abonnement Unibet Coolblue
pi_180321503
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')
zoek je problemen

ik maak belgie helemaal kapoet als ik echt boos wordt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste debater 2022 zaterdag 7 juli 2018 @ 23:01:07 #277
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180321531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zoek je problemen

ik maak belgie helemaal kapoet als ik echt boos wordt
Je maakt in ieder geval de Nederlandse taal al kapot
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 7 juli 2018 @ 23:06:44 #278
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_180321671
Kroatie <3
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 7 juli 2018 @ 23:17:48 #279
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_180321914
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Kroatië of Frankrijk, de enige twee ploegen met kwaliteit die overgebleven zijn.

Moet je voorstellen dat we een finale België-Engeland krijgen, wat een blamage voor het voetbal :').
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_180331258
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Kroatië of Frankrijk, de enige twee ploegen met kwaliteit die overgebleven zijn.

Moet je voorstellen dat we een finale België-Engeland krijgen, wat een blamage voor het voetbal :').
Als dat de ploegen zijn die in de finale komen, dan zijn dat de ploegen die het verdiend hebben.
Ook geen 38
  zondag 8 juli 2018 @ 14:15:23 #281
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_180331437
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Kroatië of Frankrijk, de enige twee ploegen met kwaliteit die overgebleven zijn.

Moet je voorstellen dat we een finale België-Engeland krijgen, wat een blamage voor het voetbal :').
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 8 juli 2018 @ 14:19:47 #282
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180331520
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Kroatië of Frankrijk, de enige twee ploegen met kwaliteit die overgebleven zijn.

Moet je voorstellen dat we een finale België-Engeland krijgen, wat een blamage voor het voetbal :').
Vind Kroatië persoonlijk sinds de 0-3 tegen Argentinië heel erg ruk spelen... Ligt niet aan hun kwaliteiten want die zijn er zeker - eerder aan nervositeit en druk vermoed ik - maar zie niet in hoe ze meer de finale verdienen dan bv België.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 8 juli 2018 @ 14:20:59 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_180331540
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:19 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Vind Kroatië persoonlijk sinds de 0-3 tegen Argentinië heel erg ruk spelen... Ligt niet aan hun kwaliteiten want die zijn er zeker - eerder aan nervositeit en druk vermoed ik - maar zie niet in hoe ze meer de finale verdienen dan bv België.
België is kut en heeft veel te veel mazzel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 8 juli 2018 @ 14:23:07 #284
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180331593
quote:
14s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

België is kut en heeft veel te veel mazzel.
Kroatië wint 2x op penalty's zonder te overtuigen tijdens de wedstrijden zelf... Lijkt mij dat dat pas mazzel is.

Sorry maar denk dat je niet zo objectief bent in deze.

Ik zie Kroatië zelf trouwens graag in de finale want heb een hekel aan dat "it's coming home" gelul.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 8 juli 2018 @ 14:24:42 #285
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_180331632
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Kroatië of Frankrijk, de enige twee ploegen met kwaliteit die overgebleven zijn.

Moet je voorstellen dat we een finale België-Engeland krijgen, wat een blamage voor het voetbal :').
:')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_180331685
Ik denk dat Frankrijk m pakt, maar een finale Belgie Engeland vind ik wel verfrissend juist :P
-nee-
pi_180331711
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:23 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Kroatië wint 2x op penalty's zonder te overtuigen tijdens de wedstrijden zelf... Lijkt mij dat dat pas mazzel is.
Dat viel wel mee, gisteren had Kroatië meer pech dan geluk :). Veel kansen die er net niet in gingen, geblesseerde keeper, geblesseerde back en dan in de 116e minuut nog tegen een gelijkmaker aanlopen. Tegen Denemarken zat het nu ook niet bepaald mee, speler die de winnende kon maken wordt in de zestien neergehaald, enkel geel en de keeper stopt de pingel.

Hiermee wil ik niet zeggen dat Kroatië goed speelde, integendeel maar hoe de wedstrijden verliepen vind ik niet dat je kunt zeggen dat Kroatië geluk had.
  zondag 8 juli 2018 @ 14:32:46 #288
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180331822
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:28 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat viel wel mee, gisteren had Kroatië meer pech dan geluk :). Veel kansen die er net niet in gingen, geblesseerde keeper, geblesseerde back en dan in de 116e minuut nog tegen een gelijkmaker aanlopen. Tegen Denemarken zat het nu ook niet bepaald mee, speler die de winnende kon maken wordt in de zestien neergehaald, enkel geel en de keeper stopt de pingel.

Hiermee wil ik niet zeggen dat Kroatië goed speelde, integendeel maar hoe de wedstrijden verliepen vind ik niet dat je kunt zeggen dat Kroatië geluk had.
Ja gisteren heb ik enkel de 1e helft gezien want was zo saai dat ik in slaap viel :D Heb enkel de statistieken daarvoor en de 1e helft die niet bepaald fraai was. Tegen Denemarken idd pech maar verder gewoon een erg slechte wedstrijd. Natuurlijk is Denemarken taai maar imo kwam de kwaliteit van een Rakitic of Modric er totaal (nog?) niet uit.

Tegen Denemarken vond ik ze iig niet dominerend, dus op het pingel geval na is het gewoon mazzel imo als je doorgaat na een penaltyreeks. Ze erin schieten is natuurlijk ook een kunst maar het is voornamelijk willekeur en dus geluk of pech.

Maar zoals ik al zei, Kroatië staat er verdiend, maar ik zie niet in waarom zij of Frankrijk de enigen met kwaliteit zouden zijn. Zou eerder zeggen dat Engeland de enige is die nog geen tegenstander van groot formaat verslagen heeft dit WK.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_180331847
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:23 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

want heb een hekel aan dat "it's coming home" gelul.
Boooooooo.
pi_180331882
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:32 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja gisteren heb ik enkel de 1e helft gezien want was zo saai dat ik in slaap viel :D Heb enkel de statistieken daarvoor en de 1e helft die niet bepaald fraai was. Tegen Denemarken idd pech maar verder gewoon een erg slechte wedstrijd. Natuurlijk is Denemarken taai maar imo kwam de kwaliteit van een Rakitic of Modric er totaal (nog?) niet uit.

Tegen Denemarken vond ik ze iig niet dominerend, dus op het pingel geval na is het gewoon mazzel imo als je doorgaat na een penaltyreeks. Ze erin schieten is natuurlijk ook een kunst maar het is voornamelijk willekeur en dus geluk of pech.

Maar zoals ik al zei, Kroatië staat er verdiend, maar ik zie niet in waarom zij of Frankrijk de enigen met kwaliteit zouden zijn. Zou eerder zeggen dat Engeland de enige is die nog geen tegenstander van groot formaat verslagen heeft dit WK.
Wel eens met het laatste, ik vind ook dat die inderdaad nog weinig hebben laten zien of bewezen. Het grote verschil is voornamelijk dat het ze dit keer eens meezit en dat ze niet hebben lopen choken tijdens de pingels :).

Ook tegen een Kroatië, dat gisteravond helemaal fysiek op leek, hebben ze door die verlengingen, kaarten en blessures van de Kroaten alweer een voordeeltje. In de finale kan alles gebeuren denk ik. Frankrijk is kwalitatief misschien het sterkt maar moeten eerst nog maar langs België komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2018 14:35:48 ]
  zondag 8 juli 2018 @ 15:03:38 #291
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180332462
quote:
Is gewoon een vervelende act
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 8 juli 2018 @ 15:04:41 #292
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180332493
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 14:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wel eens met het laatste, ik vind ook dat die inderdaad nog weinig hebben laten zien of bewezen. Het grote verschil is voornamelijk dat het ze dit keer eens meezit en dat ze niet hebben lopen choken tijdens de pingels :).

Ook tegen een Kroatië, dat gisteravond helemaal fysiek op leek, hebben ze door die verlengingen, kaarten en blessures van de Kroaten alweer een voordeeltje. In de finale kan alles gebeuren denk ik. Frankrijk is kwalitatief misschien het sterkt maar moeten eerst nog maar langs België komen.
Ja denk dan ook dat Engeland gaat doorstomen naar de finale, al hoop ik stiekem op de Kroaten :)

Frankrijk lijkt me verder nog steeds de topfavoriet voor de winst, zowel tegen België als in de finale. Moeten ze daar komen natuurlijk maar denk dat Frankrijk wel wint dinsdag.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_180351284
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 15:04 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Moeten ze daar komen natuurlijk maar denk dat Frankrijk wel wint dinsdag.
Laten we het hopen ;)
  maandag 9 juli 2018 @ 11:55:54 #294
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_180351525
Grappig dat de meerderheid voor Frankrijk is, omdat de Belg zogenaamd tegen NL is.
Geef een wedstrijd Belgie vs Nederland en 99 procent vd Fransen is voor de Belgen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 9 juli 2018 @ 14:39:04 #295
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180354468
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2018 15:04 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja denk dan ook dat Engeland gaat doorstomen naar de finale, al hoop ik stiekem op de Kroaten :)

Frankrijk lijkt me verder nog steeds de topfavoriet voor de winst, zowel tegen België als in de finale. Moeten ze daar komen natuurlijk maar denk dat Frankrijk wel wint dinsdag.
Kroaten zijn op, twee verlengingen - dat werkt slopend. Engeland heeft een duidelijk voordeel daarin. Ik hoop ook op Kroatië, alleen al vanwege die fantastische namen, vrijwel alles eindigt op ic. Maar denk dat de kwaliteit van Frankrijk doorslaggevend zal zijn ..
"Hoka Hey!"
pi_180355579
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:51 schreef Anonymousz het volgende:
België mag geen eerder wereldkampioen worden dan Nederland
Dit.

X 100000.

Serieus.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180356352
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:55 schreef misteriks het volgende:
Grappig dat de meerderheid voor Frankrijk is, omdat de Belg zogenaamd tegen NL is.
Geef een wedstrijd Belgie vs Nederland en 99 procent vd Fransen is voor de Belgen
Kan mij geen moer schelen wat de Fransen vinden (van NL).

Ikzelf lees al jááááren lang genoeg forums/fora en websites en de anti-NL reacties zijn nooit van de lucht:

Dikke nekken, Hollanders, kezen, arrogante blablabla.

Misschien bedoelen de Belgen dan ook echt de Hollanders (dus de mensen uit Holland c.q. de Randstad), maar zo komt het in ieder geval nooit over.
Ik heb het idee dat als ze het hebben over Hollanders, ze gewoon de Nederlander in het algemeen bedoelen en dus ook de niet-Randstedeling uit b.v. Limburg, Zeeland, Brabant of Drenthe.

En vooral dat aspect maakt me boos; veel Belgen maken amper onderscheid.

(Ikzelf komt uit Zeeland/Brabant trouwens, en kan me 100% geen Hollander noemen).

Verder lees ik veel reacties die puur gericht zijn op het misgunnen en op jaloezie van veel Belgen, niets meer.

Geen haar op mijn hoofd die er ook maar een seconde aan denkt om voor die Belgen te supporteren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Salina op 09-07-2018 16:13:56 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_180356711
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:58 schreef Salina het volgende:

[..]

Kan mij geen moer schelen wat de Fransen vinden (van NL).

Ikzelf lees al jááááren lang genoeg forums/fora en websites en de anti-NL reacties zijn nooit van de lucht:

Dikke nekken, Hollanders, kezen, arrogante blablabla.

Allemaal misgunnen en jaloezie van veel Belgen, niets meer.

Geen haar op mijn hoofd die er ook maar een seconde aan denkt om voor die Belgen te supporteren.
Oei ik dacht dat nederlanders zich juist niet zo serieus namen..hahaha
  maandag 9 juli 2018 @ 16:11:38 #299
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_180356768
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:58 schreef Salina het volgende:

[..]

Kan mij geen moer schelen wat de Fransen vinden (van NL).

Ikzelf lees al jááááren lang genoeg forums/fora en websites en de anti-NL reacties zijn nooit van de lucht:

Dikke nekken, Hollanders, kezen, arrogante blablabla.

Allemaal misgunnen en jaloezie van veel Belgen, niets meer.

Geen haar op mijn hoofd die er ook maar een seconde aan denkt om voor die Belgen te supporteren.
Kom maar gewoon naar Antwerpen als we WK worden, wordt sowieso een ongeëvenaard feestje
pi_180356816
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:11 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Kom maar gewoon naar Antwerpen als we WK worden, wordt sowieso een ongeëvenaard feestje
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:10 schreef walhallus het volgende:

[..]

Oei ik dacht dat nederlanders zich juist niet zo serieus namen..hahaha
Ik heb mijn verhaaltje ietwat aangepast en hopelijk net wat verduidelijkt. Net voordat jullie mij reply-den.

Sinds wanneer zitten er zoveel Belgen op FOK trouwens. :@ :X
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')