2 figuren die graag zichzelf horenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
pff, luisteren naar elkaar en laat elkaar uitspreken
Ik wil petunia'squote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mooie margrietjes door sjon zn tepels
ken iemand ruileh ?
madelief mag ook
Stap in de treeeiiiiin.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:42 schreef Aggie46 het volgende:
Dat vingertje. Ik heb er zo'n hekel aan[ afbeelding ]
ajbquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hakbijltje naar binnen smokkelen tijdens Utopendag
*chop*
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
neem ruim gloor![]()
![]()
eigen sloten eerst
Graties water Conjo's
Gunfactor moeten ze verdienen..dan moeten ze zich eerst bewijzenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zijn gewoon geen leuke mensen, zie ze ook niet snel de "gunfactor" krijgen .....
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
rooie Bieten Rooie
kom dr wel mee
Tweeling he ?!
ja ...
maar voel wel dak de drukte op zoek
wrd er moe van
Kwil dr bij zijn
. Jij bent echt de eerste van de 5e , echt dat kunnnen
maar weinig mensen zeggen he
.Ja
Ja Leuk, iets bereuken
het gaat supper goe toch?
ff afwachten tot de klad he
zal ik je ff likkeh
Nah ; maatje krijgen he
Ja ff luchteh
ben mezelf .. ,.. doe je knie ff omhoog
in slaap ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik lag even met oordopjes in.
Als je gaat letten op de "wahl,ahwahl jawahl weejahwahl" van Adriaan pleur je zo in slaap
Als het zo door gaat, gaat het net zo eindigen als Utopia USA vrees ik ....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
Gunfactor moeten ze verdienen..dan moeten ze zich eerst bewijzen
Gooi ze er morgen maar alle 9 tegelijk inquote:
bij christel was het gisteren unzensiertquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht al heeft weer iemand zijn zender open tijdens het pissen...
Die sloegen elkaar bijna de hersens inquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als het zo door gaat, gaat het net zo eindigen als Utopia USA vrees ik ....
Dat dacht ik met utopia 1 ook...kwam er gvd nog een utopia....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als het zo door gaat, gaat het net zo eindigen als Utopia USA vrees ik ....
Ik ben voorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die sloegen elkaar bijna de hersens in
Dat is Adriaan die Bassie lokt met z'n fluitje de hele dagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie fluit daar
rot ff op met je leuk fluiten
Ik vond het wel leuk. Daar werd ook echt niet ingegrepen door de regie. Geen SL, geen hulp. Was echt benieuwd hoe het verder zou gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist, heb maar een dag of tien gekeken denk ik ....
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:00 schreef Aggie46 het volgende:
OMG....Adriaan praat tegen de zaadjes. Dattie ze morruguh gaat plantuh
Die begonnen alleen met een mension van heb ik jou daar..incl airconditioningquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Daar werd ook echt niet ingegrepen door de regie. Geen SL, geen hulp. Was echt benieuwd hoe het verder zou gaan
Ja prachtig gebiedquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die begonnen alleen met een mension van heb ik jou daar
haha fuck werd gecensureerd maar ze gingen wel naakt zwemmen in de vijver in utopia usa. heb het gezien tot het gencanceld werd. ruzie om een fucking koelkastquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Daar werd ook echt niet ingegrepen door de regie. Geen SL, geen hulp. Was echt benieuwd hoe het verder zou gaan
Oh jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wat was de reden dat het stopte, dat naakt zwemmen in puriteins Amerika misschien ?
Ik denk dat ze gewoon een programma met proefperiode hebben gekocht....bevalt het niet stoppen we..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wat was de reden dat het stopte, dat naakt zwemmen in puriteins Amerika misschien ?
Volgens mij was er ook een wekelijkse TV show, die viel dramatisch tegen dacht ik. Niemand keek.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een programma met proefperiode hebben gekocht....bevalt het niet stoppen we..
Ja precies...en volgens Amerikaanse maatstaven is utopia vreselijk saaiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een wekelijkse TV show, die viel dramatisch tegen dacht ik. Niemand keek.
deze?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:11 schreef redboyke het volgende:
wie is die met dat petje? je ziet hem amper op beeld
Mike dacht ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:11 schreef redboyke het volgende:
Je bedoelt die met dat aparte kapsel wat lijkt op een petje, vroeg iemand eerder vandaag ook al, Dat is Brendon.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:11 schreef redboyke het volgende:
Geen oud-utopiaan..ik zit echt niet op een herhaling te wachtenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik verlang echt nu al naar een nieuwe inwoner, het liefst een oud-Utopiaan .....
nee niet met hoofdband grijs t-shirtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bedoelt die met dat aparte kapsel wat lijkt op een petje, vroeg iemand eerder vandaag ook al, Dat is Brendon.
Hij draagt een hoofdband?
Mikequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee niet met hoofdband grijs t-shirt
Ze stonden 5:10 op...ze hebben meer dan genoeg materiaalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:14 schreef Yaksa het volgende:
Ze zijn allemaal nog op, gisteren lagen ze op dit tijdstip al in hun bedje.
Teruggefloten door de Febo omdat ze te weinig beeldmateriaal hebben?
Nee, maar die kan wel wat leven in de brouwerij brengen met verhalen etc ....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
Geen oud-utopiaan..ik zit echt niet op een herhaling te wachten
Gewoon een leuke gast erin die leven in de brouwerij brengt..maar geen utopiaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar die kan wel wat leven in de brouwerij brengen met verhalen etc ....![]()
Het is nu een saai zooitje, met weinig tot geen verhalen ......
Ja je wilt niet douchen maar doet het voor een anderquote:
Ik kijk al meer dan naar UTO1quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als dit nog twee weken zo door sukkelt, kijkt er echt niemand meer ....
Ja als je iemand anders schoonmaaktquote:
Ik hoor kreten niet te filmen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je wilt niet douchen maar doet het voor een ander
Alleen hetgeen het meest een sopje nodig had heeft ze overgeslagenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze is wel de enige die tot nu toe gedoucht heeft.
Met een bikini aanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze is wel de enige die tot nu toe gedoucht heeft.
Kweenie, maar volgens mij mag je dat deel helemaal niet met zeep wassen omdat je dan de natuurlijke zuurtegraad verstoord waardoor je weer andere problemen kunt krijgen. Gewoon water is genoeg.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen hetgeen het meest een sopje nodig had heeft ze overgeslagen
Haar haren waren belangrijkerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen hetgeen het meest een sopje nodig had heeft ze overgeslagen
Klopt helemaal. Jessie is nu best wel schoon.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, maar volgens mij mag je dat deel helemaal niet met zeep wassen omdat je dan de natuurlijke zuurtegraad verstoord waardoor je weer andere problemen kunt krijgen. Gewoon water is genoeg.
Maar er moet wel af en toe een natte lap overheen. Zeker als je ongesteld bentquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie, maar volgens mij mag je dat deel helemaal niet met zeep wassen omdat je dan de natuurlijke zuurtegraad verstoord waardoor je weer andere problemen kunt krijgen. Gewoon water is genoeg.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb nooit protesten tegen zeep gehad. Lekker frisquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar er moet wel af en toe een natte lap overheen. Zeker als je ongesteld bent
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb nooit protesten tegen zeep gehad. Lekker fris
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Deze 6 kijken is leuker dan de laatste 5 in Utopia 1.0quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:25 schreef juul. het volgende:
Vinden jullie het wat? Ik heb er nog geen kwartier van gezien, het kan me niet echt boeien.Utopia moe?
Ja wij mannen weten alles hierquote:
Ja, de gebruiken ze meestal als er teveel sop in gekomen is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Gesprekken hier ookje hebt wel vagina reinigers hoor
Heb nu een paar uur gekeken, ik vind de bewoners vooral nietszeggend .....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:25 schreef juul. het volgende:
Vinden jullie het wat? Ik heb er nog geen kwartier van gezien, het kan me niet echt boeien.Utopia moe?
Ze had een bikini aan en heeft alleen haar haren gewassen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je lult maar wat manquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, de gebruiken ze meestal als er teveel sop in gekomen is.
de haren die buiten het broekje uit staken?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze had een bikini aan en heeft alleen haar haren gewassen.
Stelletje zure wijven hierquote:
Dat wordt ook nog wat straks.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
de haren die buiten het broekje uit staken?
Komt door de zeep dat verstoord de zuurtegraadquote:
en ook geen stopcontact voor de epiladyquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat wordt ook nog wat straks.
Ik heb nog geen scheermesjes kunnen ontdekken.
Als een telefoon uit staat dan loopt de batterij toch ook nog leeg?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en ook geen stopcontact voor de epilady
Kannie is niet goed voor de zuurtegraad, snap dat danquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Kodowno heeft 10 stringetjes bij zich neem normaal ondergoed mee op survival
Alleen als je hem achterstevoren aantrektquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kannie is niet goed voor de zuurtegraad, snap dat dan
Een touwtje zou ontzurend kunnen werkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kannie is niet goed voor de zuurtegraad, snap dat dan
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:33 schreef Vinamp het volgende:
Met 12 strings strak gespannen, kun je gitaar spelen bij het kampvuur
Je moet creatief denken
Ja dacht het welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als een telefoon uit staat dan loopt de batterij toch ook nog leeg?
Zo is dat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Deze 6 kijken is leuker dan de laatste 5 in Utopia 1.0
Ik kan niet wachten tot we een week verder zijn. Meer mensen, hout bijna op, telefoon leeg, boormachine werkt niet meer, geld op, eten op, koffie opquote:
Ho ho ho je schat ons wel laag in?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik had ook PH graad kunnen typen maar dat snapt niemand hier.
ready for schulden in 3...2...1...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot we een week verder zijn. Meer mensen, hout bijna op, telefoon leeg, boormachine werkt niet meer, geld op, eten op, koffie op
Ja, dat zou mooi zijn, maar zover gaat het helaas niet komen vrees ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:35 schreef mazaru het volgende:
Ik kan niet wachten tot we een week verder zijn. Meer mensen, hout bijna op, telefoon leeg, boormachine werkt niet meer, geld op, eten op, koffie op
Ik heb zomaar het idee dat we dan ineens een SL krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
Anders tappen ze toch gewoon stroom van de camera's af...je moet creatief denken toch...geen wetten geen regels
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat zou mooi zijn, maar zover gaat het helaas niet komen vrees ik.
De FEBO gaat wel op tijd ingrijpen.
Of gewoon zonder beeld omdat er teveel stroom verbruikt wordtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat we dan ineens een SL krijgen
Het is het weer net niet he.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begrijp, dat mensen dit interessanter vinden dan de laatste week van Utopia 1.
Maar dat waren dan ook zaaddodende streams, come on dit is nu toch echt niet veel beter ?
Veeeel beterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begrijp, dat mensen dit interessanter vinden dan de laatste week van Utopia 1.
Maar dat waren dan ook zaaddodende streams, come on dit is nu toch echt niet veel beter ?
Het werkt zoals ik al zei prima om bij in slaap te vallenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
heerlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat John er als eerste uit gestemd gaat worden.
verstandige keuzequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
omdat die vroeg gaat slapen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
wat is onder een Boekjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht dat Jessie zei mag ik zo onder je rokje kijken
Boekje dus
Dan kun je er niet meer in staan. Was een voorwaarde van John.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:50 schreef Hagenesie het volgende:
Dat ze die tent niet lager maken. Het zeil tot aan de grond scheelt zoveel voor de kou en regen.
Hadden ze vanmorgen al ge-opperd. Vond Sjon niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:50 schreef Hagenesie het volgende:
Dat ze die tent niet lager maken. Het zeil tot aan de grond scheelt zoveel voor de kou en regen.
Jij zegt het en ik dacht hetquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als dit nog twee weken zo door sukkelt, kijkt er echt niemand meer ....
Toch belachelijk. Ze kunnen de hele dag staan en in de tent leggen liggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan kun je er niet meer in staan. Was een voorwaarde van John.
John is een vreselijk baasje , ik moet hem nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hadden ze vanmorgen al ge-opperd. Vond Sjon niet zo'n goed idee.
Daar heeft John dan niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En hij beslist dat alleen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hadden ze vanmorgen al ge-opperd. Vond Sjon niet zo'n goed idee.
John kan me wat, dan bukt hij maar, nu tocht het eronder door.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
de mijne ook maar je ligt niet op de grond met rondom een groot gapend gat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
mijn raam staat wijdopen snachts heur
Hoi Brandonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
Brandon vraagt zich af of er mensen naar de livestream kijken.
Ik zeg niks
dat is een heel verschil met zo buiten slapenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
mijn raam staat wijdopen snachts heur
let the hungergames beginquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je moet een heel groot wijf hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de mijne ook maar je ligt niet op de grond met rondom een groot gapend gat.
nouhouquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de mijne ook maar je ligt niet op de grond met rondom een groot gapend gat.
John denkt wel over meer dingen niet na.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:53 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Daar heeft John dan niet over nagedacht.
Hij die ook vol blijft houden dat de twins gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
Brandon vraagt zich af of er mensen naar de livestream kijken.
Ik zeg niks
Wat zie ik die lach graag van zijn gezicht af gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij die ook vol blijft houden dat de twins gewonnen hebben![]()
Ik vind hem wel lief.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij die ook vol blijft houden dat de twins gewonnen hebben![]()
Hoe is het mogelijk hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:57 schreef Tengano het volgende:
Ze hebben het allemaal over Uto 1
Dat zijn echt van die reality verslaafden
Echt belachelijk volk, zonde van je tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lief.
[..]
Hoe is het mogelijk he
Ja, vaak, heel jammer. Dacht echt dat ze hun eigen ding gingen doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:57 schreef Tengano het volgende:
Ze hebben het allemaal over Uto 1
Dat zijn echt van die reality verslaafden
Je hebt gelijk. Kga bankhangenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Echt belachelijk volk, zonde van je tijd
Ik snap ook niet dat dat allemaal maar goed wordt gevonden door de modjes van de feboquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, vaak, heel jammer. Dacht echt dat ze hun eigen ding gingen doen.
Ze eten al 3 dagen geen vlees, dus het kan wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
Als er ooit een stemming zou komen Utopia Vegan nou dan wist Adriaan het wel dan zou alles Vegan worden
Nou als er ooit een stemming zou komen Utopia nooit Vegan kan Adriaan oprotten, dat weet ik zeker
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze daar toch vrij goed in zijn,quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:01 schreef Hagenesie het volgende:
Ze moeten hier op tv toch echt iets leuks van maken anders is het zo van de buis.
Sjah..omdat het niet anders kanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze eten al 3 dagen geen vlees, dus het kan wel.
En dat zou ik heel jammer vinden. Ik keek al veel minder maar vind het toch gezellig zo'n rls op de achtergrond.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:01 schreef Hagenesie het volgende:
Ze moeten hier op tv toch echt iets leuks van maken anders is het zo van de buis.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
De Ironie de hele dag mensen gek maken met je gelul, en dan met oordoppen in slapen
Vegetarisch is iets anders dan Veganquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze eten al 3 dagen geen vlees, dus het kan wel.
Vleeseters met rust laten, heel simpel, dat opdringen van een levensstijl is stierlijk vervelendquote:
Ik hoop ook dat het wat wordt. Alleen al omdat het hier gezellig is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze daar toch vrij goed in zijn,
ik vind de uitzendingen aanzienlijk levendiger dan de streams
Echt hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vleeseters met rust laten, heel simpel, dat opdringen van een levensstijl is stierlijk vervelend
Dat dusquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vleeseters met rust laten, heel simpel, dat opdringen van een levensstijl is stierlijk vervelend
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het wat wordt. Alleen al omdat het hier gezellig is.
De febo zorgt er wel voor dat er genoeg content te halen is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
De febo zorgt er wel voor dat er genoeg content te halen is.
Als het nodig is gooien ze vanzelf wel een bommetje
Dat dus… die 6 verwachtte al elke dag een Nieuwe, dat die niet komen zegt al genoeg dat Regie hun gemodder tot nu toe prima TV vindtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
De febo zorgt er wel voor dat er genoeg content te halen is.
Als het nodig is gooien ze vanzelf wel een bommetje
Nadeel misschien is dat ze in de zomer ermee starten. Weet niet of dat invloed heeft voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dus… die 6 verwachtte al elke dag een Nieuwe, dat die niet komen zegt al genoeg dat Regie hun gemodder tot nu toe prima TV vindt
Dat dus, en ze hebben altijd BillyJohn (de nieuwe stoorzender) nogquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dus… die 6 verwachtte al elke dag een Nieuwe, dat die niet komen zegt al genoeg dat Regie hun gemodder tot nu toe prima TV vindt
[..]
Als HuisTrol/Irritator doet 'ie het goed jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat dus, en ze hebben altijd BillyJohn nog
Zat, zijn al niet meer op 2 handen te tellenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:11 schreef Hagenesie het volgende:
Heb nog niet veel gekeken. Zijn er al streamlocks geweest?
Sommige zijn al 18 uur op nuquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
idd opmerkelijk, gister om 22.00 plat en nu...
Dat zei ik een uur geleden al.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
idd opmerkelijk, gister om 22.00 plat en nu...
Mwaho, alle Utopia 1 kijkers, krijg je sowieso mee omdat die nieuwsgierig zijn en de verleiding niet kunnen weerstaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Ze hebben vandaag nog geen minuut reclame gemaakt voor de Utopiadag op 9 juni. Weer een faal. Dat had meteen in de uitzending moeten zitten a.s. maandag.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zat, zijn al niet meer op 2 handen te tellen
ja hoor Christel heeft het een paar keer geroepen l ensamen hebben ze het er ook over gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Ze hebben vandaag nog geen minuut reclame gemaakt voor de Utopiadag op 9 juni. Weer een faal. Dat had meteen in de uitzending moeten zitten a.s. maandag.
klaarwakker sjon 1963quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mwaho, alle Utopia 1 kijkers, krijg je sowieso mee omdat die nieuwsgierig zijn en de verleiding niet kunnen weerstaan.
Als ze wat spectaculairs hebben, zullen er ook wel wat meer promo's komen denk ik
ze hebben gisteren al heel wat beltegoed verspeelt om achter het nummer van Boer John te komenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
Eens echt stoer doen en zelf kippen houden en slachten als je vlees wil eten.
En dat ze dan jarig isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja hoor Christel heeft het een paar keer geroepen l ensamen hebben ze het er ook over gehad.
ja dit was toch een onnodige streamlock eigenlijk ze waren gewoon gezellig aan het praten. en nu opeens stilquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
Afgevallen… SL
Voedseldroppings naderen
Dat is Jessie.quote:
Bijvoederen? tot hoelang mag dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
Afgevallen… SL
Voedseldroppings naderen
Jetsers schatte in al 3 kilo kwijt te zijn.. dat vond Regie blijkbaar niet passenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja dit was toch een onnodige streamlock eigenlijk ze waren gewoon gezellig aan het praten. en nu opeens stil
Die wordt wel weer omgewisseld voor een nieuwe...ennnn hij doet het opeens weerquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:21 schreef Tengano het volgende:
Ja John, ze hebben er natuurlijk wel gewoon kraanwater in gedaan knurft
Tsja, als ze gaan omvallen of gaan proberen de bakstenen van Sjons Yellow Brick Road op te etenquote:
Meertje is aangelegd en er zat een zeil onder zijn het meneertjequote:
3 kilo in 3 dagen? ze heeft gewoon amper water gedronken denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jetsers schatte in al 3 kilo kwijt te zijn.. dat vond Regie blijkbaar niet passen
Ik ook niet hoor, 1 bacterie en je kan de John zijn alquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou voor degelijks gebruik toch niet vertrouwen op zo'n filter
Pussyquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou voor dagelijks gebruik toch niet vertrouwen op zo'n filter
zo voor de grap zeggen ja 3 stemmen hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:21 schreef tonja het volgende:
Jessie: IK HEB ZE NIET MEER AANGERAAKT HOOR! IK HEB ZE NIET AANGERAAKT!
Ik blijf liever levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |