abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179578054
Iedereen is verward tegenwoordig, weet je wie ook psychisch is? Carrie Mathison die kan ook goed bipolair spelen.

quote:
41 procent van de Syriërs die in Nederland asiel hebben gekregen, kampt met psychische problemen. Ze zijn bijvoorbeeld vaak zenuwachtig en somber.
Ik wordt ook somber als ik dit nieuws lees, nu heb ik ook een psychische aandoening. 8)7 En van een psychische aandoening wordt ik zenuwachtig -O-

Ik heb hulp nodig!!! 24uur ondersteuning als het kan, want somber leven kan natuurlijk niet goed zijn.

Klacht: trend dat iedereen heeft een aandoening heeft tegenwoordig, straks zijn inbrekers nog verward of gijzelaars.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_179578130
Duidelijke klacht. Iedereen roept tegenwoordig ook maar dat men depressief is, wat uiteraard niet zo is.
pi_179578150
Niet op mensen inrijden en zeggen dat je dacht dat het een doorgaande weg was :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_179578208
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:23 schreef Aiciu het volgende:
Niet op mensen inrijden en zeggen dat je dacht dat het een doorgaande weg was :')
Doet me denken aan:

De jongens werden zo hard aangereden (5) dat er 3 slachtoffers waren en 1 belande letterlijk direct op het kerkhof.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 3 juni 2018 @ 12:38:15 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_179578339
Niet zo vreemd dat iemand psychische problemen heeft na een vlucht uit een oorlogsgebied.
pi_179578397
Ja, waarom zou je psychische problemen hebben als je een land van melk&honing bent ontvlucht?

:')

De autochtone bevolking in NL krijgt psychische problemen als de rente stijgt of HRA verminderd wordt. :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_179578418
Haten op Carrie :{w
pi_179578589
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:42 schreef Het_Bokje het volgende:
Ja, waarom zou je psychische problemen hebben als je een land van melk&honing bent ontvlucht?

:')

De autochtone bevolking in NL krijgt psychische problemen als de rente stijgt of HRA verminderd wordt. :')
Nog wel meer hoor!
Als het bier op is
Als het regent
Als het sneeuwt
Als het waait
Als wilders in de rechtbank zit
Na prinsjesdag
Tijdens oud en nieuwe
Het Wk
Songfestival
Meer vluchtelingen
En als laatste als zwarte piet weer in Nederland is
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179578627
Homeland _O_
Zonder wrijving geen glans
  zondag 3 juni 2018 @ 13:31:40 #10
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179579137
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:38 schreef TNA het volgende:
Niet zo vreemd dat iemand psychische problemen heeft na een vlucht uit een oorlogsgebied naar een gemakkelijk economisch lekkerland.
Fixed.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')