ergste van al dat die stenen wss al goed lagen voor dat ze kwam maar gewoon wat verplaats zijn als tijdverdrijfje voor de mensen er kwamen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nix dan een paar planken en een vijver….
en die 10.000 stenen![]()
[ afbeelding ]
ja omdat ze met 250 euro zitten daar kan geen sigaretten vanaf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:54 schreef rowan634 het volgende:
die adriaan wil een rookverbod las ik op fb?
het schuim zit zich al op te winden daarover
groot gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja omdat ze met 250 euro zitten daar kan geen sigaretten vanaf.
Jaahh de verlossende Brievenbus… PostNL is zielogend, bijna failliet, maar Utopia moet een brievenbusquote:
Er zijn er 3 sinds 3 dagen gestoptquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:57 schreef Sodeknetters het volgende:
Zitten er rokers in die groep dan?
Zo ja, dan ben ik voor een rookverbod.
Een straat aanleggen voor de Jumbovrachtwagen.. en de Markt die er nog lang niet komtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tijdje niet gekeken wat zijn ze aan het doen met die stenen ?
Ow ik dacht dat ze die snel ff gebakken hadden in de tijd dat ik geen streams ophad staanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:58 schreef Soury het volgende:
Die stenen berg lag er toch altijd al? Daar is ook de rotonde mee gemaakt
Ik kan niet wachten. Kutbedrijf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh de verlossende Brievenbus… PostNL is zielogend, bijna failliet, maar Utopia moet een brievenbus
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze die snel ff gebakken hadden in de tijd dat ik geen streams ophad statan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |