Nou een put slaan is nogal wat. Hoeveel meters moet je de grond in 10/15?quote:
had je lapo? neeequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
Is het koud water..... ?
Tering...![]()
Ze gaat haar douche spullen bijelkaar halen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef Soury het volgende:
Nou een put slaan daar is nogal wat. Hoeveel meter zou het zijn daar
[..]
Nou een put slaan is nogal wat. Hoeveel meters moet je de grond in 10/15?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef TillyB het volgende:
Mike: Ah joh die vissen gaan niet kapot van een beetje zeep
quote:
Ik denk dat ze dan de grond ook moeten laten testen want ik kan mij herinneren dat dat andere terrein ook verontreinigd wasquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je wel wat serieus gereedschap voor nodig
Nou neequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Jessie heeft een beetje een oude geest. Jong meisje maar hoe ze praat lijkt ze veel ouder.
maar welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar jij had ook geen lapo he.
Ik heb er geen verstand van maar vertelquote:
Jessie een oude geest? Met d'r post en d'r verjaardag en d'r geluksmunt gezeik?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Jessie heeft een beetje een oude geest. Jong meisje maar hoe ze praat lijkt ze veel ouder. Dacht ook dat ik Christel eerst hoorde praten, was het Jessie.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lekker met die ongestelde *piep* *censuur*
En dat elke dagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
voor wie het nog niet wist. Jessie gaat douchen
Verrék, echt?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
Gingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
Oh ze gaat echt ff douchen hoor.
Ze gaat douchen...
dan waren we allemaal strontlazarus nuquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef redboyke het volgende:
lijkt wel drinking game every time you hear jessie say ik ga douchen you take a shot.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft het niet aan haar heup het is het been
jessie gaat douchen!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze nou al eens strakke plannen of is het nog steeds 'we doen maar wat omdat we eigenlijk niet weten wat we moeten verder'...Er mist leiding en structuur.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]straks komt er een houten poot tevoorschijn
De Febo heeft de touwtjes prima in handen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze nou al eens strakke plannen of is het nog steeds 'we doen maar wat omdat we eigenlijk niet weten wat we moeten verder'...Er mist leiding en structuur.
De boel bestraten eerst schijnbaarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Ivan kom er maar in!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hup in de haardquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]straks komt er een houten poot tevoorschijn
nu nog maar? ... hicquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
dan waren we allemaal strontlazarus nu
met dr wascoos?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
Weet niet of hij komt. In het ene interview wat ik gisteren zag leek het wel of hij er oren naar had en dat dit inderdaad ook in de planning zit, in het andere interview wil hij het eerst afwachten wat de nieuwe lichting er van gaat bakken.quote:
Dat komt nog wel verwacht ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pfff. Amateur. Een beetje vent leegt hem.![]()
Sorry. Flauw
iedereen printscreen paraatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef ericahysterica het volgende:
gespotte jetsers moeten wel in het tietentopic
Dat is sinds gisterenavond echt een eigen leven gaan krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike: De tweelings hebben 100% gewonnen
Brandonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
ja dat was mooi wahr te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jammerrrr joh...hebben ze gisteren niets kunnen horen. Ze stonden letterlijk voor de schutting feest te vieren bij de Febo op het parkeerterrein zag ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:09 schreef TillyB het volgende:
Brandon weet 100% zeker dat de tweeling heeft gewonnen, ze zeiden ''winnaars''. Hij had het niet verwacht.
Politiek correcte BS ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:09 schreef mazaru het volgende:
Christel gunde het iedereen om te winnen. Grappig. Ik gunde het niemand
Net of hij alles weet.Wat een volslagen idioot en wat een eigendunk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of hij komt. In het ene interview wat ik gisteren zag leek het wel of hij er oren naar had en dat dit inderdaad ook in de planning zit, in het andere interview wil hij het eerst afwachten wat de nieuwe lichting er van gaat bakken.
Klinkt al weer behoorlijk lafbekkerig.. wachten tot ze wat luxe hebben opgebouwd.. dan wil HuisHoer Marjet ó[ok wel weer, als er lekkere kerels rondlopen en fatsoenlijk neukruimte isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of hij komt. In het ene interview wat ik gisteren zag leek het wel of hij er oren naar had en dat dit inderdaad ook in de planning zit, in het andere interview wil hij het eerst afwachten wat de nieuwe lichting er van gaat bakken.
Ik ook 200%quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:09 schreef TillyB het volgende:
Brandon weet 100% zeker dat de tweeling heeft gewonnen, ze zeiden ''winnaars''. Hij had het niet verwacht.
Dus ze heeft nog geen druppel water aangeraakt?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Brandon: De tweelings hebben 100% gewonnen
Dat moet wel. Lijkt me heel sterk dat ze het iedereen gunde met de sfeer die daar hingquote:
Je reageert nu op een aanname hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Net of hij alles weet.Wat een volslagen idioot en wat een eigendunk.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef ericahysterica het volgende:
gespotte jetsers moeten wel in het tietentopic
Christel vroeg daar gister naar. Maar Jessie gaf geen antwoord (of haar mic werd afgekapt) en maakt een vreemd gebaar met haar handen. Daar zal nog wel een itempje over komen later.quote:
Die Twins hoorde ik gisterenavond ook al weer hinten naar een komst naar Uto 2....nou alles behalve die 2 mogen terug komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klinkt al weer behoorlijk lafbekkerig.. wachten tot ze wat luxe hebben opgebouwd.. dan wil HuisHoer Marjet ó[ok wel weer, als er lekkere kerels rondlopen en fatsoenlijk neukruimte is
Ze zoomen ook in op plassende hoofdjes dus never say neverquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En (blote) niet hier!
Zie OP voor linkje.
(maar of ze ook in beeld gaan komen, mwah.)
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
In principe is het morgen zondag volgens John
ik moet me nog bedanken om dat ik de TT half kapoet gemakt hebquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klinkt al weer behoorlijk lafbekkerig.. wachten tot ze wat luxe hebben opgebouwd.. dan wil HuisHoer Marjet ó[ok wel weer, als er lekkere kerels rondlopen en fatsoenlijk neukruimte is
jajaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:12 schreef sjampoeh het volgende:
3 mannen bij de douche.. ik zou ook f wachten
gisteren had de regie christel op de wc gefilmt maar van de nähequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En (blote) niet hier!
Zie OP voor linkje naar het topic waar dat mag.
(maar of ze ook in beeld gaan komen, mwah.)
Dit wordt dus de douche? Lekker midden in het terreinquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:12 schreef sjampoeh het volgende:
3 mannen bij de douche.. ik zou ook f wachten
Misschien heeft ze wel een kunstbeen of zoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Christel vroeg daar gister naar. Maar Jessie gaf geen antwoord (of haar mic werd afgekapt) en maakt een vreemd gebaar met haar handen. Daar zal nog wel een itempje over komen later.
gisteren christel jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze zoomen ook in op plassende hoofdjes dus never say never
quote:
ze gaat zo douchen (ojajoh?) dus dan gaan we het zienquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een kunstbeen of zo
Die komen pas als er een 2e smartphone is en 2 PC's met internet en een webshop, anders werk hun PoessieMauw Lesbo-act niet lekker als echt moeten werkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Twins hoorde ik gisterenavond ook al weer hinten naar een komst naar Uto 2....nou alles behalve die 2 mogen terug komen.
Mag lijen dat ze hem op haar kop krijgt. Heeft ze gelijk gedouchtquote:
Als een soort overmaatse waterballonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag lijen dat ze hem op haar kop krijgt. Heeft ze gelijk gedoucht
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef houdjemond het volgende:
UTO / COS-uitje naar Uto2 met FloJo en HJM
Voor de eventuele liefhebbers
En nu is haar schone badpak ook viesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:15 schreef Poezewoes het volgende:
Badpak dushen, komt ze nooit bij haar rode poes
Dat stopt echt als je gaat zwemmen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat ongesteldheid loopt ook zo die vijver in
Dat doen ze toch ook?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Met water uit de vijver de douchezak vullen, goh wat zou handiger zijn zeg
No Problem, je mag kapot maken zoveel je wiltquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet me nog bedanken om dat ik de TT half kapoet gemakt heb
Anders komen de haaienquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat stopt echt als je gaat zwemmen.
Allemaal chemicaliën kan echt niet bij die vissenquote:
hij will niet das sie doucht? stat hij op gestink?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga een siesta houden met je zeiksmoel John
Nee dan moejeeeh effuh daaahr lieffaahhquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Allemaal chemicaliën kan echt niet bij die vissen
ik heb nu niet an gedachtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:18 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie Shot Regie… Thanks![]()
[ afbeelding ]
Hang die douche dan ergens anders. WTF wat een eikels daarquote:
Doe ik ook, word anders een grote knoopbende.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Gaat ze eerst haar haar kammen voordat ze onder de douche gaat...
Ja voor maken ze dat ? Voor hun onderkomen of bestraten ze het pad naar de hoofdingang voor de eventuele bezoekers?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
John was net nog net de straat bezig
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
john wil wel f wat prive
adri: oh ik heb maar een klein piemeltje hoor
dat bedoel ik nie
oh
Ah als je die open schroeft valt haar been erafquote:
Nou..ik twijfelde..kan ook Brandon geweest zijnquote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doe ik ook, word anders een grote knoopbende.
Nou dat is flauw dat kan ik ook afwachten tot er iets staat en dan roepen dat ik het opgebouwd heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zie hierboven, jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
Borstelen jullie je haar ook altijd voor je onder de douche gaat?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
Nee, jij hoorde het goedquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou..ik twijfelde..kan ook Brandon geweest zijn
Nee ik moet het juist wassen omdat het één knoop isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
Als ik mijn haar nat maak schiet het meteen in de firma knoop en ellende, dus borstel het eerst even uitquote:
quote:
Insert Rienk pic herequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:23 schreef mazaru het volgende:
LOL ze hebben de douche boven een electrische kabel gehangen![]()
![]()
![]()
al die mannen reageren( ook op fok) ofdat ze nog nooit iemand in bikini hebben gezien... ga is naar het strandquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Geen littekens, geen kunstheup.. het Kind is dus gewoon te dik voor haar leeftijd, te dikke poten, dat loopt lastig
Is dat ook weer opgelost![]()
[ afbeelding ]
Probleem elektra ook opgelost dus, er is stroom. Of het moet Febo stroom zijn van de cams.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is een heel electra ding zegt kristel
Zou het telfoonnummer van Wim Vroege voorgeprogrammeerd staan in de foon?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:23 schreef mazaru het volgende:
LOL ze hebben de douche boven een electrische kabel gehangen![]()
![]()
![]()
Fokkers die naar het strand gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:24 schreef FloJo het volgende:
[..]
al die mannen reageren( ook op fok) ofdat ze nog nooit iemand in bikini hebben gezien... ga is naar het strand
Christel heeft volgens mij nog een beter figuur en die heeft kinderen gebaardquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Geen littekens, geen kunstheup.. het Kind is dus gewoon te dik voor haar leeftijd, te dikke poten, dat loopt lastig
[ afbeelding ]
Of een derde been wat er tussen swabbertquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:24 schreef FloJo het volgende:
[..]
al die mannen reageren( ook op fok) ofdat ze nog nooit iemand in bikini hebben gezien... ga is naar het strand
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
Je uiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Of een derde been wat er tussen swabbert
mss goede tipquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Fokkers die naar het strand gaandat is buiten eh?
we hebben het hier wel over utopia tv celebrity Jessie!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:24 schreef FloJo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2018 17:26:28 ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.. Jessie is iets te jong teveel uit haar vel gegroeid, al die massa kunnen haar spieren nog niet aan, dan wordt gewoon lopen al hard werkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Christel heeft volgens mij nog een beter figuur en die heeft kinderen gebaard
3 dagenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:26 schreef FloJo het volgende:
[..]
tuurlijk. genieten! moet idereen doen na 5 dagen niet kunnen douchen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:26 schreef mazaru het volgende:
De plek die het meest stinkt wordt niet gewassen
Ik heb een strand op mijn desktopquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
das muschi?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:26 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
we hebben het hier wel over utopia tv celebrity Jessie!!nou en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf? Zo dik is ze toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.. Jessie is iets te jong teveel uit haar vel gegroeid, al die massa kunnen haar spieren nog niet aan, dan wordt gewoon lopen al hard werken
misschien moet de yogurt nog kaas worden. duurt paar maandquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:26 schreef mazaru het volgende:
Je kut heeft niet meer nodig dan waterquote:
Beetje stevig, thats it.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wtf? Zo dik is ze toch helemaal niet?
Ze loopt alsof ze 100Kg weegt dus iets klopt er nog steeds niet bij dat Kindquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oké dokteequote:
Hihiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
vind het wel een zielig dom gansje eigenlijk.....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:29 schreef Bramenstruik het volgende:
ik hou ff op over Jessie, heb sterk het idee, dat dit meisje voorheen heel erg gepest is, heeft Utopia gestreamd, doet krampachtig een Romy na, maar denk dat ze eigenlijk nooit de deur uit geweest is behalve haar werk in de snackbar, en iedere loser die haar een oor aan kon naaien, ik vind het zielig, allemaal aannames, maar ik denk het maar zo
vadsig, dat is wat andersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als we hier beginnen over de PH en zulks zijn we ze allemaal kwijt dus ik knik maar in stilte.quote:
Broekje is misschien wat vochtig geworden. Kan het wekenquote:
niets mis met haar figuur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze loopt alsof ze 100Kg weegt dus iets klopt er nog steeds niet bij dat Kind
Klopt maar dat water komt daar niet echt op deze manier..Jakkie En dan ook nog een rooie poes hebben blehhquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Graag naaktfoto's van iedereen die haar te dik vind
Dan is 95% van Ned dik als dit dik is
Ja we gaan plakjes van hout maken met utopia eropquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk , sorry zo denk ik .
we hebben een b... we hebben....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alles liever dan graatmager...Die hebben we maanden mogen zien...
Lkkr tochquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:32 schreef mario390 het volgende:
soory maar zo overmachtige tiets heeft ze niet
[ afbeelding ]
Als ik terugkijk zet ik hem altijd op halve snelheidquote:
Graag naaktfoto's van iedereen die haar te dik vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |