdien ik op papier ook meer geld. Hoezo is dat fraude?
Ik heb het ook niet over boekhouding vervalsenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar je boekhouding vervalsen om 'op papier' meer geld te hebben klinkt niet legaal
Aah zo! Snap m. Ook een prima leeftijd toch.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als zzp'er moet je over 3 jaar cijfers laten zien. Ook dat kan ik niet.
Maar m'n planning is om over 2 jaar uit huis te gaan. Als ik m'n studie afgerond heb en een vaste baan. Dan ben ik 23/net 24.
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:45 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)moppie_headbutt.html
Aber als ze niet op FOK! mag.
Misschien lees ik verkeerd. Ik hou mn waffel welquote:Op maandag 4 juni 2018 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over boekhouding vervalsen.
Vind dat best zonde van m'n geld. Dan blijf ik liever even thuis wonen om te sparen. Maar komt goed. Heb nog even.quote:
Blue waffle?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien lees ik verkeerd. Ik hou mn waffel wel
Fijn, hoe lang? Dan weet ik wanneer ik weer kan gaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien lees ik verkeerd. Ik hou mn waffel wel
Ja ligt eraan. Een huis kopen is tegenwoordig ook niet meer zo appeltje eitje.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind dat best zonde van m'n geld. Dan blijf ik liever even thuis wonen om te sparen. Maar komt goed. Heb nog even.
Ging over jouquote:Op maandag 4 juni 2018 12:45 schreef McGrath het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen wat dat gezeik nou allemaal is in dat vorige topic? mag ook in dm.
Ah bah, je bent alleen maar uit op seks?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zit je me nou te cockblocken? Gelukkig wel een vrouw die het doet
Hoe ga je het anders doen, huren is zonde zeg je netquote:Op maandag 4 juni 2018 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah bah, je bent alleen maar uit op seks?
Ik ben jaloers. Ik wil bij je wonen.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zit je me nou te cockblocken? Gelukkig wel een vrouw die het doet
Platonisch.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe ga je het anders doen, huren is zonde zeg je net
denk je dat hij na al dat fietsen daar nog toe in staat isquote:Op maandag 4 juni 2018 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks is gratisquote:
Als je bij me wilt wonen dan wordt er sowieso geneuktquote:Op maandag 4 juni 2018 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
je aangename gezelschap dan zekerquote:Op maandag 4 juni 2018 12:49 schreef xcachet het volgende:
Seks is niet het enige betaalmiddel naast geld hoor, CK.
Het is of seks of dingen kopen die ook geld kosten. Denk niet dat hij genoegen neemt met dat je zijn benen elke keer scheert voor hem.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:49 schreef xcachet het volgende:
Seks is niet het enige betaalmiddel naast geld hoor, CK.
Lijkt wel een Niels postquote:Op maandag 4 juni 2018 12:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als je bij me wilt wonen dan wordt er sowieso geneukt
Is goed, welkom. Het strand is 5 km verderop, genoeg maneges hier en ook genoeg horeca, maar daar werk je dus nietquote:
hahaquote:Op maandag 4 juni 2018 12:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk je dat hij na al dat fietsen daar nog toe in staat is
Waar is hierquote:Op maandag 4 juni 2018 12:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is goed, welkom. Het strand is 5 km verderop, genoeg maneges hier en ook genoeg horeca, maar daar werk je dus niet
Jeetje.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is goed, welkom. Het strand is 5 km verderop, genoeg maneges hier en ook genoeg horeca, maar daar werk je dus niet
Mooi gezegd vriendquote:Op maandag 4 juni 2018 12:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als je bij me wilt wonen dan wordt er sowieso geneukt
Maar jij wilt wel in het weekend bij Mortaxx wonen en ik mag zoiets dan weer niet doen bij Samzz, gelijke monniken, gelijke kappen.quote:
Lekker jonge, wat heb je toen besteld?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker man ik woensdag voor het laatst
echt ranzig ben jequote:Op maandag 4 juni 2018 12:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die ene grote chicken burger, daar een medium menu van en mckroket
Je wil mij geen 7 dagen in je huis hoor. Dan ren je gillend weg en ben je gauw dakloos.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar jij wilt wel in het weekend bij Mortaxx wonen en ik mag zoiets dan weer niet doen bij Samzz, gelijke monniken, gelijke kappen.
Heb nu ook zin in macquote:Op maandag 4 juni 2018 12:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima jongen. Nog 10kg te gaanquote:Op maandag 4 juni 2018 12:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Thanks vriendquote:Op maandag 4 juni 2018 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima jongen. Nog 10kg te gaan
Je mag best naar buiten hoor. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wil mij geen 7 dagen in je huis hoor. Dan ren je gillend weg en ben je gauw dakloos.
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je mag best naar buiten hoor. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
6 teveel.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar 6 topics vanwege luchtalarm. FOK is echt dood
Zijn DBS bunker ingevlucht na het afgaan van het luchtalarm. Zal ie zo vast een topic over openenquote:
Janken achter zijn bureautjequote:
Waar kan ik tekenen? Kan ik komen proef logeren?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je mag best naar buiten hoor. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
quote:
Plausibelquote:Op maandag 4 juni 2018 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat, heeft ie weer eens een ban aan de broek hangen?
Onophoudelijke diarree is een beetje hoe ik jou als user zou omschrijven.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:09 schreef ArtistA het volgende:
ik doe aan proefjes op sommetjes...
onlangs ben ik maar gewoon lid geworden van de SP. Mannetje heeft geen verstand van politiek en wilde gewoon even kijken wat er zou gebeuren...
Ik kreeg onophoudelijke diarree. En nu heb ik pijn aan mun sterretje.
Ik heb het pasje maar doorgeknipt, maar ik lijk ze niet af te kunnen schudden.
PKKSP!
He dit is mijn tekstquote:Op maandag 4 juni 2018 11:58 schreef xcachet het volgende:
Dus ik mag users niet vragen mij met rust te laten?
Mag ik weten waarom mijn post verwijderd is? Stond niks beledigends in of iets wat tegen de Algemene Voorwaarden in ging in.
o fijn. Weet ik dat ik daar niet mee op hoef te houden.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onophoudelijke diarree is een beetje hoe ik jou als user zou omschrijven.
Kijk.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf af van mannen die al bezet zijn.
In Paint, ja tuurlijk, zo vaak als je maar wiltquote:Op maandag 4 juni 2018 13:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen? Kan ik komen proef logeren?
hmm?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:09 schreef Catkiller het volgende:
Zoals we al liepen te lachen gisteren blijkt VK er niet mee om te kunnen gaan
sowquote:Op maandag 4 juni 2018 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Huh Azpi bestaat niet meer?!
Doet me denken aan Windows dat na een tijd van updaten toe is aan een format en een clean install om alle achtergebleven junk weg te krijgen.
Zal zijn eigen account hebben opgeheven.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Doet me denken aan Windows dat na een tijd van updaten toe is aan een format en een clean install om alle achtergebleven junk weg te krijgen.
Jeetje vent, heb je weleens van de uitspraak 'zij die de eerste steen werpen' gehoord?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
geef mij maar een stapeltje danquote:Op maandag 4 juni 2018 13:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jeetje vent, heb je weleens van de uitspraak 'zij die de eerste steen werpen' gehoord?
Heb je het idee dat iemand daarop zit te wachten?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
o fijn. Weet ik dat ik daar niet mee op hoef te houden.
Er was geen patch meer die hem op juiste pad kon brengen.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Wij zijn het verzet tegen de fascistische roversbenden die onze vrijheid durven inperken.quote:
Schoont de servers lekker op.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:16 schreef LCMS het volgende:
Wel zielig voor Danny, nu gaan al die tere zieltjes die even mad zijn hun account laten verwijderen
Wij zagen allemaal ook wel dat het steeds slechter met hem gingquote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er was geen patch meer die hem op juiste pad kon brengen.
Ik heb alles opgeslagen en al naar zijn huisadres gestuurdquote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Wel slim, nu komt zijn vriendin niet meer achter alle stomme berichtjes.
Heb zijn vriendin gisternacht alles al verteld.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Wel slim, nu komt zijn vriendin niet meer achter alle stomme berichtjes.
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wij zijn het verzet tegen de fascistische roversbenden die onze vrijheid durven inperken.
Houzee!
Echt hèquote:Op maandag 4 juni 2018 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Die is toch zo terug met een nieuwe account, wat moet hij anders doen tijdens zijn geestdodende werk
Hij gaf wel dusdanig veel om fok jaquote:Op maandag 4 juni 2018 13:20 schreef Catkiller het volgende:
Die is toch zo terug met een nieuwe account, wat moet hij anders doen tijdens zijn geestdodende werk
Gelukkig ben ik vrienden met hem op de Xboxquote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij gaf wel dusdanig veel om fok ja
Ga je hem missen?
Sorryquote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef xcachet het volgende:
Vind dat sommige users zich hier heel onaardig en kwetsend uitlaten over andere (ex) gebruikers.
Je was echt gek op m hequote:Op maandag 4 juni 2018 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf af van mannen die al bezet zijn.
dit zijn geen stenen..quote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hier heb je een voorbeeld:
[ afbeelding ]
waarom deed je in het vorige topic dan zo onaardig tegen ama?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef xcachet het volgende:
Vind dat sommige users zich hier heel onaardig en kwetsend uitlaten over andere (ex) gebruikers.
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je het idee dat iemand daarop zit te wachten?
sow, hopla, gestrekt been erinquote:Op maandag 4 juni 2018 13:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom deed je in het vorige topic dan zo onaardig tegen ama?
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef xcachet het volgende:
was vroeger stukken erger..quote:
precies, vindicat stelt niks voor vergeleken met de ontgroening op FOK!quote:Op maandag 4 juni 2018 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was vroeger stukken erger..
voordat je hier als newbie geaccepteerd werd, moest je eerst 2 maanden verbal abuse kunnen verdragen
Wie dan ook... niet te veel erover nadenken als iets je niet zint, maar gewoon negeren le_professeur... doe ik ook namelijk als iets mij niet zint: da ga ik het uit de weg en dan ga ik de confrontatie niet opzoeken, zoals jij zo onbehagelijk doet... maar ja, dat moet je allemaal lekker zelf weten, ik praat wel gewoon tegen iemand die niet zo gemeen doet tegen me. Ik ben dan wel de satan, maar ik ben niet slecht, dat maak je er helemaal zelf van.quote:
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2018 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet er nooit half in gaan, dan raak je zelf geblesseerd
is goed Vers4quote:Op maandag 4 juni 2018 13:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wie dan ook... niet te veel erover nadenken als iets je niet zint, maar gewoon negeren le_professeur... doe ik ook namelijk als iets mij niet zint, ga ik het uit de weg en ga ik de confrontatie niet opzoeken, zoals jij zo onbehagelijk doet... maar ja, dat moet je allemaal lekker zelf weten, ik praat wel gewoon tegen iemand die niet zo gemeen doet tegen me. Ik ben dan wel de satan, maar ik ben niet slecht, dat maak je er helemaal zelf van.
Vroeger kon je wel veel minder maken.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordat je hier als newbie geaccepteerd werd, moest je eerst 2 maanden verbal abuse kunnen verdragen
Echt he. Vind dat daar wel een disclaimer voor mag worden geplaatst.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef xcachet het volgende:
Heb je gesnoven?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wie dan ook... niet te veel erover nadenken als iets je niet zint, maar gewoon negeren le_professeur... doe ik ook namelijk als iets mij niet zint: da ga ik het uit de weg en dan ga ik de confrontatie niet opzoeken, zoals jij zo onbehagelijk doet... maar ja, dat moet je allemaal lekker zelf weten, ik praat wel gewoon tegen iemand die niet zo gemeen doet tegen me. Ik ben dan wel de satan, maar ik ben niet slecht, dat maak je er helemaal zelf van.
quote:
Precies. Toen was er echt zo'n kliekjesvorming. Maar ja toen werden er ook wel eens 5 SC's in een uur er doorheen gejast.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar hebben we dit pareltje weer aan te danken?quote:
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Precies. Toen was er echt zo'n kliekjesvorming. Maar ja toen werden er ook wel eens 5 SC's in een uur er doorheen gejast.
er waren dagen bij dat ik gewoon niet aan werken toe kwam..quote:Op maandag 4 juni 2018 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Precies. Toen was er echt zo'n kliekjesvorming. Maar ja toen werden er ook wel eens 5 SC's in een uur er doorheen gejast.
Nou, vond dat ze vroeger ook wel ver konden gaan hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vroeger kon je wel veel minder maken.
Ik heb mij toch aangepast?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom deed je in het vorige topic dan zo onaardig tegen ama?
Nu hebben nog maar 1 kliekje waar niemand bij wil zitten en een gezellige groepquote:Op maandag 4 juni 2018 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso periode 2008 tot 2012 ongeveer. Misschien na die tijd ook wel, maar toen kwam ik hier bijna niet meer.quote:
Oh toen postte ik hier nog nietquote:Op maandag 4 juni 2018 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso periode 2008 tot 2012 ongeveer. Misschien na die tijd ook wel, maar toen kwam ik hier bijna niet meer.
Dat doet me beseffen dat deze SC inmiddels bijna 10 jaar oud is.
Nouja, kreeg een preek dat het niet meer mag. Maar er wordt met twee maatstaven gewerkt merk ik.quote:
Lekker jankenquote:Op maandag 4 juni 2018 13:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nouja, kreeg een preek dat het niet meer mag. Maar er wordt met twee maatstaven gewerkt merk ik.
Je gedraagt je nu precies net als Azpiquote:Op maandag 4 juni 2018 13:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nouja, kreeg een preek dat het niet meer mag. Maar er wordt met twee maatstaven gewerkt merk ik.
Heb je daar ook contact met m, speel je samen of wat heeft dit voor verdere betekenisquote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vrienden met hem op de Xbox
en dan ga jij je ermee bemoeien.... moet je ook lekker zelf wetenquote:Op maandag 4 juni 2018 13:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou meid, lekker janken zeg. Dan post je toch lekker in de TV SC, je gaat zelf vrijwillig naar het afvoerputje van FOK!.
LEKKER JANKENquote:Op maandag 4 juni 2018 13:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
en dan ga jij je ermee bemoeien.... moet je ook lekker zelf weten
ik mag hier gewoon posten, net als jij. Kun je er niet tegen? Moet je misschien zelf ook op je passen letten...
Ik mag toch gewoon posten wat ik wil zolang ik de regels handhaaf?
Niet gelezenquote:Op maandag 4 juni 2018 13:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
die twee woorden gebruik je graag he?
zegt ook veel over jezelf.
Nee dat zegt iedereen hier, is niks.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
die twee woorden gebruik je graag he?
zegt ook veel over jezelf.
Dan moet je wel blokjes droge kaas eten hèquote:Op maandag 4 juni 2018 13:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, laten we er een familiebijeenkomst van maken
Weekendje weg enz?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, laten we er een familiebijeenkomst van maken
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin het nu wel weer een beetje zat te worden.
ik eet alleen de droge worstquote:Op maandag 4 juni 2018 13:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan moet je wel blokjes droge kaas eten hè
Dan log je toch gewoon uit als het je niet bevalt. En datzelfde geldt voor meerdere users hier.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan log je toch gewoon uit als het je niet bevalt. En datzelfde geldt voor meerdere users hier.
dat doen we toch ook..quote:
Doe gewoon eens normaalquote:Op maandag 4 juni 2018 13:41 schreef ArtistA het volgende:
ik klaag me al jaren een ongeluk in het openbaar... kom ik eindelijk daar waar ik het behoor te doen, mogen ze me ook al niet
Tere zieltjes.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom wordt alles dat ik post weggehaald? ;s
Wil je niet zo onaardig doen tegen Amarantha?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan log je toch gewoon uit als het je niet bevalt. En datzelfde geldt voor meerdere users hier.
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:41 schreef ArtistA het volgende:
ik klaag me al jaren een ongeluk in het openbaar... kom ik eindelijk daar waar ik het behoor te doen, mogen ze me ook al niet
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:41 schreef ArtistA het volgende:
ik mag mezelf ook verdedigen toch?
of riskeer ik dan banieren en zo?
Jezus, wat ben jij raarquote:Op maandag 4 juni 2018 13:42 schreef ArtistA het volgende:
zie je hoe dat mondje al meer en meer gewoon een recht streepje wordt?
ik speel graag met emoticonvicts.
Weet ik. Heb je nog wat nieuws te melden?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, wat ben jij raar
Sorry, jij hebt een slechte invloed op mequote:Op maandag 4 juni 2018 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je niet zo onaardig doen tegen Amarantha?
haha hel en satan hilarisch. Ben je soms 15 jaar oud?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:53 schreef ArtistA het volgende:
Ik weet dat ik niet mag pesten, maar er staat nergens geschreven dat ik julli3 ni3t de hel in mag trekken.
O maar jij doet wel aan pesten, merk ik al met mijn slakkenreceptoren. Ja, die heeft de satan ook...quote:Op maandag 4 juni 2018 13:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha hel en satan hilarisch. Ben je soms 15 jaar oud?
Vraag alsjeblieft je begeleider of hij even de router uit kan zetten.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
O maar jij doet wel aan pesten, merk ik al met mijn slakkenreceptoren. Ja, die heeft de satan ook...
Bedoel je niet begeilster?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag alsjeblieft je begeleider of hij even de router uit kan zetten.
Schaam je gerust voor het plaatsen van zo'n onsmakelijke opmerking. Bah bah.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag alsjeblieft je begeleider of hij even de router uit kan zetten.
Maar je snapt wel dat je nu raar gedrag vertoont?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:45 schreef ArtistA het volgende:
prof, als je niet normaal bent, kun je ook niet normaal doen. zo simpel is het in mijn leven nu eenmaal...
Vanillekwark heeft gezag en is derhalve een toffe userquote:Op maandag 4 juni 2018 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Gaan we nu weer vriendelijk doen, schatjes?
Ik snap dat jij het niet snapt. Ga maar even terug een hokje in.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je snapt wel dat je nu raar gedrag vertoont?
ik ben alleen vriendelijk tegen vrouwen.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Gaan we nu weer vriendelijk doen, schatjes?
Doei pinnedsxd ofzoietsquote:Op maandag 4 juni 2018 14:09 schreef ArtistA het volgende:
Ik snap nu in ieder geval dat het forum niet meer te redden is. De hoofdreden waarom ik weer eens kwam kijken...
Ach ja, jullie moeten het ook zelf doen.
Succes.
Ben bang dat dit weer een ander is, maar het is ook altijd hetzelfde. Wel uitdelen en janken als ze moeten incasseren.quote:
Tot ziensquote:Op maandag 4 juni 2018 14:09 schreef ArtistA het volgende:
Ik snap nu in ieder geval dat het forum niet meer te redden is. De hoofdreden waarom ik weer eens kwam kijken...
Ach ja, jullie moeten het ook zelf doen.
Succes.
Maar dat is omdat ze ziek zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 14:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ben bang dat dit weer een ander is, maar het is ook altijd hetzelfde. Wel uitdelen en janken als ze moeten incasseren.
ze hebben weer een onbeveiligde wifi verbinding gevondenquote:
Kwalijke zaak.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben weer een onbeveiligde wifi verbinding gevonden
ik begrijp dat die mensen contact nodig hebben met de buitenwereld, maar ik zit er niet op te wachten..quote:
Ik zie het gewoon wanneer hij online is en FIFA doet of op Netflix zit.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je daar ook contact met m, speel je samen of wat heeft dit voor verdere betekenis
Misschien rennen ze wel steeds weg tijdens het verlof omdat wij ze hebben weggepest, dat zou nog eens wat zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp dat die mensen contact nodig hebben met de buitenwereld, maar ik zit er niet op te wachten..
Wat is de gezellige groep danquote:Op maandag 4 juni 2018 13:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nu hebben nog maar 1 kliekje waar niemand bij wil zitten en een gezellige groep
Akkoord.quote:
Okee dan smartypants.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
juridisch gezien moet je een keuze maken of je gaat voor laster of smaad..
Klinkt als een besloten kliekjequote:
sow.quote:
Is ook moeilijk, zeker voor een KLB’erquote:Op maandag 4 juni 2018 14:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik wil graag de medemens helpen, maar met geesteszieken kan ik niet goed overweg
Prachtig, koester dat.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
We zijn al jaren hecht en laten elkaar nooit in de steek
Misschien, nu hij hier is overleden, eens een keer aanspreken en eventueel uithoren zodat wij ook op de hoogte kunnen worden gebracht.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon wanneer hij online is en FIFA doet of op Netflix zit.
Op de hoogte van wat?quote:Op maandag 4 juni 2018 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien, nu hij hier is overleden, eens een keer aanspreken en eventueel uithoren zodat wij ook op de hoogte kunnen worden gebracht.
Pardon?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch niet anders gewend?
Weet ik al en hij zal wel mad zijn anders laat je je account niet verwijderen.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van de reden en oorzaak van zijn verdwijning en hoe hij zich voelt
Hij was mad en heeft z'n account laten verwijderen.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe wat en waarom weet ik ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ik wil hier nog even wat meer informatie over hebben als het kanquote:Op maandag 4 juni 2018 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij was mad en heeft z'n account laten verwijderen.
Zijn we d'r toch. Nu misschien een interessanter onderwerp aanbreken?
nee, kan nietquote:Op maandag 4 juni 2018 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik wil hier nog even wat meer informatie over hebben als het kan
Dan moet je misschien even matties worden met Azpi op xbox live.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik wil hier nog even wat meer informatie over hebben als het kan
ik bepaal dit niet. dit is ons al uit hogerhand medegedeeldquote:Op maandag 4 juni 2018 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij dat soort dingen op het fok forum?
Denken dat ik een xbox heb vind ik best een beledigingquote:Op maandag 4 juni 2018 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan moet je misschien even matties worden met Azpi op xbox live.
Waar?quote:Op maandag 4 juni 2018 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bepaal dit niet. dit is ons al uit hogerhand medegedeeld
dit topic.quote:
laten we het hebben over erecte penissenquote:Op maandag 4 juni 2018 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij was mad en heeft z'n account laten verwijderen.
Zijn we d'r toch. Nu misschien een interessanter onderwerp aanbreken?
Ik erken VK niet als iemand van hogerhand, en nu?quote:Op maandag 4 juni 2018 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit topic.
of het vorige
ergens heeft vk dit al gezegd
jouw probleem denk ikquote:Op maandag 4 juni 2018 14:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik erken VK niet als iemand van hogerhand, en nu?
Ja jij stopt je dusdanig vaak vol met troep dat je haast zou zeggen dat het gevoel van vies normaal voor je is gaan worden en je het gevoel na het eten van troep daardoor niet meer als vies voelen zou bestempelen.quote:
Wat een verschrikkelijke aanname is dit zeg, walgelijkquote:Op maandag 4 juni 2018 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jij stopt je dusdanig vaak vol met troep dat je haast zou zeggen dat het gevoel van vies normaal voor je is gaan worden en je het gevoel na het eten van troep daardoor niet meer als vies voelen zou bestempelen.
Doe niet zo eng ;s kan je niet missenquote:Op maandag 4 juni 2018 14:52 schreef Zosk het volgende:
Ik ga denk ik ook mijn account laten verwijderen
hoelang nog voordat hij tong inhaalt? met de aantallen die hij post moet dat toch vrij snel gaan..quote:
Koop eerst een Xbox zodat ik je als vliend toe kan voegenquote:Op maandag 4 juni 2018 14:52 schreef Zosk het volgende:
Ik ga denk ik ook mijn account laten verwijderen
# 1 tong80 668.717quote:Op maandag 4 juni 2018 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoelang nog voordat hij tong inhaalt? met de aantallen die hij post moet dat toch vrij snel gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |