Dank voor uw toelichting. We nemen het mee in ons oordeel.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:23 schreef Werkman het volgende:
[..]
Een traditioneel heterostel bestaande uit man en vrouw.
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Dank voor uw toelichting. We nemen het mee in ons bordeel.
Gezever over geluiden, bewegende spullen, dingen die zoek raken en op andere plekken worden terug gevonden, deuren die open en dicht gaan, gemommel in de slaapkamer, weet ik wat allemaal.quote:
Dat is fucked up.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:44 schreef Werkman het volgende:
Gezever over geluiden, bewegende spullen, dingen die zoek raken en op andere plekken worden terug gevonden, deuren die open en dicht gaan, gemommel in de slaapkamer, weet ik wat allemaal.
Man, die was waardeloos vergeleken met 1.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is fucked up.![]()
Wat als het waar is?
Nu kan ik niet meer slapen.
Heb nog steeds nachtmerries van Conjuring 2.
In 2 was het vooral die demonische non waar ik vaak nog wakker van lig. Die Valak.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Werkman het volgende:
[..]
Man, die was waardeloos vergeleken met 1.
En als het waar is hadden ze maar niet dichtbij een spoorlijn moeten gaan wonen.
Ik word altijd ongelooflijk moe van dit soort spookverhalen. Geesten zijn blijkbaar een soort entiteit zonder massa met een eigen persoonlijkheid, kunnen door muren vliegen en tegelijkertijd dingen verplaatsen. Oja, en ze zijn onzichtbaar, behalve als ze dat niet willen. Ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:44 schreef Werkman het volgende:
[..]
Gezever over geluiden, bewegende spullen, dingen die zoek raken en op andere plekken worden terug gevonden, deuren die open en dicht gaan, gemommel in de slaapkamer, weet ik wat allemaal.
Iedereen vind het boeiend, heeft theorieën en te veel fantasie
Ik? Ik maak met dit weer liever een krat bier leeg.
Ik zou niet weten hoe ik van padden thee kan maken.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:28 schreef the-eye het volgende:
Misschien moet je daar een keer opbezoek en dan neem je wat zelfgemaakte paddothee mee. Kunnen jullie het spook ontmoeten.
Heet water erover en drie minuten laten trekken.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik van padden thee kan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |