Hangtafel? Stehtisch bedoel je?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:33 schreef Already_in_use het volgende:
Ik hou meer van hangtafelverjaardagen.
Zwarte Piet én Kring-verjaardagen...!quote:Op maandag 4 juni 2018 09:31 schreef C.L.Werner het volgende:
De kring is gezelligheid, een hollandse traditie die niet verloren moet gaan.
Ja stehtisch.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Hangtafel? Stehtisch bedoel je?
En ja dan krijg je allemaal kleine kringetjes. Same difference.
Dat is toch geen kring, meer een rechthoek.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zwarte Piet én Kring-verjaardagen...!
[ afbeelding ]
Heerlijk, ik heb nu al zin in komend weekend!quote:Op maandag 4 juni 2018 09:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent zeker die viezerik die z'n nichtje aan het groomen is?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:47 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Heerlijk, ik heb nu al zin in komend weekend!
quote:Op maandag 4 juni 2018 09:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan naar dat kopje met die zoutstengels op die tafel! Wel klote als je helemaal aan de andere kant zit.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]Dit is geen echte kring!
Waar zijn de blokjes kaas met zilveruitje er op, en de rolletjes ham met augurkje er in? En de plakjes leverworst? Waar zijn die dan???De gevulde eieren??? De toastjes met salade??? De jonge jenever met schepje suiker voor opa???
Dikke nep, dit!
Ook dat ja! Wat een slechte gastvrouw daar zeg!quote:Op maandag 4 juni 2018 10:53 schreef Basutei het volgende:
[..]
Kijk dan naar dat kopje met die zoutstengels op die tafel! Wel klote als je helemaal aan de andere kant zit.
Nee hoor, zo een incest boy ben jij welquote:Op maandag 4 juni 2018 10:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Jij bent zeker die viezerik die z'n nichtje aan het groomen is?
So, goede comeback.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:13 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Nee hoor, zo een incest boy ben jij wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |