abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179615653
quote:
9s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:40 schreef DKUp het volgende:
Special Edition van Red Dead Redemption 2 schijnt ¤85,- te zijn :+
:')

Ik wacht wel op de GOTY edition met alle (toekomstige) DLC. Is me bij Witcher 3 ook goed bevallen. :)
  dinsdag 5 juni 2018 @ 09:38:12 #152
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179615751
Ik snap die hype niet rond RDR2.
Ik heb de trailer gezien en ik ben totaal niet onder de indruk en heb al helemaal geen gevoel van dat ik die game moet halen.
Ik heb RDR1 gespeeld en ik vond er echt geen fuck aan, veel te traag en langdradig....

Waarom is iedereen hier zo hyped voor ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_179615778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 09:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik snap die hype niet rond RDR2.
Ik heb de trailer gezien en ik ben totaal niet onder de indruk en heb al helemaal geen gevoel van dat ik die game moet halen.
Ik heb RDR1 gespeeld en ik vond er echt geen fuck aan, veel te traag en langdradig....

Waarom is iedereen hier zo hyped voor ?
Omdat ik deel 1 episch vond en gezien de track record van Rockstar gaat dit ook weer gewoon episch worden.

Wat ik niet snap is dat iedereen altijd probeert te snappen waarom anderen hyped zijn voor iets, of iets kunnen waarderen wat buiten je persoonlijke smaak ligt. Verschillende mensen vinden verschillende dingen tof, niet alle games/films/muziek zijn voor jou en dat is oke.
pi_179615873
Deel 1 heb ik heel lang links laten liggen destijds, omdat ik helemaal niks met het Wilde Westen en cowboys heb, en de setting/locatie mij saai en eentonig leek.
Toen op een gegeven moment voor een tientje gekocht en ik bleek het een geweldige game te vinden (zij het niet zo tof al GTA).

Online kan me gestolen worden, maar de uitmelkerij (wil je alle story gerelateerde content hebben, dan moet je de Special Edition à 80/85 euro hebben) vind ik schandalig. Dat heeft Rockstar helemaal niet nodig, dit soort praktijken.
Ik zal deze dan ook zeker niet day one of full priced aanschaffen.

Wat dat betreft kunnen een hoop devs een voorbeeld nemen aan Santa Monica Studio (en CD Project Red natuurlijk).
Zij hebben een uitermate gepolijste en complete game afgeleverd zonder microtransactie geneuzel én zij hebben aangegeven dat dit de complete ervaring was.
Géén verschillende versies, géén dlc.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games dinsdag 5 juni 2018 @ 09:58:38 #155
181272 crew  Noppie2000
pi_179615977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
Géén verschillende versies, géén dlc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Witcher 3 heeft natuurlijk wel DLC gehad.
pi_179616449
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 09:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Omdat ik deel 1 episch vond en gezien de track record van Rockstar gaat dit ook weer gewoon episch worden.

Wat ik niet snap is dat iedereen altijd probeert te snappen waarom anderen hyped zijn voor iets, of iets kunnen waarderen wat buiten je persoonlijke smaak ligt. Verschillende mensen vinden verschillende dingen tof, niet alle games/films/muziek zijn voor jou en dat is oke.
Hear, hear. Kocht deel 1 na wat reviews te hebben gelezen. Dacht: dat wil ik wel proberen. En het was voor mij de game op de 360 die mij het beste bevallen is. Nu werd ik ook niet warm noch koud van de trailers die vrijgegeven zijn.

Dus ik wacht rustig de reviews af. En geheid dat Gamemania tegen die tijd opnieuw een actie heeft lopen. Doe ik wederom 2 games weg die maar liggen te liggen en dan haal ik RDR2 wel binnen voor een normale prijs. Dat of je loopt de MM binnen, die verkopen de nieuwste games ook voor een beter bedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 05-06-2018 10:52:51 ]
mag het weten
  Eindredactie Games dinsdag 5 juni 2018 @ 10:36:18 #157
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179616452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 09:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Omdat ik deel 1 episch vond en gezien de track record van Rockstar gaat dit ook weer gewoon episch worden.

Wat ik niet snap is dat iedereen altijd probeert te snappen waarom anderen hyped zijn voor iets, of iets kunnen waarderen wat buiten je persoonlijke smaak ligt. Verschillende mensen vinden verschillende dingen tof, niet alle games/films/muziek zijn voor jou en dat is oke.
Wijsheid. Eens trouwens wat RDR betreft.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 10:41:48 #158
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179616544

Gevonden in de broncode van de Warner Bros. Games website >:)
SOONY
pi_179616561
van het weekend even met de beta van the crew 2 gespeeld vond het niet echt bijzonder. zat binnen 20 minuten al aan de limiet en na een uurtje had ik alle races gewonnen die je kon doen.

Miscchien dat ik hem eens uit de budget bak ga vissen.

nogmaals bedankt voor de beta key JIMBO :)
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  dinsdag 5 juni 2018 @ 10:47:40 #160
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179616622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 10:42 schreef theclansman het volgende:
van het weekend even met de beta van the crew 2 gespeeld vond het niet echt bijzonder. zat binnen 20 minuten al aan de limiet en na een uurtje had ik alle races gewonnen die je kon doen.

Miscchien dat ik hem eens uit de budget bak ga vissen.

nogmaals bedankt voor de beta key JIMBO :)
Ik had dat ook wel een beetje, ik was redelijk snel door alle content heen. In de The Crew was er gewoon ontzettend veel content en ook best pittig en lange races. In deze Beta was alles kort en niet ingewikkeld.
Buiten dat was alles beter dan het eerste deel.
SOONY
  dinsdag 5 juni 2018 @ 10:57:06 #161
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179616746
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 10:47 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik had dat ook wel een beetje, ik was redelijk snel door alle content heen. In de The Crew was er gewoon ontzettend veel content en ook best pittig en lange races. In deze Beta was alles kort en niet ingewikkeld.
Buiten dat was alles beter dan het eerste deel.
Het voordeel is natuurlijk wel dat content altijd toe te voegen is. Als de gameplay van het begin af aan al rot is valt er weinig meer aan te doen.

Verder had ik dat ook, maar goed... het was maar een beta natuurlijk. Ik ga er even vanuit dat de uiteindelijke versie vol zit met races. En hopelijk gebruiken ze daarbij ook meer de ruimte die ze hebben. Langere A-B races, "triathlon races" enz
pi_179616788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 09:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik snap die hype niet rond RDR2.
Ik heb de trailer gezien en ik ben totaal niet onder de indruk en heb al helemaal geen gevoel van dat ik die game moet halen.
Ik heb RDR1 gespeeld en ik vond er echt geen fuck aan, veel te traag en langdradig....

Waarom is iedereen hier zo hyped voor ?
Precies dit ^O^. Wat een gaar spel en iedereen vind het tof :')..
  Redactie Games dinsdag 5 juni 2018 @ 11:05:18 #163
181272 crew  Noppie2000
pi_179616832
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 10:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden in de broncode van de Warner Bros. Games website >:)
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:13:53 #164
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179616982
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 10:41 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden in de broncode van de Warner Bros. Games website >:)
https://twitter.com/Hitma(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
pi_179617005
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies dit ^O^. Wat een gaar spel en iedereen vind het tof :')..
Maar goed dat er mensen zijn zoals jullie, een kleine groep elitegamers, die fier en dapper tegen de mening van het gros in gaan en games écht op waarde kunnen schatten. I.t.t. de casual, mainstream gamer die er met ogen open in trappen en plezier denken te hebben aan een game die eigenlijk gewoon gaar is zonder dat ze dat zelf door hebben.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:19:13 #166
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179617073
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Maar goed dat er mensen zijn zoals jullie, die games écht op waarde kunnen schatten. I.t.t. de casual, mainstream gamer die er met ogen open in trappen en plezier denken te hebben aan een game die eigenlijk gewoon gaar is zonder dat ze dat zelf door hebben.
Maar, als je er plezier aan hebt is er toch niks mis mee?
Dat is het hele idee van "entertainment" in het woord "entertainment industry".

Ik vond deel 1 wel leuk. Deel 2 oogt tot nu toe ook interessant wat mij betreft. En dat jij het een gare game vindt doet daar niks aan af.
Ik heb het zelf niet zo op die games als Dark Souls. Dat onvergeeflijke van zo'n game... het is niks voor mij. Maar ik snap dat er mensen zijn die dat een uitdaging vinden. Maar omdat ik het niks vind betekent het nog niet dat het een gare game is toch?
pi_179617148
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:19 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Maar, als je er plezier aan hebt is er toch niks mis mee?
Dat is het hele idee van "entertainment" in het woord "entertainment industry".

Ik vond deel 1 wel leuk. Deel 2 oogt tot nu toe ook interessant wat mij betreft. En dat jij het een gare game vindt doet daar niks aan af.
Ik heb het zelf niet zo op die games als Dark Souls. Dat onvergeeflijke van zo'n game... het is niks voor mij. Maar ik snap dat er mensen zijn die dat een uitdaging vinden. Maar omdat ik het niks vind betekent het nog niet dat het een gare game is toch?
Tuurlijk maakt het niet uit. Het is meer dat het voor sommige mensen zo verschrikkelijk moeilijk voor te stellen is dat mensen iets kunnen waarderen dat buiten hun smaak valt, dat ik vaak twijfel of ze niet ergens in het spectrum zitten.
pi_179617196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 09:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Witcher 3 heeft natuurlijk wel DLC gehad.
Uiteraard weet ik dat TW3 wel dlc heeft.
Ik heb CDPR er alleen tussen haakjes bij gezet omdat het ook een ontwikkelaar is waar veel studio's een voorbeeld aan kunnen nemen. Wellicht had ik hen er beter uit kunnen laten om verwarring te voorkomen.

Met verschillende versies bedoelde ik op storycontent waar je extra voor moet betalen, terwijl dat er gewoon standaard in hoort te zitten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:32:18 #169
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179617211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Tuurlijk maakt het niet uit. Het is meer dat het voor sommige mensen zo verschrikkelijk moeilijk voor te stellen is dat mensen iets kunnen waarderen dat buiten hun smaak valt, dat ik vaak twijfel of ze niet ergens in het spectrum zitten.
Ah, ik mistte even de sarstische toon in het stuk (ik kijk amper naar PI's :P ) en dacht dat je oprecht jezelf ook ging verheffen boven iemand anders puur op basis van smaak :D

Dat vind ik zo verschrikkelijk. Je ziet hetzelfde op de frontpage zodra er een bericht over een tv programma of over de radio gaat. Dan moeten er opeens allemaal mensen even melden hoe geweldig zij wel niet zijn dat tv voor achtergestelde paupers is en radio allemaal kut is. Daarom zijn zij beter dan de rest ofzo :r
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:51:16 #170
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179617408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Tuurlijk maakt het niet uit. Het is meer dat het voor sommige mensen zo verschrikkelijk moeilijk voor te stellen is dat mensen iets kunnen waarderen dat buiten hun smaak valt, dat ik vaak twijfel of ze niet ergens in het spectrum zitten.
Ik probeerde oprecht om te weten te komen wat die game zo leuk maakte voor anderen terwijl ik er niets aan vond.
Dat heeft niets met waardering te maken, hoewel waardering persoonlijk is.

Ik waardeer deze game niet,omdat ik hem niet leuk vond. Of beter gezegd, ik waardeer hem op een 3/10.

Als ik iets niet leuk vind dan ga ik niet speciaal hiervoor reageren zoals op de Frontpage gebeurt of waar dan ook.
Ik zal altijd willen weten wat iets zo leuk maakt als ik het anders heb ervaren :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_179617448
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Maar goed dat er mensen zijn zoals jullie, een kleine groep elitegamers, die fier en dapper tegen de mening van het gros in gaan en games écht op waarde kunnen schatten. I.t.t. de casual, mainstream gamer die er met ogen open in trappen en plezier denken te hebben aan een game die eigenlijk gewoon gaar is zonder dat ze dat zelf door hebben.
Sommige mensen hebben dat niet door nee, die kopen het naampje omdat het vorige deel ook leuk was.. ;).

Je komt behoorlijk over als een fanboy ipv om te kunnen gaan met mensen die een andere mening hebben dan jij!

De persoon die ik gequote heb, daar ben ik het mee eens. Niets meer en niets minder.

Dat jij plezier hebt in een game is prima, maar met hand en tand verdedigen is nergens voor nodig.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 12:01:53 #172
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179617565
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dat niet door nee, die kopen het naampje omdat het vorige deel ook leuk was.. ;).

Je komt behoorlijk over als een fanboy ipv om te kunnen gaan met mensen die een andere mening hebben dan jij!

De persoon die ik gequote heb, daar ben ik het mee eens. Niets meer en niets minder.

Dat jij plezier hebt in een game is prima, maar met hand en tand verdedigen is nergens voor nodig.
Ondanks dat je dus Poezenvanger quote heb ik het idee dat je het tegen mij hebt?
pi_179617588
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ondanks dat je dus Poezenvanger quote heb ik het idee dat je het tegen mij hebt?
Heb het toch echt tegen Poezenvanger :).
  dinsdag 5 juni 2018 @ 12:07:05 #174
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179617627
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heb het toch echt tegen Poezenvanger :).
ow, dan las ik het verkeerd :D
  dinsdag 5 juni 2018 @ 12:08:12 #175
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179617638
Tennis World Tour drama

quote:
Weeks before release the game was just 20% done.
quote:
The launch was "chaotic". They couldn't delay it because of the marketing campaign and because they wanted to launch along the French Open tournament. Shipped 500k copies.
quote:
"une "réédition peaufinée" verra le jour l'an prochain, sachant qu'un tout nouveau Tennis World Tour est d’ores et déjà envisagé pour 2020-2021"
Volgend jaar komt de verbeterde versie van de huidige versie uit (patches zullen uiteindelijk wel lijden tot deze versie?). In 2020-2021 komt het volgende deel uit.

http://www.jeuxvideo.com/(...)tter_impression=true
SOONY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')