ik eet ook altijd wat de pot schaft.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon is van 1961
andere tijd
je at wat de pot schafte
omg Sjon ..
hou je smoel 24uur uitdaging
gedraag je niet als een kerel van 120
Nou nou ze maakt wat kwijtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef chufi het volgende:
Jessie maakt alles kapot met haar stuntelig gedrag
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat een tyes allemaal hier he zegt christel echt een uitdaging, ja echt zegt jessie
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef Gladiolio het volgende:
Sjon moest vroeger eten wat de post schafte.
Juist van hem zou je dan verwachten, dat hij niet zo zou zeuren over het eten, want dan lust je werkelijk alles.
Ja, Brandon een bij zijn navel vanmiddag, Christel heeft hem er uit gehaaldquote:
Ik schaam me voor deze gast ...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon is van 1961
andere tijd
je at wat de pot schafte
omg Sjon ..
hou je smoel 24uur uitdaging
gedraag je niet als een kerel van 120
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]mooi is dat ja. Juist de types die daar over beginnen zijn de grootse kieskeurige miezemuizen
mja ik weet niet of ik brandnetelsoep zou lusten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef Gladiolio het volgende:
Juist van hem zou je dan verwachten, dat hij niet zo zou zeuren over het eten, want dan lust je werkelijk alles.
En jij lust geen Whoppersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]mooi is dat ja. Juist de types die daar over beginnen zijn de grootse kieskeurige miezemuizen
Precies, ik lees hier terug over vegaterror, maar de enige die echt moeilijk doet is meneer ik lus alleen bier en wosjt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:01 schreef Gladiolio het volgende:
En in de ketel gegooid? Eiwitten !!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Brandon een bij zijn navel vanmiddag, Christel heeft hem er uit gehaald
Smaken nergens naarquote:
Ach, met een blokje bouillon kun je overal soep van maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
mja ik weet niet of ik brandnetelsoep zou lusten.
kijk ik lust niet veel , maar ik geef mij ook niet op , maar ik kan mij voorstellen dat als je je opgeeft dat je toch wel alles moet lusten , anders blijf mooi thuisquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
mja ik weet niet of ik brandnetelsoep zou lusten.
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
kijk ik lust niet veel , maar ik geef mij ook niet op , maar ik kan mij voorstellen dat als je je opgeeft dat je toch wel alles moet lusten , anders blijf mooi thuis
ze gaat Eifan pletteh..quote:
ben meer het type dat het zou opdrinken als ik al 2 dagen honger zit te lijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
kijk ik lust niet veel , maar ik geef mij ook niet op , maar ik kan mij voorstellen dat als je je opgeeft dat je toch wel alles moet lusten , anders blijf mooi thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |