Ja heel erg spooky gezicht, heb ook eerst goed zitten kijken of ik het wel goed zagquote:Op zondag 3 juni 2018 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja, gewoon eng.
[..]
Inderdaad...ze weet het niet meer en is het kwijt.
Huh? Waar dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
We hebben toch heel veel gemist op de streams. SBS zegt dat het er heftig aan toe gaat
Tuurlijk, waarom zou dat niet mogenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
Mogen ze medicatie zoals paracetamol meenemen?
Ja nee, heel heftig...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
We hebben toch heel veel gemist op de streams. SBS zegt dat het er heftig aan toe gaat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
denk niet dat ze medicatie mogen uitdelen aan elkaarquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
Geen idee.. persoonlijke medicatie welquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
oh ja dat is natuurlijk zo. Sneu want ze beschermen echt goed tegen kou.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:59 schreef houdjemond het volgende:
Hagenesie; Mike had zo'n deken maar die was kapot snel afgepakt door de febo wegens gekraak. Was niet te doen.
Ja, zijn prima dingen ansichquote:Op zondag 3 juni 2018 23:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oh ja dat is natuurlijk zo. Sneu want ze beschermen echt goed tegen kou.
Ik heb ook wel eens op ongelijke grond geslapen en dat kan heel erg vervelend zijn... Maar die twee weken ben ik prima doorgekomen met paracetamol.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:05 schreef snetje het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Jessie zich verveeld...iedereen duikt zo snel mogelijk naar bed zodat het maar snel 9 juni is... het mag dan wel geen helder lichtje zijn maar ze komt bij mij tot nu toe gewoon over als ze is ...in tegenstelling tot Mike ..die is al veel te veel bezig met hoe hij bij de kijker over komt en favoriet kan worden ...neemt ook veel dingen over uit Utopia 1 zoals een Gio met de pittenzakken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |