Het lijkt mij wel dat ze preces de plek doorgegeven hebben , waar ze iets mochten neerzettenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze wisten toch niet waar ze zouden gaan bouwen/camperen..
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit, ik ben het LAPO hunten verleerd.
Zoals?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
Heb het idee dat die tatoo van mike bedekt is met vaste inkt om iets te verbergen
Zoals ik als eerder omschreef, een heel groepje "bad guy's", aan de andere kant van het terrein. Geloof me pak de popcorn er maar bijquote:Op zondag 3 juni 2018 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Deze Little camping op the prairie heeft dringend een bad guy nodig.
jawel ze zei dat ze voor dat ze naar hier kwam met iemand sliep dat altijd snurkte dus ik ga ervan uit dat dat haar vriend was ipv dat ze met haar moeder slaaptquote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
Nu heeft Jessie dus wél een vriend? Eerst zei ze van niet.
er zit niet leuks tussen, tot er een knappert binnen komt, dan word het slakkensporen trekkenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
Nu heeft Jessie dus wél een vriend? Eerst zei ze van niet.
Maar ze hadden het op dag 1 over relaties en toen zei ze dat ze geen vriend had.. lastig lastig.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
jawel ze zei dat ze voor dat ze naar hier kwam met iemand sliep dat altijd snurkte dus ik ga ervan uit dat dat haar vriend was ipv dat ze met haar moeder slaapt
Dat zou zeker mooi zijn. En dan twee rivaliserende kampen.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik als eerder omschreef, een heel groepje "bad guy's", aan de andere kant van het terrein. Geloof me pak de popcorn er maar bij
Swastika's e.d.?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet,ik ken mike niet...iets wat niet in beeld mag...
Preciesquote:Op zondag 3 juni 2018 14:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou zeker mooi zijn. En dan twee rivaliserende kampen.
geen vriend in utopia mss maar wel buitenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar ze hadden het op dag 1 over relaties en toen zei ze dat ze geen vriend had.. lastig lastig.
Of ze was even vergeten dat ze een vriend had..quote:Op zondag 3 juni 2018 14:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
geen vriend in utopia mss maar wel buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |