Dat dus! Heel naar mannetje!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
Veggie wil het kijkend publiek al pleasen met politiek correct BS.. nix roken nix beest eten nix luxe leven.. maar dat is zijn eigen ego , misselijk mannetje weer.. altijd hetzelfde VeggieReligie door de strot douwen
want anti alles begint kan subiet anti alles eindigenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Het begint weer … De AntiAlles is binnen
Niet dat bloed Bum.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Moet je jessie even in de gaten houden.
dus dat...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:53 schreef Gladiolio het volgende:
Je hoort weinig nieuws.
Ze herhalen keer op keer dezelfde 'plannen'.
Vind Je? Best wel goed gedaan tot nu toequote:
En Jessie ;die heeft ballonnen en slingers bij.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:55 schreef Gladiolio het volgende:
De enige die zich goed voorbereid lijkt te hebben is Adriaan.
Ze staat gewoon te plassen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zowat klaarkomen….![]()
[ afbeelding ]
Jesss… het Lotjegedragquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Brandon wil geld van evenementen niet afstaan.
John heeft nog niet eens geplast. Vinden ze normaal na 3 dagenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:58 schreef Prulke het volgende:
De enige die zich nu dus gewassen heeft is Jessie?
Gewassen ... gewassen ... Ze is ongesteld, mag ze eerst weleens een lap tussen haar benen halen. Dit noem ik geen wassen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:58 schreef Prulke het volgende:
Dat zal er wel als stroop uit gaan komen onderhandquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
John heeft nog niet eens geplast. Vinden ze normaal na 3 dagen
zweet ie eruitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mee eens... Had het allang afgeschermd gemaakt. Snap ook wel dat ze daar niet in haar blote kont gaat staan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewassen ... gewassen ... Ze is ongesteld, mag ze eerst weleens een lap tussen haar benen halen. Dit noem ik geen wassen.
Die zit straks 24/7 achter de PCquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:00 schreef sjampoeh het volgende:
jes: ik wil evenementen regelen, de financien doen, dingen regelen op de pc, maar ja dat kan nu nog niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twee en halve dag daar .. met 5 volwassenenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind Je? Best wel goed gedaan tot nu toe
Ja, deels, maar helemaal geen plas is niet goed hoor.quote:
Ik denk dat hij gewoon in de vijver heeft gepist maar dat mag niemand wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
sjon is uhhhh. sjon.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat zal er wel als stroop uit gaan komen onderhand
die gaat straks met een verrot niertje wegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nee toch ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat gedoe.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewassen ... gewassen ... Ze is ongesteld, mag ze eerst weleens een lap tussen haar benen halen. Dit noem ik geen wassen.
Als de Zeer Lange SL's starten gaat Regie ingrijpen.. het zijn tenslotte gecontracteerde acteurs met rechtenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
zet maar een plasgootje op de lijstquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, deels, maar helemaal geen plas is niet goed hoor.
Het is al zo lang bekend, dat Uto 2 gaat beginnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:00 schreef sjampoeh het volgende:
jes: ik wil evenementen regelen, de financien doen, dingen regelen op de pc, maar ja dat kan nu nog niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damschijven en komt een letter in voor verkoopquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:02 schreef Prulke het volgende:
Leuk, dat zagen zo... maar wat zijn we eigenlijk aan het doen?
Verplicht een doorspoel-infuusjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de Zeer Lange SL's starten gaat Regie ingrijpen.. het zijn tenslotte gecontracteerde acteurs met rechten
Ze heeft een plens water over zich heen gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:58 schreef Prulke het volgende:
Een CAT 345quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:04 schreef FloJo het volgende:
niet gelukkig met een schep??? wat wil je dan?
Kan niet anders, dan dat dit acteurs zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de Zeer Lange SL's starten gaat Regie ingrijpen.. het zijn tenslotte gecontracteerde acteurs met rechten
Kap jij eens met je gezeik.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze long-life accu's nu? al uren geen accuwissel gehoord….
Ze heeft zich gewassenquote:
Prima beslissing, want er is nix om te bouwen, dan zal er eerst eten. drinken, beltegoed en geld moeten komen.. en die Baas Grootkop doodslaan en aan de vissen voerenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:05 schreef chufi het volgende:
Mike wil alles evalueren en niet meer bouwen
John heeft een Duracell in zijn reet, hoor je dat niet dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Hebben ze long-life accu's nu? al uren geen accuwissel gehoord….
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee volgens de cos nietquote:
er was net een cap dat ze in een bikini wat water over zich heen liet lopen.....quote:
onder een hnadoek of zyl .. zal best welquote:
Nee, heb er vraagtekens bij inmiddels.quote:
Is ie gebruikt vandaagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:10 schreef Angelique61 het volgende:
Is de telefoon nog niet leeg, die kan niet opgeladen worden toch...
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
er was net een cap dat ze in een bikini wat water over zich heen liet lopen.....
goordoppen zijn het allemaal, Ga dan even een bosje in met een emmertje of bakje water en was je even goed.
owkee.. duidelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
er was net een cap dat ze in een bikini wat water over zich heen liet lopen.....
goordoppen zijn het allemaal, Ga dan even een bosje in met een emmertje of bakje water en was je even goed.
Het is een retromodel, die kunnen max 8 dagen stand-byquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:10 schreef Angelique61 het volgende:
Is de telefoon nog niet leeg, die kan niet opgeladen worden toch...
Laten we het hopen voor die anderen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
onder een hnadoek of zyl .. zal best wel
tis niet te harden anders .. jonge meid
kom op zeg..... zal wel
toch toch
Je kunt hem ook gewoon uitzetten als je hem niet gebruiktquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een retromodel, die kunnen max 8 dagen stand-by
Als ie uitstaat nog wel langerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die anderen maken zich vooralsnog helemaal niet druk om hun hygiene.... dat vind ik nog ergerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:11 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor die anderen.
Iets met een mengpaneel en boxen lijkt me wel essentineel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:10 schreef Soury het volgende:
Ik snap niet dat ze nu al denken dat mensen spullen kopen. Je moet wel even shinen
Sjahh.. en mogelijk berichten missen van Febo… er is ook nog steeds geen brievenbus.. de nood loopt langzaam opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon uitzetten als je hem niet gebruikt
Als ie uitstaat ja, tuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Van niet gebruiken gaat ie ook leeg
Oh okquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dus een beltegoed kaart kan niet /opwaarderen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oh ja das ook waarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon uitzetten als je hem niet gebruikt
pffff. echt erg. man man man. neem een restaurant! net zo vrolijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon denkt een hoop gedaan te hebben
vandaag ..
man man man man
man man man man
De accu niet .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus een beltegoed kaart kan niet /opwaarderen?
domme vraag
nee de feun . tot ze een iets kunnen regelenquote:
Daar was idd sprake van, maar een opgewaardeerde telefoon met een lege accu is ook niet zinvolquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus een beltegoed kaart kan niet /opwaarderen?
domme vraag
Ik mag toch hopen dat er de eerste tijd geen pc binnenkomt daar ...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:00 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die niet denk ikquote:
inderdaad. pc en internet is luxequote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er de eerste tijd geen pc binnenkomt daar ...
zonder pc geen webshop en geen "zakelijke" mailsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er de eerste tijd geen pc binnenkomt daar ...
Beloning beloofd op die datum?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:18 schreef Injetta het volgende:
Zijn ze al in paniek?
Ohhhh, tot 9 juni is het op,de blaren zitten en door een wonder hebben ze dan ineens eten en alles ??
Wat is hun idee in godsnaam van die 9 juni? Dat ze duizenden euro hebben of zo?
Tristan zeker weer?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee de feun . tot ze een iets kunnen regelen
water/stroom lappie
25,- opwaardeer kaart
in ruile voor een iets ..
armbandje van Mike
zeg maar wat
Ze wassen hun pruim niet. Dat is namelijk niet op stream. NSFW nooit van gehoordquote:
Mooi he? Totaal geen paniek, lekker beetje stenen leggen en zagen. Niemand klaagt over eten, een droge en warme plek om te slapen, spullen lekker op te kunnen ruimen of denkt gewoon een paar dagen vooruit.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:18 schreef Injetta het volgende:
Zijn ze al in paniek?
Ohhhh, tot 9 juni is het op,de blaren zitten en door een wonder hebben ze dan ineens eten en alles ??
nou hoeft toch niet on streamquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wassen hun pruim niet. Dat is namelijk niet op stream. NSFW nooit van gehoord
geld verdienen om eten en te kunnen bouwen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:19 schreef Injetta het volgende:
Gaat het nog om uit te vinden wat een ideale samenleving is of is het een race zsm een bedrijf te hebben?
UTO 1 fixatie.. volk kwam met hordes binnenstampen elke week...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:18 schreef Injetta het volgende:
Zijn ze al in paniek?
Hoorde iets over kettinkjes met zand en schijven van de bomen verkopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:18 schreef Injetta het volgende:
Zijn ze al in paniek?
Nee, ze hebben zoiets van even een weekje afzien en dan is het over en vervolgens zien ze zichzelf ala Utopia 1 in luxe leven en zaken doen. Maar hoe dit tot stand moet komen lijkt niemand ern idee van te hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:20 schreef Prulke het volgende:
[..]
Mooi he? Totaal geen paniek, lekker beetje stenen leggen en zagen. Niemand klaagt over eten, een droge en warme plek om te slapen, spullen lekker op te kunnen ruimen of denkt gewoon een paar dagen vooruit.
Alsof ze denken, dat het voor hen geregeld wordt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zoiets van even een weekje afzien en dan is het over en vervolgens zien ze zichzelf ala Utopia 1 in luxe leven en zaken doen. Maar hoe dit tot stand moet komen lijkt niemand ern idee van te hebben.
Ik denk het. Een rondleing van 2 uur over een terrein ter grootte van een voetbalveldje...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:22 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hoorde iets over kettinkjes met zand en schijven van de bomen verkopen.
Ze zullen ook een rondleiding rond de vijver gaan geven?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
gesjellugh
uit dat houten boshuisje
Zo ben jij hier ook terecht gekomen.quote:
Vitamines in je holquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sjon .. een plaatselijke kruidenier
ff fruit brengen en water
.. Sjon krijg lkkr de vinketering op za avond
draai je om buk es ff
Ze hadden het ook over de uitzending a.s. maandag.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk het. Een rondleing van 2 uur over een terrein ter grootte van een voetbalveldje...![]()
Dan kan je verzekert zijn dat het zo kwijt isquote:
De stenen en de hengel waren kutquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:26 schreef Prulke het volgende:
Als ze nou een talent hebben kunnen ze cursussen aanbieden.
Ik hoor ook niemand meer over de activiteit vissen in de Utopiavijver.
En dat allemaal voor ¤10, dan moet je ergens toch een steekje los hebben zitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk het. Een rondleing van 2 uur over een terrein ter grootte van een voetbalveldje...![]()
Handig, veel rauw gras daar, boktorren en wormen zijn dierlijk natuurlijk , die mogen die anderen hebbenquote:
Daarom hadden ze het over de uitzending a.s. maandag.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:27 schreef Prulke het volgende:
En dan nog... een markt? Ze hebben niks te verkopen en hoe willen ze marktlui bereiken zonder telefoon, of zijn die telepathisch begaafd?
Ze hopen dat marktlui van U1 ervan horen en spontaan komen...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:27 schreef Prulke het volgende:
En dan nog... een markt? Ze hebben niks te verkopen en hoe willen ze marktlui bereiken zonder telefoon, of zijn die telepathisch begaafd?
Ze hopen dat mensen van alles meenemen wat ze kunnen ruilen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
knaken maken de negende wat een volk waarvan
Nee, die zien het wel op tv en komen snel aanlopen, wat zo zal John zeggen het is Utopia, ze komen graag en tellen ¤100 neer om te mogen staanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:27 schreef Prulke het volgende:
Idd. Normaliter word je niet bekeken door zoveel kijkers en moet je het ook zelf zien te rooien.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hopen dat mensen van alles meenemen wat ze kunnen ruilen.
Ik vind dat zo geen nieuwe samenleving opzetten als ze van alles wordt toe geschoven.
Lekker creatief zijn, dingen uitzoeken, ga wat maken en verkopen.
Adriaan geeft het keer op keer aan, we moeten dingen maken om te verkopen.
Nee, Adriaan mocht niet zeggen ............... ik vind................... hij moet zeggen .................. ik vind dat.............quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:29 schreef Gladiolio het volgende:
Adriaan mocht net het woord 'ik' niet gebruiken bij het maken van de plannen.
Sjon doet nu niet anders.
Ik ga dit doen en ik ga dat doen.
Ja, ik zou het heel jammer vinden als ze van alles wordt aangedragen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:30 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Idd. Normaliter word je niet bekeken door zoveel kijkers en moet je het ook zelf zien te rooien.
Het moet verboden worden
Ja ook, maar hij moest ook als groep denken als hij iets wilde bouwen/ maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Adriaan mocht niet zeggen ............... ik vind................... hij moet zeggen .................. ik vind dat.............
Ze zijn zo heerlijk non actief.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hopen dat mensen van alles meenemen wat ze kunnen ruilen.
Ik vind dat zo geen nieuwe samenleving opzetten als ze van alles wordt toe geschoven.
Lekker creatief zijn, dingen uitzoeken, ga wat maken en verkopen.
Adriaan geeft het keer op keer aan, we moeten dingen maken om te verkopen.
lolquote:
Iedereen bij UTO 1 werd gefoulleerd op sigaretten, drank, spullen, spelinfo behalve contant geld of een pinpasquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:30 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Idd. Normaliter word je niet bekeken door zoveel kijkers en moet je het ook zelf zien te rooien.
Het moet verboden worden
Ik denk dat ze beter voor uien/wortels en half verrotte aardappels moeten gaan. Dat is meestal afvalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:34 schreef Yaksa het volgende:
John: "Appels kosten geen drol".
Wie heb ik dat vaker horen zeggen heul lang geleden?
Appels zijn peperduur dus John heeft niet overal verstand van.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter voor uien/wortels en half verrotte aardappels moeten gaan. Dat is meestal afval
Volgende keer kookt John, dan komt er ook geen gezeik van.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john voor de 10 keer dat er teveel chilliepoeder inzit
mietjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john voor de 10 keer dat er teveel chilliepoeder inzit
deukje appels .. voor de knolliesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Appels zijn peperduur dus John heeft niet overal verstand van.
Ik heb ze niet, niemand daar ookquote:
Volgens mij willen ze de markt van de voedselbank voor hun zelf overnemen en gaan dus bedelen om over datum produkten .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze willen graag iemand hebben die fruit en groente wil weggooien , of hun dat mogen hebben of over kopen , zegt christel , adriaan vind het een goed idee, en john ook wel adriaan is tegen het kopen van normaal fruit en groenten
Bikkel hoor die John.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john houd wel van pittig eten , hij houd van sambal , spruitjes met sambal
Ja dat bedoel ik gekneusd fruit wil ook niemand kopenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
deukje appels .. voor de knollies
kist 2,-
lkkr heurquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john houd wel van pittig eten , hij houd van sambal , spruitjes met sambal
.. kwestie van tijdquote:
Pittig eten is daarom helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. kwestie van tijd
net als de rode bosmieren
en overige steekdiertjes
met al dat eten voor het grijpen
Dit gaat mooi worden.Echt Utopia.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john is geen voorstander van dat de hele kist leeg gegeten wordt , maar john wil graag hebben dt iedereen het lust, christel zegt maar dat lukt toch niet .
Van dat beltegoed hadden ze bakken met eten kunnen kopemquote:
Een Gullit (Chip) Cap?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:44 schreef snetje het volgende:
Wat heeft Mike een rare pet op....
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:44 schreef snetje het volgende:
Wat heeft Mike een rare pet op....
[ afbeelding ]
Van mij mag gaat hij maar thuis etenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:46 schreef Gladiolio het volgende:
Nog een dag op deze manier en Sjon gaat er vandoor.
Jahjah maar "Die kist leegeten" was geen optie.. welk wel is me een raadsel met Megalomane Grootkop Stedenbouwer StenenSlepert Sjonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:45 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Echt niet. Ze hebben nog van die repen bij zich.
Christel heeft een punt. Dapper van haar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john zegt als we geld gaan maken , maar er wordt zo smerig gekookt , christel zegt je mag er niets van zeggen als je zelf niet kookt
Nee jammerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Van mij mag gaat hij maar thuis eten
Ja, van mij ook. Wat een gezemel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Van mij mag gaat hij maar thuis eten
Ohh whopperquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:47 schreef Bumfuzzle het volgende:
John houdt niet van burger king.
Nu mag ik hem al helemaal niet.
Stampie met peen en bockworstquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende keer kookt John, dan komt er ook geen gezeik van.
Oh, zitten er weer van die overdreven vegafiguren daar?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
christel eet vaak zo , maar ze gaat ook wel naar de burger king , dat vindt john tegenstrijdig
Je bedoelt dat de stem hen even vertelde, dat ze met hun poten van die kisten af moesten blijven?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahjah maar "Die kist leegeten" was geen optie.. welk wel is me een raadsel met Megalomane Grootkop Stedenbouwer StenenSlepert Sjon
ik lust mc donalds en burger king eten ook nietquote:
adriaan, maar christel is geen vega volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, zitten er weer van die overdreven vegafiguren daar?
Honger maakt burgers van de Mac zoet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik lust mc donalds en burger king eten ook niet
Eentje maar, maar die drukt, zoals we gewend zijn, als een Jehova zijn visie op de rest...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Afvalvoerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik lust mc donalds en burger king eten ook niet
Ik dacht in ene van wat doe Chipp daar?..Had hem nog niet gezien..quote:
Wat zeikt John dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
adriaan, maar christel is geen vega volgens mij
Breng jij hem even even prakkie zuurkool met worst dan.quote:
Helaas is dat wel zoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eentje maar, maar die drukt, zoals we gewend zijn, als een Jehova zijn visie op de rest...
quote:
Hij wil worstenquote:
Hadden we iets anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hij vindt dat ze smerig kooktquote:
quote:
Waarom zou ik ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Breng jij hem even even prakkie zuurkool met worst dan.
Ja snap niet dat velen er zo gek op zijn bahquote:
Een jehova inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eentje maar, maar die drukt, zoals we gewend zijn, als een Jehova zijn visie op de rest...
Oh, zo! Snapquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik dacht in ene van wat doe Chipp daar?..Had hem nog niet gezien..
OHHquote:
Te laatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john trekt zijn jas uit want hij is bang dat de jas anders gaat stinken
nou ze heeft gedoucht dus neem ik aan de rest ook gewassen... dus snap het niet zoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:52 schreef Gladiolio het volgende:
Jessie vond het heel belangrijk om haar haar te wassen.
Over de rest heeft ze het niet.
Daar kan een hele cos over gaan of ze haar doos heeft gewassen. Alsof dat altijd in beeld wasquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ze heeft gedoucht dus neem ik aan de rest ook gewassen... dus snap het niet zo
quote:
quote:
Mooiquote:
Naar Sjon? Verstandigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
john trekt zijn jas uit want hij is bang dat de jas anders gaat stinken
Ja dat was hetquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan een hele cos over gaan of ze haar doos heeft gewassen. Alsof dat altijd in beeld was
Het douchen en vooral de aanloop daarnaartoe, van Jessiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:57 schreef pullup het volgende:
Wat is de grootste prestatie van vandaag daar?
Okquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het douchen en vooral de aanloop daarvan, van Jessie
Jessie heeft eindelijk gedouched zonder dingen kwijt te rakenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:57 schreef pullup het volgende:
las in de Cos tot ze veul gedaan haddenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:57 schreef pullup het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las in de Cos tot ze veul gedaan hadden
geen idee wat
het maakt mij niet uit wat er precies gewassen is , je kunt makkelijk zonder de douche een aantal dagenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan een hele cos over gaan of ze haar doos heeft gewassen. Alsof dat altijd in beeld was
Blote Jetsers die eindelijk ging douchenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:57 schreef pullup het volgende:
overdreven na 2 dagenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blote Jetsers die eindelijk ging douchen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind er niet veel aan jammer genoegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |